Olen miehelleni vain lastemme äiti :( Onko mitään tehtävissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan näpsäkkä mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan näpsäkkä mamma

Vieras
Olemme kolmekymppinen aviopari.

Saatuamme kaksi lasta (jotka ovat molemmat nyt alle 1,5-vuotiaita), mieheni ei osaa suhtautua minuun kuten ennen. Hän ei juuri helli, eikä koskettele minua, eikä meillä ole ollut seksiä kuin kaksi kertaa synnytyksen (7 kk sitten) jälkeen.

Onko mitään tehtävissä? Auttaako aika asiaan?

No passion? Pahalta kuulostaa! Toki hetkittäin voi olla seksitöntä pienten lasten kanssa, kyllä ne riiviöt syö suhdetta. Aika saattaa auttaa tai sitten ei.

Alkuperäinen kirjoittaja seksikäs;29730742:
Jos nyt vaikka ihan ekana yrittänyt tehdä sille ulkonäöllä jotaki.

No oon yrittänyt tehä, ihan itseni takia. En voi harrastaa seksiä jos en tunne itseäni yhtään viehättäväksi. Kävin kampaajalla. Yleensäkin mies kehuu minua kauniiksi, ja sanoo etten näe itseäni oikein (kun vähättelen itseäni).

Te olette siis saaneet 2 lasta reilusti alle vuodessa?

Ehkä mies pelkää, että tulet taas heti raskaaksi. Onhan ehkäisy hoidettu?

Joka tapauksessa melkoinen poikkeustilanne, kun perheessä on kaksi noin pientä lasta. Sinuna odottelisin ihan rauhassa.

Miehillä testosteronimäärä laskee isäksi tultuaan. Määrä kohoaa hissukseen normaaliksi, kun pienin muutaman vuoden vanha. Odottele rauhassa. Painostamisella ei päästä minnekään. Ole rehellinen tunteistasi ja kokeile virittää ajoittain viettelymeininkiä. Miten mies reagoi, jos herää siihen, että otat häneltä suihin (jos suhteessanne sovittu että ok kajota toiseen nukkuessa)?

Kaksi noin pientä lasta voi miehelläkin vaikuttaa seksuaalisiin haluihin ja ihan ylipäätänsä jaksamiseen.

Oliko toinen lapsi suunniteltu? Miten ehkäisyn kanssa? Jos mies pelkää uutta raskautta.

Oletko itse tehnyt aloitteita?

Noh, meillä nainen lihoi lasten jälkeen sen kymmenen+ kiloa, leikkasi tukkansa lyhyeksi, lopetti meikkaamisen ja pyörii kotona nukkaisissa vaatteissa ja villasukissa. 4 vuotta mennyt eikä kiinnosta pätkääkään. Joskus vielä yritin itse lämmitellä välejä, mutta antaapa olla.
Vaikea nähdä että tämä tästä miksikään muuttuu. Hoidetaan nyt taloutta ja jälkikasvulle hyvä elämä. Siinä vaiheessa kun lapset lähtevät maailmalle, sitä ollaan jo niin vanhoja ettei mitään väliä.
Tovereina hautaan.

[QUOTE="Kekkonen";29731256]Noh, meillä nainen lihoi lasten jälkeen sen kymmenen+ kiloa, leikkasi tukkansa lyhyeksi, lopetti meikkaamisen ja pyörii kotona nukkaisissa vaatteissa ja villasukissa.[/QUOTE]
No ei varmana nainen innostu, kun noin pinnallinen olet. Ja sitä paitsi reilu kymmenen kilon lihominen ei edes näy kenelläkään missään...

Jos nyt on käynyt vaan niin että mies on tietoisesti valinnut sinut synnyttämään itselleen(kin) pari tenavaa ja homostelee tai huorailee muuten vaan nyt- huono mäsis sulla..

[QUOTE="Vaimo";29730986]Paranna tietoisesti itsetuntoasi. Vähättelijä on ärsyttävä. Jokainen on jossakin asiassa hyvä. :-) Muista myös, että kaikki ihmiset ovat samanarvoisia.[/QUOTE]

En tiedä miten sen tekisin. En koe itseäni seksikkääksi ollenkaan. En kuitenkaan edes näytä kovin pahalta, vähän haaleita raskausarpia vatsassa, ihan nätti naama, tissit nyt isot (mutta vähän roikkuu), raskauskiloja jäljellä pari.

[QUOTE="hjkl";29731549]Jos nyt on käynyt vaan niin että mies on tietoisesti valinnut sinut synnyttämään itselleen(kin) pari tenavaa ja homostelee tai huorailee muuten vaan nyt- huono mäsis sulla..[/QUOTE]

No ei ole, eikä touhuile mitään sellaista.

Haastava elämäntilanne teillä menossa, jos oikeasti on 2 noin pientä lasta teillä. Ei varmaan yöt mene ihan putkeen vielä? Väsyttää sua ja miestäsi? Kuulostat itsekin siltä, ettet ole ihan parhaimmillasi - ei ehkä ole miehesikään? Olet ilmeisesti tullut heti raskaaksi edellisen synnytyksen jälkeen - voisko mies pelätä myös sitä? Ootteko jutelleet? Anna nyt tilanteelle aikaa. Kerro nätillä tavalla miehellesi omista tuntemuksista. Älä syytä äläkä syyllistä. 2 alle 2-vuotiasta uuvuttaa kenet vaan...

Yhteistyössä