E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko onnellinen?
Oletko kokenut rahoista joitain negatiivisia lieveilmiöitä, katkeruutta, vihaa, jotain mitä et ole osannut arvioida?
Kauanko perinnöt ovat teillä olleet?
Kulutatko varojasi "yhteiseen hyvään", pienyrittäjiin, yms arvokannatukseen?
)
Tietää kyllä koska käyvät meillä kylässä ym, meillä on arkkitehdin suunnittelema talo mitä ei ihan ilmaseks saa. Yhdet ystävät on vuokralla meidän yhdessä talossa ja ollaan kyllä maksettu kimppamatkojakin lähimmille ystäville.. Tuntuu nyt tosi tyhmältä vastata tälläseen jos se herättää pahaa mieltä...=( Tarkoitus on lähinnä uteliaisiin kysymyksiin vastata. Uskon että myös sun elämässä on jotain mitä mä saattaisin kadehtia.
Ymmärrän että kaikilla ei ole kysyttävää mutta jos jollain on niin vastaan mielelläni. Riitaa en halua haastaa.
voitko olla reilu ja antaa mulle rahaa. Haluaisin pienen kesämökin veden äärellä, ei tarvita sähkäöä tai juoksevaa vettä. lisäksi haluan veneen, jossa voi yöpyä perheen kanssa.
oon tosi rehellinen ja hyvä tyyppi ja siksi mulla ei rahaa olekaan kertynyt. Sinähän ne olet kuitenkin joltain rehellisesti varastanut tai esi-isäsi. Orjatyötä, osta halvalla myy kalliilla, vedä välistä...