olen miehen kanssa vain lapsen takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sellaista elämä joskus on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sellaista elämä joskus on

Vieras
Ei hän huono mies/isä ole, mutta tajusin odotusaikana että en ole suhteeseen tyytyväinen ja ilman lasta eroaisin.

Koska lapsi kuitenkin jo on, en aijo erota varmaan koskaan. Minä päätin ennen lasta että sitten jos lapsen teen, teen kaikkeni etten eroa.

Olen kertonut miehelle mutta silloin oli riitaa, hän ehkä ajatteli etten ollut tosissani. Tai ehkä hän tietää, koska en enää vastaa hänen "rakastan sinua" enkä mene halailemaan/pussailemaan häntä. Emme myöskään ole harrastaneet seksiä pitkään aikaan.

Tavallaan välitän hänestä, voin elää loppuelämäni hänen kanssaan enkä koe menettäväni mitään. Mutta ei hän (enää) ole se minun unelmieni mies joka hän oli. On hänen kanssaan kuitenkin mukavampi kuin yksin, tai jonkun "jätä-se-sika-miehen" kanssa.

Kommentteja? Kysymyksiä?

Et sitten välitä lapsestasi ja miehestäsi sen vertaan, että eroasit, vaan kidutat heitä tuolla tilanteella.

Jos miehesi rakastaa sinua. Hän haluaa rakastella, halata, suukottaa ja olla lähellä. Aivan kuten kaikki puolisoaan rakastavat.
Ajattele mitä tämä tekee miehellesi henkisesti, kun hän saa kylmyyttä vastaukseksi läheisyyden osoituksiinsa.

Ja kun lapsesi kasvaa. Hän tulee kyllä vaistoamaan tuon teidän välisen jännitteen ja se jättää pieneen henkisen arven

Nyt sinulla olisi vielä mahdollisuus löytää puoliso jota rakastat ja miehelläsi myös.
Vaikka eroaisitte, niin ei se veisi lapselta rakastavia vanhempia. Eron jälkeen rakastatte lasta yhtä paljon kuin nytkin

No en koe tekeväni väärin. En ole valehdellut hänelle mitään.

Oikeastaan minun mielestäni tekisin enemmän oikein kun valehtelisin että rakastan ja välitän. Koska silloin hän olisi kaiketi onnellisempi.

Ei sinun tarvitse kauaa asiasta murehtia.

Jompikumpi löytää toisen, niin liitto päättyy viimeistään siihen. Ja siihen ei mene kauaa.

[QUOTE="Sanna";28667597]Et sitten välitä lapsestasi ja miehestäsi sen vertaan, että eroasit, vaan kidutat heitä tuolla tilanteella.

Jos miehesi rakastaa sinua. Hän haluaa rakastella, halata, suukottaa ja olla lähellä. Aivan kuten kaikki puolisoaan rakastavat.
Ajattele mitä tämä tekee miehellesi henkisesti, kun hän saa kylmyyttä vastaukseksi läheisyyden osoituksiinsa.

Ja kun lapsesi kasvaa. Hän tulee kyllä vaistoamaan tuon teidän välisen jännitteen ja se jättää pieneen henkisen arven

Nyt sinulla olisi vielä mahdollisuus löytää puoliso jota rakastat ja miehelläsi myös.
Vaikka eroaisitte, niin ei se veisi lapselta rakastavia vanhempia. Eron jälkeen rakastatte lasta yhtä paljon kuin nytkin[/QUOTE]

Heidän takiahan tähän juuri jään. Kyllä minä miehestä välitän, ja ihan normaalisti elämme näinkin. Puhumme ihan normaaleista asioista jne. En minä hänelle ole jatkuvasti jotenkin "kylmä". Halaan kyllä takaisin jos hän halaa. Käymme yhdessä ostoksilla ja hoidamme lasta yhdessä.

Ei lapsi minun päähäni pääse, hän näkee kaksi normaalia vanhempaa jotka välittävät toisistaan ja hänestä itsestään.

