H
Hm
Vieras
Kaikki lapset eivät voi olla älykkäitä. Eikös Jukka S. Lahtikin käyttänyt kylmiä suihkuja rangaistuksena?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:Muksut ovat yleensä kasvatuksen tulos. Toiset räsävillejä, toiset enkeleitä. Eli äidin ja isän valinnat vaikuttavat myös, eli ei tarvitse ihmetellä millainen tulevaisuuden toivo on siinääkin..
Alkuperäinen kirjoittaja olet itse tomppeli:Kylmä suihku lapsen rankaisukeinona on kielletty; siitä voidaan jopa sakottaa. Eli vaikka miten kasvatat, niin fyysinen kuritus on lailla kielletty. Onneksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:Muksut ovat yleensä kasvatuksen tulos. Toiset räsävillejä, toiset enkeleitä. Eli äidin ja isän valinnat vaikuttavat myös, eli ei tarvitse ihmetellä millainen tulevaisuuden toivo on siinääkin..
No mitäs mä oon tehnyt väärin kun meilläkin esikoispoika tekee tuollaista kuin ap:n lapsi joskus? Esimerkiksi tänään yritti heittää toisen uimarengasta ellen olisi ehtinyt väliin. En kyllä ole häntä koskaan kurittanut noin kuin ap, vaikka aina tilanteissa kiellänkin ja haen pahanteosta pois ja yritän vahtia parhaani mukaan. Ei meidän kuopus ole samanlainen yhtään. Niin että kasvatuksen tulos? jotkut lapset vaan on jossain vaiheessa lapsuutta kaikkea muuta kuin enkeleitä, enemmän tai vähemmän. Kyllä se aika kuule muillakin joskus koittaa kun vanhemmuutta koetellaan, että lykkyä pyttyyn. Voi olla kouluiässä tai teini-iässäTosin en mene vannomaan, että niin aivan kaikkien kohdalla on, mutta ei kaikki käytös ihan kasvatuksenkaan piikkiin mene.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:MillaVanilla, mutta en todellakaan halunnut kastella alushousujani ja shortsejani vedessä + sitten ajaa sen jälkeen märillä housuilla takaisin kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vittuun vapaakasvatus:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Mä harvemmin täällä avaudun näissä jutuissa, mutta nyt sanon, ei ihme jos lapsi on tuollainen jos äiti käyttäytyy noin häntä kohtaan.
päätäkö sen ois pitänyt siltellä ???
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Samaa mieltä. Meillä on tenavalle annettava aina kunnon rangaistus, kun hän on sellainen junttura välillä, että ei muuten usko.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Milla Vanilla, no en todellakaan halunnut kastella housujani ja ajaa märillä housuilla kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hän menee ensi syksynä eskariin. En voinut hakea, koska minulla ei ollut uikkaria päälläni. No jos ei ole huomenna siellä, niin ei voi sitten mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:Ihan selvä provo, yllättävän kiihkottomasti äiti täällä sitten vastailee.
Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:Muksut ovat yleensä kasvatuksen tulos. Toiset räsävillejä, toiset enkeleitä. Eli äidin ja isän valinnat vaikuttavat myös, eli ei tarvitse ihmetellä millainen tulevaisuuden toivo on siinääkin..
No mitäs mä oon tehnyt väärin kun meilläkin esikoispoika tekee tuollaista kuin ap:n lapsi joskus? Esimerkiksi tänään yritti heittää toisen uimarengasta ellen olisi ehtinyt väliin. En kyllä ole häntä koskaan kurittanut noin kuin ap, vaikka aina tilanteissa kiellänkin ja haen pahanteosta pois ja yritän vahtia parhaani mukaan. Ei meidän kuopus ole samanlainen yhtään. Niin että kasvatuksen tulos? jotkut lapset vaan on jossain vaiheessa lapsuutta kaikkea muuta kuin enkeleitä, enemmän tai vähemmän. Kyllä se aika kuule muillakin joskus koittaa kun vanhemmuutta koetellaan, että lykkyä pyttyyn. Voi olla kouluiässä tai teini-iässäTosin en mene vannomaan, että niin aivan kaikkien kohdalla on, mutta ei kaikki käytös ihan kasvatuksenkaan piikkiin mene.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:MillaVanilla, mutta en todellakaan halunnut kastella alushousujani ja shortsejani vedessä + sitten ajaa sen jälkeen märillä housuilla takaisin kotiin.
Taidan olla sitten kasvatukseltani outo, kun minulle on opetttu että muut ensin ja sitten vasta perässä. Sen takia ihmettelin tuota miksei ap voinut hakea sitä lapiota, sillä lapiojutun olisi ehtinyt kotona selvittämään, ja olisi saanut vahinko korjattua. Tarkoitin paremminkin tilanteen hoitamista loppuun kunnialla, kun ennakoimista, mitä on joskus hyvinkin vaikea varmasti tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:diibadaaba, no huomenna lapsen on haettava lapio kaislikosta pois. Sen hän tietää jo.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Milla Vanilla, no en todellakaan halunnut kastella housujani ja ajaa märillä housuilla kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:Muksut ovat yleensä kasvatuksen tulos. Toiset räsävillejä, toiset enkeleitä. Eli äidin ja isän valinnat vaikuttavat myös, eli ei tarvitse ihmetellä millainen tulevaisuuden toivo on siinääkin..