Olen naisystävää vailla

[QUOTE="vieras";28476624]No miehillä nyt vaan on oikeus vaatia ja asettaa ehtoja sille, minkälaisen naisen kelpuuttaa. Naisen on otettava se minkä sattuu saamaan.[/QUOTE]

Taitaa kyllä olla nykyään naisten markkinat. Peräkamarin luuserivätykset jäävät nykymaailmassa ilman naista.

[QUOTE="joopa";28476690]Lisäisin vielä, että ne naiset joilla on paljon kokemusta seksistä, on ehkä vähemmän kokemusta rakkaudesta eli siitä, että heistä ollaan kiinnostuneita ihmisinä. Lyhyemmissä seksisuhteissa kun sellainen tuppaa helposti unohtumaan, eli kannattaa miettiä millä lähdet naismarkkinoilla kilpailemaan.[/QUOTE]

Toi on totta että on vähemmän kokemusta rakkaudesta, omalla kohdalla; kahta olen rakastanut.
Kun päätimme pitkän suhteen ensimmäisen kanssa niin eipä siinä ihan heti tehnyt mieli suhteeseen ja näin ollen etsin jotakin ihan muuta, kosittiinkin jopa ja oltiin kiinnostuneita kaikin tavoin, en vain itse ollut valmis mihinkään pysyvään.

Tuolla että ollaanko kiinnostuneita ihmisenä... jos on toisen mielestä fiksu, kaunis ja kemiat synkkaa, ehkä yhteinen harrastuskin, miksi ei voisi olla kiinnostunut ihmisenä? Kai samoja kriteerejä etsitään vähemmän käytetyistäkin naisista?

[QUOTE="Sari";28476757]Taitaa kyllä olla nykyään naisten markkinat. Peräkamarin luuserivätykset jäävät nykymaailmassa ilman naista.[/QUOTE]

Riippuu kyllä miehestä. Kaikki eivät ole "kaikki reikä käy". :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="Sari";28476757]Taitaa kyllä olla nykyään naisten markkinat. Peräkamarin luuserivätykset jäävät nykymaailmassa ilman naista.[/QUOTE]

Olen huomannut päinvastaista ilmiötä. Naiselta vaaditaan mitä moninaisempia ominaisuuksia, mm. pitkät hiukset, kauniit kasvot, pitää olla hoikka ja kroppa timmissä kunnossa. Mies saa vastaavasti olla minkälainen puolikalju kaljamaha tahansa.

[QUOTE="vieras";28476624]No miehillä nyt vaan on oikeus vaatia ja asettaa ehtoja sille, minkälaisen naisen kelpuuttaa. Naisen on otettava se minkä sattuu saamaan.[/QUOTE]
Höhö. Yksinhän ei nainen tai mies tokikaan voi elää :rolleyes: Pikemminkin mies on se, joka useammin jää ilman kumppania, koska ei kertakaikkiaan kelpaa kenellekään, vaikka rima olisi jo laskettu maan tasalle.

[QUOTE="Jaana";28476727]Hmm
Kirjoitit, että et ajattele naisista enää niin negatiivisesti kuin ennen.

Olet mennyt elämän teini-iästä aikuisuuteen ilman seurustelua tai muuta syvempää kontaktia naisia kohtaan

Oletko jo parikymppisenä ajatellut naisista negatiivisia asioita.
Onko sinulla ollut hyvä äiti suhde tai onko lapsuudessasi, joku nainen satuttanut sinua ja sen tähden olet siirtänyt tunteesi tästä naisesta kaikkiin naisiin.

Oletko koskaan miettinyt, mistä nämä ajatuksesi tulevat.[/QUOTE]

En minä parikymppisenä ajatellut naisista negatiivisesti, itseasiassa teini-iässä ja vielä hiukan yli 20 vuotiaanakin minulle oli naisia " tarjottimella", eli kiinnostuneita oli mutta torjuin heidät vältellen pois, syynä tähän toimintaani oli ehkäpä heikko itsetunto, eli en uskaltanut ottaa sitä tärkeää askelta ja tutustua toiseen ihmiseen.

Negatiiviset ajatukset tulivat pintaan hieman alle kolmekymppisenä ... ehkä silloin huomasin että mistä kaikesta olenkaan sillä elämän saralla jäänyt paitsi.

Äiti suhteeni ei ole ollut mikään hyvä, sillä suorastaan välillä vihasin häntä ja hänen käytöstään, nykyisin enempikin säälin ... äitini on mielestäni alkoholisti, sillä hän kaljoitteli naapuruston ukkojen ja akkojen kanssa kun olin nuori ja ehkäpä se onkin syy siihen että minusta tuli absolutisti.
Ei minulle kukaan nainen ole koskaan mitään sellaista sanonut tai tehnyt että siirtäisin sen muihin naisiin.

[QUOTE="vieras";28476772]Olen huomannut päinvastaista ilmiötä. Naiselta vaaditaan mitä moninaisempia ominaisuuksia, mm. pitkät hiukset, kauniit kasvot, pitää olla hoikka ja kroppa timmissä kunnossa. Mies saa vastaavasti olla minkälainen puolikalju kaljamaha tahansa.[/QUOTE]
Vaatiahan sopii :) Tunnen kyllä näitä, luu on jäänyt käteen, ellei sitten satu olemaan jotakin rujoa ulkonäköä kompensoivaa kuten rahaa ja/tai korkea asema.

Hyi kamala! Opettele sen naisystäväsi kanssa, löytäkää kaikki yhdessä!!!!!! Kukaan (ainakaan kokematon) nainen ei halua miestä, joka on hankkinut "kokemusta" (liannut itsensä) maksullisisissa.

Uusimmat

Yhteistyössä