Olen menossa ensi perjantaina viikoksi Mallorcalle, Palmanovaan...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
elämässä voi ottaa sellaisen asenteen, ettei uskalla mennä minnekään. ja silloin kuolee kotona. tai sitten voi ottaa riskejä ja saada elämänkokemusta ja elää. jokainen valitsee itse.
 
Tottakai siellä räjähtää tästä lähtien joka päivä kun kerran on räjähtänyt.
Hei oikeesti, mieti nyt järjelläs. Et voi kohta mennä minnekään koska joka paikassa on varmaan joskus tapahtunut jotain.
 
En mä oikein osaa pelätä, mutta mietin et ehkä pitäis, kun työkaverit oli ainaki sitä mieltä että on hengellä leikkimistä mennä sinne. Siellä on ollut jo kaksi pommi-iskua ja Mallorca on tosi pieni saari...kaiken lisäksi me oltais just siinä kaupungissa missä iskut tapahtui :/ Onko tekijöitä muuten saatu kiinni? Tuskin siellä enää viikon päästä on mitään pelättävää, luulisin, että ne syylliset saadaan pian kiinni, jos ei ole vielä saatu. Ei me aiota tota matkaa perua. :) Hurjaa silti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Tottakai siellä räjähtää tästä lähtien joka päivä kun kerran on räjähtänyt.
Hei oikeesti, mieti nyt järjelläs. Et voi kohta mennä minnekään koska joka paikassa on varmaan joskus tapahtunut jotain.

Niin, JOSKUS...on siinä nyt eroa, kun nämä pommi-iskut tapahtui EILEN. Mutta en kyllä usko, että mulla mihinkään hysteriaan on aihetta tämän takia.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Tottakai siellä räjähtää tästä lähtien joka päivä kun kerran on räjähtänyt.
Hei oikeesti, mieti nyt järjelläs. Et voi kohta mennä minnekään koska joka paikassa on varmaan joskus tapahtunut jotain.

Niin, JOSKUS...on siinä nyt eroa, kun nämä pommi-iskut tapahtui EILEN. Mutta en kyllä usko, että mulla mihinkään hysteriaan on aihetta tämän takia.

Viikko on kuitenkin pitkä aika, silloinhan olet vasta menossa. En tosiaan usko että silloin on enää mitään vaaraa samassa paikassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Uskaltaakohan sinne mennä, kun siellä oli niitä pommi-iskuja :|

Sieltä sitten tuot sikalenssun? Osta kuule ihan menolippu vaan.


Sen voi saada kuule ihan täältä Suomestakin, meiän viereisessä kunnassakin se leviää jo kovaa vauhtia.
Tuo mitään...juur kerroin että täällä Nesteralli-kaupungissa on pandemia lähellä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Niin, JOSKUS...on siinä nyt eroa, kun nämä pommi-iskut tapahtui EILEN. Mutta en kyllä usko, että mulla mihinkään hysteriaan on aihetta tämän takia.

Mun mielestä se, että ne tapahtuivat nimenomaan eilen, lisää turvallisuutta.

En tiedä Espanjan viranomaisista, mutta Turkissa oli ainakin aina pienenkin pamauksen jälkeen kova kontrolli. Poliisi ja santarmi näkyvästi esillä, kaupunkiin tulevat pitkän matkan bussit tarkistettiin, ajoneuvoja tarkistettiin, roskikset tyhjennettiin parin tunnin välein suunnilleen (niihin on hyvä jemmata pommeja), yms.

Eli olo oli turvallisempi kuin ikinä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Niin, JOSKUS...on siinä nyt eroa, kun nämä pommi-iskut tapahtui EILEN. Mutta en kyllä usko, että mulla mihinkään hysteriaan on aihetta tämän takia.

Mun mielestä se, että ne tapahtuivat nimenomaan eilen, lisää turvallisuutta.

En tiedä Espanjan viranomaisista, mutta Turkissa oli ainakin aina pienenkin pamauksen jälkeen kova kontrolli. Poliisi ja santarmi näkyvästi esillä, kaupunkiin tulevat pitkän matkan bussit tarkistettiin, ajoneuvoja tarkistettiin, roskikset tyhjennettiin parin tunnin välein suunnilleen (niihin on hyvä jemmata pommeja), yms.

Eli olo oli turvallisempi kuin ikinä :D

Toi on varmaan ihan totta. Mutta kun tekijöitä ei kai ole saatu kiinni ja nyt on ko. järjestön juhlavuosi niin toivottavasti iskuja ei tule lisää.

 
Tanaan oli kolmessa Palman ravintolassa pommi :| Palma on ihan tassa Palmanovan vieressa. Onneksi kukaan ei loukkaantunut. Se viimeviikkoinen pommi-iskupaikka on meian hotellin vieressa.

Muoks. ei se kolmas paikka ollutkaan ravintola vaan vissiin joku keskusaukio.
 

Yhteistyössä