Olen naisystävää vailla

05.05.2013
32
0
6
Kiinnostaako ketään ja haittaako jos alan nyt kesällä treenata seksitaitojani maksullisten naisten kanssa?

Eli yksi seksikokemushan minulla jo on ja siitä onkin hyvä jatkaa kohti uusia käyntejä maksullisilla naisilla ja aionkin ennen juhannusta tehdä toisen panoreissun maksulliselle naiselle ja loppukesästä on suunnitteilla lisää samanlaisia maksullisille suuntautuvia visiittejä.

Näiden vierailujen tarkoitus on lisätä itseluottamustani naisten seurassa ja kun sitä varmuutta tulee lisää niin sitten pyrin jotakin reittiä, joko live-elämässä tai netin kautta löytämään sitten sen rakkaimpain.

Eli naisystävän hankinta on kaiken tämän tarkoitus.

Tällaisia selkeitä aatoksia näpyttelin keskiviikkoiltaanne ilahduttamaan.

Ihan mielenkiinnosta kyselen että paljonko veloittavat tunnilta?

Ei silleen että ite olisin oppeja vailla=)

[QUOTE="akka";28476436]Miksi maksaisit seksistä kun sitä saa ilmaiseksikin?[/QUOTE]

Mä en saa ilmaiseksi, vaikka olenkin ihan hyväkroppainen ja uskon että kasvoissanikaan ei ole vikaa, mutta ei niitä naisia antautuvaisia tällaiselle absolutistille löydy ... varsinkin kun sitä itsevarmuutta puuttuu vielä toistaiseksi

Niinhän se kyllä olisi, mutta mä olen sellainen harkitseva tapaus ja ei mulla tavallaan ole kiirettä niihin hommiin ... Mutta se Summer of Love tulee vielä mulle, sen on tultava joskus ... Vaikka suhde ei kestäisi kun muutaman kuukauden niin uskon että se olisi sen arvoista että sitten voin vaikka kuolla hymyillen, tietoisena siitä että sain kokea rakkauden, tunteista suurimman.

Alkuperäinen kirjoittaja käyttöastemies;28476459:
Mä en saa ilmaiseksi, vaikka olenkin ihan hyväkroppainen ja uskon että kasvoissanikaan ei ole vikaa, mutta ei niitä naisia antautuvaisia tällaiselle absolutistille löydy ... varsinkin kun sitä itsevarmuutta puuttuu vielä toistaiseksi

Tossa on ihan asiantynkääkin! Toi itsevarmuudenpuute ei oikeasti vedä naisia puoleensa! Pthyi! sori suoruuteni:saint:

How ever...mitä voit odottaa, olethan pihdannut noin kauan, kaikki olettaa että tuon ikäisenä osaat piilottaa lihaa varmasti:rolleyes:

No yhtäkkiältänsä aattelis, et huorat ei sua oikein auta. Koska ne vaan makaa tai teeskentelee. Ja et sä naisten kanssa noin pärjää pedissä.

Mutta onnea naisystävän metsästykseen!

Niin ja lisätäämpä vielä että ihan hyvä että olet maksullisissa käynyt, jatka vain, kyllä se varmuus sieltä tulee pikkuhiljaa! Muista suosia suomalaista, eläkä unohda gummeja! Suihinkaan ei kannata antaa ilman kumia!

Ei sen tarvi olla neitsyt enää, koska enhän minäkään enää ole " puhdas" ... Eli tästä neitsyys vaatimuksesta olen hieman joustanut.... mutta tietenkään mikään ihan täys jakari ei kelpaa.
Jos naisella ollut vaikkapa kaksikin seurustelusuhdetta ja niissä on sitten pantu, tai kuten te naiset sanotte rakasteltu, niin sen tulen hyväksymään.

[QUOTE="Vieras";28476551]No yhtäkkiältänsä aattelis, et huorat ei sua oikein auta. Koska ne vaan makaa tai teeskentelee. Ja et sä naisten kanssa noin pärjää pedissä.

