Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Uskaltaakohan sinne mennä, kun siellä oli niitä pommi-iskuja :|
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Tottakai siellä räjähtää tästä lähtien joka päivä kun kerran on räjähtänyt.
Hei oikeesti, mieti nyt järjelläs. Et voi kohta mennä minnekään koska joka paikassa on varmaan joskus tapahtunut jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Uskaltaakohan sinne mennä, kun siellä oli niitä pommi-iskuja :|
Sieltä sitten tuot sikalenssun? Osta kuule ihan menolippu vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Tottakai siellä räjähtää tästä lähtien joka päivä kun kerran on räjähtänyt.
Hei oikeesti, mieti nyt järjelläs. Et voi kohta mennä minnekään koska joka paikassa on varmaan joskus tapahtunut jotain.
Niin, JOSKUS...on siinä nyt eroa, kun nämä pommi-iskut tapahtui EILEN. Mutta en kyllä usko, että mulla mihinkään hysteriaan on aihetta tämän takia.
Tuo mitään...juur kerroin että täällä Nesteralli-kaupungissa on pandemia lähellä.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Uskaltaakohan sinne mennä, kun siellä oli niitä pommi-iskuja :|
Sieltä sitten tuot sikalenssun? Osta kuule ihan menolippu vaan.
Sen voi saada kuule ihan täältä Suomestakin, meiän viereisessä kunnassakin se leviää jo kovaa vauhtia.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Niin, JOSKUS...on siinä nyt eroa, kun nämä pommi-iskut tapahtui EILEN. Mutta en kyllä usko, että mulla mihinkään hysteriaan on aihetta tämän takia.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Niin, JOSKUS...on siinä nyt eroa, kun nämä pommi-iskut tapahtui EILEN. Mutta en kyllä usko, että mulla mihinkään hysteriaan on aihetta tämän takia.
Mun mielestä se, että ne tapahtuivat nimenomaan eilen, lisää turvallisuutta.
En tiedä Espanjan viranomaisista, mutta Turkissa oli ainakin aina pienenkin pamauksen jälkeen kova kontrolli. Poliisi ja santarmi näkyvästi esillä, kaupunkiin tulevat pitkän matkan bussit tarkistettiin, ajoneuvoja tarkistettiin, roskikset tyhjennettiin parin tunnin välein suunnilleen (niihin on hyvä jemmata pommeja), yms.
Eli olo oli turvallisempi kuin ikinä![]()