H
hämillään
Vieras
Olen ollut vuosikausia naimisissa ja parisuhteessa ei ole ongelmia, olen silti jostain käsittämättömästä syystä ihastunut työtoveriini. Mitään en ole asian eteen tehnyt, mutta aina on mielessä mitä jos...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole satavarma, mutta hänen puheistaan saan sellaisen käsityksen ettei tämä tunne ole yksipuolinenAlkuperäinen kirjoittaja entä se toinen?;22837980:Entä toinen osapuoli? Onko puolen puupennin mahdollisuutta, että hän veisi toimintaa eteenpäin?
Alkuperäinen kirjoittaja hämillään;22838052:En ole satavarma, mutta hänen puheistaan saan sellaisen käsityksen ettei tämä tunne ole yksipuolinen
Alkuperäinen kirjoittaja hämillään;22838222:En ole menossa juttuun mukaan ja tiedän että ihastumisia tulee ja menee, mutta tämä jostain syystä syö minua. Ei kai se auta kuin päiväkerrallaan kestää.
Alkuperäinen kirjoittaja hämillään;22838160:Vitsinä ehottelee kaikkea ja sanoo että oispa mulla vaimo kuin sinä ja että minä ymmärrän häntä jne