Mutta onnea naisystävän metsästykseen![/QUOTE]

Ei toi pidä välttämättä paikkansa! Moni huora osaa nauttia työstään!

Kyllä niitä naisia on ihme ja kumma niitäkin, jotka ihan vapaaehtousesti sulle voisi asioita opettaa. Ehkä netin kautta helpompi löytää. Maksullisten kanssa varmasti voit harrastaa seksiä, mutta rakastelemaan sä et niitten kanssa opi, lähinnä päinvastoin.

Veikkaan, et jos oikeesti oot ok näkönen, elämä reilassa ja osaat käyttäytyä, niin ongelma on siinä, ettet sä huomaa/osaa tarttua tilaisuuksiin. Nimittäin kyllä niitä aika kovassa rakkauden ja seksin puutteessa olevia naisiakin löytyy vaikka kuinka.

Jotenkin naurettavaa, että itse käyt huorissa ja sinulla on lista vaatimuksista, jotka naisen seksielämän pitää täyttää, että hänet hyväksyt. Aika moni pitää tuota huorissa käyntiä aika moraalittomana touhuna, mikä oikeus sinulla on tuossa tilanteessa vaatia toiselta osapuolelta korkeampaa moraalia

Niihän ne kaikki olettaa että tässä iässä osaa piilottaa lihaa, mutta kun en osaa ja sen takia sitä on opeteltava ... ajatteles jos tilanne olisi se että sulla olisi suhde mieheen ja luulisit että hän osaa piilottaa lihaa ja sitten kun tulisi toiminnan aika niin huomaisit että eihän tuo osaa mitään ... ajattele asiaa itsesi kannalta , kuinka toimisit ja ajattele miehen kannalta kun hän huomaisi että eihän tästä tule mitään ... eli homma on oltava hallussa ja sitä kautta itseluottamusta ja sen jälkeen naista kaatuu ...

Niin ja lisätäämpä vielä että ihan hyvä että olet maksullisissa käynyt, jatka vain, kyllä se varmuus sieltä tulee pikkuhiljaa! Muista suosia suomalaista, eläkä unohda gummeja! Suihinkaan ei kannata antaa ilman kumia!

Tuota olen ajatellutkin että suosisin suomalaista, koska saattaa olla niin että suomalainen maksullinen saa pitää joka lantin itsellään, toisin kun vaikkapa venakot ja kumia tietty käytetään.
Mun mielestä se kumi vei kyllä tuntuman aikalailla pois, mutta käytettävähän sitä on, se on selvä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="vieras";28476585]Jotenkin naurettavaa, että itse käyt huorissa ja sinulla on lista vaatimuksista, jotka naisen seksielämän pitää täyttää, että hänet hyväksyt. Aika moni pitää tuota huorissa käyntiä aika moraalittomana touhuna, mikä oikeus sinulla on tuossa tilanteessa vaatia toiselta osapuolelta korkeampaa moraalia[/QUOTE]

No miehillä nyt vaan on oikeus vaatia ja asettaa ehtoja sille, minkälaisen naisen kelpuuttaa. Naisen on otettava se minkä sattuu saamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja käyttöastemies;28476589:
Niihän ne kaikki olettaa että tässä iässä osaa piilottaa lihaa, mutta kun en osaa ja sen takia sitä on opeteltava ... ajatteles jos tilanne olisi se että sulla olisi suhde mieheen ja luulisit että hän osaa piilottaa lihaa ja sitten kun tulisi toiminnan aika niin huomaisit että eihän tuo osaa mitään ... ajattele asiaa itsesi kannalta , kuinka toimisit ja ajattele miehen kannalta kun hän huomaisi että eihän tästä tule mitään ... eli homma on oltava hallussa ja sitä kautta itseluottamusta ja sen jälkeen naista kaatuu ...

Jos naisystävää seurustelumielessä etsit, niin ei se kalun käyttötaito ole naisille ykkösjuttu miehessä.

Se mitä miehen korvien välissä liikkuu, se miten mies kohtelee naista, hiukan miehen ulkonäkökin oltava sellainen, joka miellyttää.

