*¤#%"¤#* olen kyllästynyt siihen että isäni ei ole koskaan ajoissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nenja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nenja"

Vieras
koko lapsuus ja teini-ikä meni niin että aina sai odottaa tuntukaupalla sovitun ajan jälkeen. aina. se on 2kertaa koko elämän aikana ollut ajoissa ja 2kertaa lähes ajoissa.muuten aina myöhässä.

omalla lapsellani on terapia toisella paikkakunnalla,sinne ei pääse kovin helposti busseilla(eikä oma fyysinen terveys tällä hetkellä sitä kestäisi). en koskaan hankkinut ajokorttia avioliitossa ollessani,koska ajattelin että se on turhaa rahan haaskausta,kun autolla hoidettavat asiat voi mies hoitaa ja bussit kulkee.

niinpä. mutta sattui niin että satutin selkäni,kärsin sen jäljiltä hirveistä hermokivuista(en todellakaan pysty vaihtoineen ja odotteluineen 4tunnin matka-aikaa kestämään busseilla).

isäni siis kuljettaa lasta toistaiseksi, mutta isä on AINA myöhässä,milloin mikäkin on syynä,mutta aina järjestäin myöhässä. en vittu jaksa ymmärtää että 50 v ukko ei osaa aikatauluttaa vieläkään asioita niin että olisi ajoissa(työtön tällä hetkellä että aikaa kyllä on).

haluan oman auton ja ajokortin,mutta niitä ei saa tähän hätään,eikä mun fyysinen terveys kestäisikään mitään teoriatunteja+ajotunteja.

tuntuu että olen ihan ansassa. en vaan kestä sitä että mikään ei ole varmaa. ei se paraneeko terveyteni,ei se pääseekö lapseni ajoissa terapiaan(jota tarvitsee) se on mun vastuulla mutten kykene niihin bussimatkoihin.

mieskin tekee pitkää päivää

Missä päin Suomea asuu vielä noin tyhmiä naisia, että eivät osaa edes A)ajaa autoa ja B) huomioida sitä, että se mies ei aina ole auttamassa/pelastamassa hädästä.

Mutta joo, onhan tuo jatkuva myöhästely ärsyttävää. Mutta minkäs teet. Mene nyt heti kun mahdollista autokouluun ja sitä odotellessa ole iloinen, että isäsi nyt kuitenkin kuskaa lasta, vaikkakin muöhässä.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
no voi jeesus, en voi mennä autokouluun koska ei ole rahaa eikä ole terveys sellanen että voisin istua tuntikaupalla!

tajuatteko että silloin kun lapsen terapiasta sovittiin alun alkaen en ollut vielä kokenut tapaturmaa, jolloinka kykenin kulkemaan julkisilla kulkuvälineillä.

mistä vitusta olisin voinut arvata että joudun tapaturmaan ja saan sellaset kivut että en voi vittu kulkea busseilla kun silloin joutuu istuu/seistä 4tuntia.

nojaa tiesitkö että muuten sinä syyllistyit herjaukseen? kun haukut mua julkisesti että koetappa ajatella sitä ensikerralla ennenku haukut ketään! samat lait pätee netissäkin.

pääasia kuitenkin oli se että 50 ikävuoteen mennessä ei ole aikuinen ihminen oppinut aktsomaan kelloa ja lähtemään ajoissa liikkeelle. isäkö sitten on fiksu ihminen. mua vittu vituttaa ainainen myöhästely ja te vaan täällä moititte mua, kannattas varmaan harkita jotain terapiaa jos todella ootte noiin empatia kyvyttömiä!

Jos on asiallinen julkisella rahoituksella järjestetty terapia, järjestyy myös taksikyydit; omavastuu vain pitää maksaa.

Enkeli- tai muu huuhaaterapioihin ei järjesty kyydit.

Sääliksi käy aloittajan isää. Minä varmaan laittaisin isänä välit vallan poikki mokomaan pöljään aikuiseen lapseen.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Kasvapa nyt aikuiseksi ja yritä ajatella isäsi kannalta. Kai hänellä on vaikka miten työtön onkin, muutakin tekemistä kuin kuskata lastasi sinne tänne? Sovit ne terapiat siten että selviydyt itse julkisilla kulkemisesta ettekä myöhästy. Älytöntä laskea kaikki menemiset muiden varaan, ei sinulla ole siihen oikeutta vaikka ajokortiton oletkin.

[QUOTE="nenja";29228284]no voi jeesus, en voi mennä autokouluun koska ei ole rahaa eikä ole terveys sellanen että voisin istua tuntikaupalla!

tajuatteko että silloin kun lapsen terapiasta sovittiin alun alkaen en ollut vielä kokenut tapaturmaa, jolloinka kykenin kulkemaan julkisilla kulkuvälineillä.

mistä vitusta olisin voinut arvata että joudun tapaturmaan ja saan sellaset kivut että en voi vittu kulkea busseilla kun silloin joutuu istuu/seistä 4tuntia.

nojaa tiesitkö että muuten sinä syyllistyit herjaukseen? kun haukut mua julkisesti että koetappa ajatella sitä ensikerralla ennenku haukut ketään! samat lait pätee netissäkin.[/QUOTE]

Voin kyllä ihan julkisestikin ja ääneen sanoa, että on todella tyhmää olla hankkimatta ajokorttia, ETENKIN jos vielä asuu jossai korvessa, missä matka lääkäriin kestää neljä tuntia. En usko, että mikään oikeusaste on kanssani asiasta eri mieltä.

No voi pöh, kyllä mä ymmärrän ap:n ärsytystä....kivoja vastauksia oot saanu :/ Sanoisin, että isääsi et voi muuttaa mutta jos tiedät, että on aina tietyn ajan myöhässä niin sano seuraavan kerran hänelle hieman aikaisempi kellonaika. Jos vaikka sattuiskin niin että oils ajoissa, niin ei se pieni pelivara haittaa yhtään jos siellä paikanpäällä onkin kauemmin. Ja jos ihmettelee miks nykyään terapian kesto on pidempi niin sano vaan että sitä aikaa on hieman lisätty.

Uusimmat

Yhteistyössä