[QUOTE="sondersson";22668365]Mä jättäisin karppaamisen kyläilyn ajaksi, en kehtaisi ottaa omia eväitä mukaan. Vai tarkoititko niinkun tuliaisina?[/QUOTE]
Tuliaisin sekä omia eväitä... harmittaa niin mahottomasti jos sen kyläilyn takia joudun syömään jotain mitä en halua..
Jos on noin tiukka karppi niin ehkä kannattaisi pysyä kotona. Mun luokse ei ainakaan ole tervetullut jos vain vinkuu ettei voi syödä tuota eikä tuota kun laskee hiilareita/pisteitä/kaloreita. Toivottavasti älyät edes hävetä kun menet kylään ensimmäisenä ilmoittaen ettei sitten kelpaa talon väen ruuat.
Miksi et voisi jo etukäteen ilmoittaa, että välttelet hiilihydraatteja, eli sinulle ei tarvitse varata leipää, perunoita yms. joita välttelet? Minä en ainakaan siitä loukkaantuisi, päinvastoin. Puhelun yhteydessä voit myös tarjoutua tuomaan sellaisia ruoka-aineita, joita voit syödä. Tai käytte yhdessä kaupassa ja sinä osallistut myös laskuun.
[QUOTE="dina";22668593]Jos on noin tiukka karppi niin ehkä kannattaisi pysyä kotona. Mun luokse ei ainakaan ole tervetullut jos vain vinkuu ettei voi syödä tuota eikä tuota kun laskee hiilareita/pisteitä/kaloreita. Toivottavasti älyät edes hävetä kun menet kylään ensimmäisenä ilmoittaen ettei sitten kelpaa talon väen ruuat.[/QUOTE]
tää on tosi tuttu paikka ja he tietää tän mun harrastuksen. Siksi kehtaanki jotain viedä ja vaikka kysyäkkin mitä voisin tuoda mukanani. Nyt on menossa niin hyvä vaihe etten haluaisi pilata sitä syömisillä... mutta juu, en aio vinkua mistään, hiljasuudessa syön mitä voin ja ehkäpä joudun joustamaankin.
[QUOTE="a.p";22668571]Näinkin olis hyvä mutta veisin kyllä sitten jotain omaakin juttua, esim broileria. =)[/QUOTE]
No mitä ihmiset nyt keskimäärin syö? Mä oon nyt karppailut on-off vuoden verran, ja suurin osa ruuista on sellaisia mitä mä voin syödä. Jättää vaan ne potut ja leivät väliin, mikä siinä on hankalaa?
[QUOTE="Jenis";22668695]No mitä ihmiset nyt keskimäärin syö? Mä oon nyt karppailut on-off vuoden verran, ja suurin osa ruuista on sellaisia mitä mä voin syödä. Jättää vaan ne potut ja leivät väliin, mikä siinä on hankalaa?[/QUOTE]
Kyllä ruuista karsiutuu aika paljon. Esim tässä paikassa on hyvin monesti ollut kinkkukiusausta enkä tod halua että ne mun takia tekee jotain muuta... siellä kun on paljon muutakin porukkaa. Otan itelle hätävaraa, kreikanjugua mm... ja munia ja tonnikalaa, ehkä jopa pekonia pikaruuaks