Eli jos mies on herrasmies ja huomioi naista ja on kohtelias, älykäs ja mukavaa seuraa, niin silloin nainen kyllä sänkytouhuissa vinkkaa miehelle mitä tehdä.

Jos on täysin tolvana, mutta kalun hallinta kunnossa, niin yhdenyön seuraa saa, mutta ei sen enempää.

Joten treenaa käyttäytymistäsi, enemmän kuin tuota panemista, niin on pian nainen kainalossa

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja käyttöastemies;28476589:

No ei se nyt ihan noinkaan mene. Kyllähän nyt kokeneen naisen kanssa asioista aina tulee jotain! Tuskin siinä kokematon mies paljoa kerkeisi ajatella ettei mitään osaa, makaisi kun lahna sängyssä ja nauttisi vain:rolleyes:

Mutta sellainen yleinen epävarmuus ihmisessä on luoltaantyöntävä juttu, mun mielestä.
Toisaalta jos löydät sellaisen naisen joka on yhtä kokematon niin opettelette yhdessä!
Suosittelen vahvasti kärkkymään tonne uskonnoliselle puolelle, eiköhän siellä näitä säästäjiä löydy.

• Tykkää
Reactions: käyttöastemies
[QUOTE="Jaana";28476625]Jos naisystävää seurustelumielessä etsit, niin ei se kalun käyttötaito ole naisille ykkösjuttu miehessä.

Se mitä miehen korvien välissä liikkuu, se miten mies kohtelee naista, hiukan miehen ulkonäkökin oltava sellainen, joka miellyttää.

Eli jos mies on herrasmies ja huomioi naista ja on kohtelias, älykäs ja mukavaa seuraa, niin silloin nainen kyllä sänkytouhuissa vinkkaa miehelle mitä tehdä.

Jos on täysin tolvana, mutta kalun hallinta kunnossa, niin yhdenyön seuraa saa, mutta ei sen enempää.

Joten treenaa käyttäytymistäsi, enemmän kuin tuota panemista, niin on pian nainen kainalossa[/QUOTE]

Sitä käyttätymistäkään ei niin helppo ole treenata, vaikka olenkin nykyään jo paljon vapautuneempi naisten seurassa.

Mutta oikealla tiellä kyllä nykyisin olen suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen, en enää ajattele naisista ( jakaneistakaan) niin negatiivisesti kun ennen.

Lisäisin vielä, että ne naiset joilla on paljon kokemusta seksistä, on ehkä vähemmän kokemusta rakkaudesta eli siitä, että heistä ollaan kiinnostuneita ihmisinä. Lyhyemmissä seksisuhteissa kun sellainen tuppaa helposti unohtumaan, eli kannattaa miettiä millä lähdet naismarkkinoilla kilpailemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja käyttöastemies;28476653:
Sitä käyttätymistäkään ei niin helppo ole treenata, vaikka olenkin nykyään jo paljon vapautuneempi naisten seurassa.

Mutta oikealla tiellä kyllä nykyisin olen suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen, en enää ajattele naisista ( jakaneistakaan) niin negatiivisesti kun ennen.

Hmm
Kirjoitit, että et ajattele naisista enää niin negatiivisesti kuin ennen.

Olet mennyt elämän teini-iästä aikuisuuteen ilman seurustelua tai muuta syvempää kontaktia naisia kohtaan

Oletko jo parikymppisenä ajatellut naisista negatiivisia asioita.
Onko sinulla ollut hyvä äiti suhde tai onko lapsuudessasi, joku nainen satuttanut sinua ja sen tähden olet siirtänyt tunteesi tästä naisesta kaikkiin naisiin.

Oletko koskaan miettinyt, mistä nämä ajatuksesi tulevat.

[QUOTE="joopa";28476690]Lisäisin vielä, että ne naiset joilla on paljon kokemusta seksistä, on ehkä vähemmän kokemusta rakkaudesta eli siitä, että heistä ollaan kiinnostuneita ihmisinä.[/QUOTE]

Erittäin viisas kommentti.

Uusimmat

Yhteistyössä