Olen laihtunut 8 kg :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Se on enemmän, kuin koskaan ennen ja voi vitjat, miten hyvältä tuntuu :D

Vielä on 16 kiloa ainakin edessä, mutta peräti jo 1/3 on takanapäin. Mä meinaan onnistua ja näyttää sitten taas ihmiseltä :D

Kiva kuulla että minä en sinun mielestä näytä ihmiseltä kun on enemmän ylipainoa. Vois vähän miettiä noita lausahduksiaan, jos tarkoitus ei ole loukata ketään.

Onnittelut!! =) 8kg on jo semmoinen,että näkyy päällekin kivasti vaikka matkaa vielä olisikin edessä.Mulla on nyt pudonnut 15kg ja tuntuu tosiaan ihmeelliseltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiva kuulla että minä en sinun mielestä näytä ihmiseltä kun on enemmän ylipainoa. Vois vähän miettiä noita lausahduksiaan, jos tarkoitus ei ole loukata ketään.

Ehkäpä ap tarkoitti,että HÄN nimenomaan alkaa näyttää taas ihmiseltä mutta muut ylipainoiset voivat olla ihan ihmisiä sillensäkin.Ei hän sanonut mitään yleensä ylipainoisista vaan puhui ihan itsestään.

Missä kohtaa mä olen puhunut sanallakaan susta, tai kenestäkään muusta. Ihan kuule oli itsekäs oma-napa-aloitus, eli itsestäni puhun.

Näytän nyt sotanorsulta, mutta aion vielä näyttää joskus ihmiseltä.

Yleensä mä pahoittelisin, mutta nyt en, koska enhän mä saisi hittolainen sanoa MITÄÄN koska AINA joku loukkaantuu tällä palstalla jostakin. Jokainen joka käy edes lähes kaikilla, ymmärtää kyllä ettei tarkoitukseni olla loukata ketään. Että iahn turha nyt siellä alkaa väenvängällä moista väittämään :/

Onnittelut!! =) 8kg on jo semmoinen,että näkyy päällekin kivasti vaikka matkaa vielä olisikin edessä.Mulla on nyt pudonnut 15kg ja tuntuu tosiaan ihmeelliseltä.

Juu...nyt on jo 4 kaveria huomannut. Sekin tsemppaa kivasti :)

Ärsyttävää kun kukaan ei halua kertoa miten, pikku vinkkejä vaan. Etkö halua että muut onnistuu?

koska ei siihen ole mitään poppaskonsteja, sinäkin tiedät miten laihdutetaan: syödään vähemmän kun kulutetaan. terveellisesti,monipuolisesti,herkut pois ja annoskokoja pienemmäksi. lisäksi liikuntaa.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
:flower: Hieno homma!

Mä olen tän vuoden aikana pudottanut jo melkein 20kg ja kyllä tää välillä on niin :headwall: , mutta periksi ei anneta!

Todella mahtava suoritus :flower:

Mutta nälkä kasvaa syödessä (jos nyt tämmönen sananparsi tässä yhteydessä sallitaan :p). Mulla oli (ja on edelleen) kauheesti liikakiloja (alun pitäen 30+ kiloa liikaa) ja varovasti ajattelin, et jos nyt 15 sais pois, niin sekin jo varmaan auttas jaksamaan paremmin. Nyt kun on tässä vaiheessa, niin tuntuu, että no hittolainen, miksei sit saman tien, ne loputkin liikakilot veks.

Paljonko sulla on tavotteena pudottaa vielä?

Niin ja tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja - 2kg:
Hienoa!! Mite laihdutat?

Muunnellulla GoJuttaGo-dietillä.

Eli? Tiedän Juttadieetin mutta miten olet sitä muunnellut?

Siten, että syön vähän pienempiä annoksia tai sitten syön harvemmin.

Liikuntaa en myöskään juurikaan harrasta, koska se vaan ei ole mun juttuni. Toki koirat lenkitän, agilitaan ja käyn aerobisella sauvakävelyllä, mutta thats it.

Aamupala: 35-40g puurohiutaleita joista teen puuron. Sekaan 80-90g raejuustoa ja noin 1,2 dl mehukeittoa.

Lounas: 100g liha/kala/kana sekä 200g kasviksia

Välipala: 250g rahka ja 100g marjoja

Päivällinen: 100g liha/kala/kana ja 40g pasta/riisi sekä 200g kasviksia

Iltapala: 250g rahka ja vajaa 1 dl mehukeittoa.

Aina silloi kun muistan, lisään aamupuuroon 10g leseitä. Lisäksi napsin omega 3 aina kun muistan.

Yleensä syön aamupalan, päivällisen ja välipalan, koska 3 ateriaa näyttää riittävän mulle hyvin. Jos tulee nälkä, syön lisää koska nälässä en aio olla.
Joku päivä viime viikolla söin vain 2 ateriaa, kun en ehtinyt syömään enempää, mutta tuolloin korvasin kolmannen aterian protskupatukalla.

Makeanhimoa ei niinkään ole, mutta naposteluhimo on ollut 3 kertaa. Niihin olen ottanut lasillisen pepsi maxia, jolla se on mennyt ohi.

Ärsyttävää kun kukaan ei halua kertoa miten, pikku vinkkejä vaan. Etkö halua että muut onnistuu?

koska ei siihen ole mitään poppaskonsteja, sinäkin tiedät miten laihdutetaan: syödään vähemmän kun kulutetaan. terveellisesti,monipuolisesti,herkut pois ja annoskokoja pienemmäksi. lisäksi liikuntaa.

Näin just. Paitsi, että mä en kauheasti edes liiku, mutta mulla on semmonen työ, että helposti kuluttaa yhden kävelylenkin verran joka päivä :) Ja olen jopa sillon tällön sallinut itselleni vähän herkuttelua, eihän se elämä voi pelkkää kieltäytymistäkään olla :)

Yhteistyössä