Ei sinun tarvitse kauaa asiasta murehtia.

Jompikumpi löytää toisen, niin liitto päättyy viimeistään siihen. Ja siihen ei mene kauaa.

No jos mies löytää toisen niin sitten löytää, mutta minä en riko lapselta kotia vaan koska "mua ei nyt sittenkään nappaa toi mies". Varsinkaan kun mieskään ei ole tehnyt mitään väärää. Hän ei vain ole juuri sellainen kun minä haluan, ja nyt olen vihdoin ymmärtänyt ettei hänen tarvitsekkaan. Hän saa olla sellainen kun on, vaikka minä en pitäisikään siitä.

[QUOTE="eee";28667659]Ei tuo lapselle haittaa tee. Lapselle ehjä perhe on aina paras (kunhan ette riitele, hakkaa toisianne, vedä viinaa tms).[/QUOTE]

Kyllä se hieman voi haitata, jos lapsi ei näe vanhempien osoittavan toisiaan kohtaan minkäänlaista rakkautta. Halailua, suukottelua, pieniä helliä huomionosoituksia arjessa eikä kuule vanhempien puhuvan toisistaan kauniisti ja kunnioittavaan sävyyn.

• Tykkää
Reactions: Cassyput
[QUOTE="vieras";28667798]Kyllä se hieman voi haitata, jos lapsi ei näe vanhempien osoittavan toisiaan kohtaan minkäänlaista rakkautta. Halailua, suukottelua, pieniä helliä huomionosoituksia arjessa eikä kuule vanhempien puhuvan toisistaan kauniisti ja kunnioittavaan sävyyn.[/QUOTE]

Lapsi kumminkin siirtää sen mallin omaan parisuhteeseensa...

[QUOTE="vieras";28667798]Kyllä se hieman voi haitata, jos lapsi ei näe vanhempien osoittavan toisiaan kohtaan minkäänlaista rakkautta. Halailua, suukottelua, pieniä helliä huomionosoituksia arjessa eikä kuule vanhempien puhuvan toisistaan kauniisti ja kunnioittavaan sävyyn.[/QUOTE]

Puhumme kyllä toisillemme ja toisistamme kunnioittavasti ja meillä on huomionosoituksia.

Kaikki ei ole romanttisia, eikä toisten edessä puolisolle suukkoja ym. antavia tyyppejä. Minä en ole, mutta oon tosi tyytyväinen ja onnellinen, et meillä on toimiva suhde muuten ja ennen kaikkea ihanat ja kauniit lapset.

Sitten kun miehesi löytää toisen (todennäköisesti viattomasti ihastuu eka johonkin jolta saa vähän lämpöä ja huomiota), ja haluaa erota niin sää varmaan lyöt sen henkisesti kasaan syyttämällä sitä siitä kuinka hän rikkoi perheen kun on niin itsekäs ja sinäkin olisit jo kauan sitten halunnut mutta pidit yhtä vain lapsen takia.
ts.
Kun miehesi löytää toisen, hyväksy se, mukisematta.

Sitten kun miehesi löytää toisen (todennäköisesti viattomasti ihastuu eka johonkin jolta saa vähän lämpöä ja huomiota), ja haluaa erota niin sää varmaan lyöt sen henkisesti kasaan syyttämällä sitä siitä kuinka hän rikkoi perheen kun on niin itsekäs ja sinäkin olisit jo kauan sitten halunnut mutta pidit yhtä vain lapsen takia.
ts.
Kun miehesi löytää toisen, hyväksy se, mukisematta.

ahhhahha. Eiköhän ihan sovussa erota sitten kun jos joskus erotaan. Ei me kovin myrskyisiä tai draamaa hakevia luonteita olla kumpainenkaan.

Joidenkinhan mielestä seksiä pitää harrastaa ainakin pari krt viikossa ettei mies lähde pettää... meillä harrastetaan pari krt kuussa ja tämä asuminenkin on vähän ku kommuunissa asuttas. Ihan sama on elämässä muutakin kun miehet!!!

Yhteistyössä