G: Mitä "ruokia" mukaan mökille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
ollaan pitkäst aikaa (yli 3v)menossa kavereiden ka mökille, pe-su siis)) Grillataan siell varmaan jonkun verran, mutta mitä sinä ottaisit ruoasta mukaan pitkälle vklopulle mökille?
tarkistan sitten oman ostoslistan:)

Kokonainen meloni
Tekisin suolaisia piirakoita, pakastaisin ja antaisin sulaa aikanaan ja söisin.
Lettutaikina limsapulloon ja joku kinkku-paprikatahna täytteeksi rasiaan.

[QUOTE="vieras";26007164]Siis onko niin "alkeellinen" mökki ettei sitä lettutaikinaa voi tehä siellä? Mä ottaisin myös maissintähkiä,paprikoita,sipulia..[/QUOTE]

voi varmaankin tehdä sielläkin, mutt sitt tarvi raahata vehnäjauhot, sokerit, öjyt jne....eikä niitä lettuja oo pakko tehdä)))

En oikein tajua mitä tarkoitat "ruoilla", pelkkiä ruokiako vai kaikkea evästä mitä nyt yleensä otetaan.. Itse listaan aina juomiset erikseen, sit aamupala- ja iltapalatarpeet erikseen, joka päivän ruuan ja vielä herkut, niiden mukaan lista. :)
Varmaan tekisin valmiiksi jo kotona vaikka makaronisalaatin, pikkupitsoja tms helppoa syömistä ja jotain herkkua voisin leipoakin mukaan.

[QUOTE="vieras";26007978]En oikein tajua mitä tarkoitat "ruoilla", pelkkiä ruokiako vai kaikkea evästä mitä nyt yleensä otetaan.. Itse listaan aina juomiset erikseen, sit aamupala- ja iltapalatarpeet erikseen, joka päivän ruuan ja vielä herkut, niiden mukaan lista. :)
Varmaan tekisin valmiiksi jo kotona vaikka makaronisalaatin, pikkupitsoja tms helppoa syömistä ja jotain herkkua voisin leipoakin mukaan.[/QUOTE]

tarkoiten kaken minkä va voi syödä))) hedelmät tuli jo jossain, karkkipussin ajattelin ostaa, ehkä popcornia....
niin ja ihan "normiruoka" ? grillimakkaroita otan, ehkä jotain lihaa, uusia perunoita, salaattiaineksia....mitäs muuta?

Yhteistyössä