Olen niin onnellinen, mutta sekaisin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "plussa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"plussa"

Vieras
...ihmettelin, että miksi rinnat ovat niin arat ja päätin tehdä raskaustestin. Kuukautiset tulleet ihan normaalisti, viimeksi viime viikolla. Tosin hieman naftit olivat. No testi näytti sitten plussaa. Oon siis tietämättäni ollut raskaana jo en tiedä kuinka kauan, kun kuukautiset ihan ajallaan koko ajan. Oon kyllä tosi onnellinen, mutta samalla sekaisin, kun en tiedä mitä mieheni tästä uutisesta on mieltä... Aikaisemmin kun ollaan juteltu, on sanonut ettei halua koskaan lapsia. Olen syönyt minipillereitä säännöllisesti koko ajan eli tämä olisi sitten todella ihme ja ihanuus!! Miehelle pääsen kertomaan vasta ensi viikolla, kun pääsee kotiin reissutyöstä. En halua puhelimessa tällaista uutista kertoa!!

Mulla potkii mahassa viikolla 23+2 vauva, joka oli meillekin yllätys kun söin Cerazette minipillereitä...Joten ei ne näköjään niin kovin varmoja olekaan muitta meillä ainakin alkujärkytyksen jälkeen ollaan onnellisia yllätysvauvasta :-) Onnea teillekin!

Kiitos!
No juu noita samoja cerazetteja syön minäkin tai siis en nyt sitten enää syö. Tää tulee miehelle kyllä todella isona järkytyksenä, mutta kai sitä sitten voi alkaa nauttimaan alun jälkeen. Itse olen onnellinen ja lapsi on aina tervetullut, mutta nämä pitäisi olla yhteisiä päätöksiä. Tosin aina seksin harrastamisessa on riskinsä :)

Mullakin nukkuu tuolla sängyssää cerazette-vauva melkein viiden vuoden takaa :) Vuotta myöhemmin tulin uudestaan raskaaksi minipillereistä, mutta se meni kesken. Nyt on kierukka.

Mulle ei suositeltu hormonikierukkaa, koska olen estrogeenistä saanut oireita ja kuparikierukkaa yksi lääkäri ei halunnut laittaa, koska minulla on ollut anemiaa. Nyt tässä sitten mietin milläköhän sitä ehkäisisi tämän lapsen jälkeen kun tosiaan cerazette on noin epävarma...

Aika paljon siis cerazette vauvoja :) Hyvät on ehkäisykeinot...
Voi kun mieheni olisi vaan yhtä iloinen tästä kuin itsekin!! Maanantaihin asti pitää vaan odottaa.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä