olen ollut jo 6 päivää naimisissa mieheni kanssa, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos tää on totta niin ymmärtäähän sen että voi tulla tosi kovat suorituspaineet kun noin kauan on odottanut.. Tai ainakin aikoinaan teininä yhdestä omasta etäsuhteesta muistan kun piti odottaa vain viikonloppuun asti toista tavatakseen ja silloin oli omat odotukset tosi korkeella; kaiken pitäis olla Täydellistä ja sujua hyvin kun viimein 5 päivän eron jälkeen nähdään ja sitten taas ei "aikohin". Jos näitä nyt voi verrata..

Ehkä teidän kannattais aloittaa ihan kaikessa rauhassa toisiinne ja toisen läheisyyteen ja vartaloon tutustuminen, tyyliin että peset miehesi suihkussa jne, harrastaa kaikenlaisia hyväilyjä ja kyllä sitten varmasti pystyt kun ei enää jännitä.

Onko teillä takana tässä uskonnolinen vakaumus? Siis siihen, ettette harrastaneet seksiä ennen avioliittoa? Jos näin on, kunnioitan suuresti päättäväisyytänne toimia vakaumuksenne mukaisesesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Onko teillä takana tässä uskonnolinen vakaumus? Siis siihen, ettette harrastaneet seksiä ennen avioliittoa? Jos näin on, kunnioitan suuresti päättäväisyytänne toimia vakaumuksenne mukaisesesti.

Juu, heti aloituksessa ajattelin samoin mutta jos kerran maistraatti hoiti vihkimisen niin tuskin on kyse uskovaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Mikä uskonto?:
Juu, heti aloituksessa ajattelin samoin mutta jos kerran maistraatti hoiti vihkimisen niin tuskin on kyse uskovaisia.

Jos kuulu jhonkin "lahkoon" pitää hoitaa vihkiminen maistraatissa. Lulisin että esim. Jehovien pitää vihkiytyä maistraatissa... varma en ole.

sellanen kirkko kun Pyhät Pietarit

Alkuperäinen kirjoittaja Mikä uskonto?:

Kuka vaan, uskonnosta riippumatta, voi mennä maistraatissa vihille.

Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
tai sitten tositosi pieni kirkko, ap ja sen mies :laugh:

Joo, molemmat on miehiä ja Pietari-nimisiä. :D

Mua on ärsyttänyt kun jokaiseen aloitukseen tulee vähintään kymmenen provoepäilyä, mutta alan pikku hiljaa ymmärtämään miksi..

käsitelty ommien vanhemoien tiomesta kuus vuotisena ja nyt reilusti vanhempana silti viiden äiti.. ja naimisissa...se että ei pysty ja pelottaa pitää purkaa pois ihan terapiassa ja sitä rataa..

miulla vieläkin tulee jaksoja jolloin ihan kaikki on hankalampaa. varsinkin jos pitää pyytää mummoa katsomaan lapsia yön yli.. ja varsinkin jos lapset siinä iässä missä mie olin kun sekaannuttiin miuhun..

se ei oo helppoo puhua jos oikeesti on tuommosta sattunut mutta sanompa vaan että muuten siitä ei yli päse kuin puhumalla ja tekemällä.. ja se seksi sen oikeen kanssa tulee oikeestaan ihan luonnostaan jos ei kerran painosteta ja muuta sellasta.. no miulla ainakin niin kävi..

tuåta, terve mieshän ei naista kaipaa muuten kuin tizkaamaan/pyykkäämään ;)
tuohan kunkin itsensä valinta ja jos homma rulettaa niin antaa mennä samaan malliin kuin tähänkin asti, joillekkin vaan se sexi ei ole niin tärkeää yhteiselossa joten kunnioittakaamme heidän valintaansa...
mie itse taas katson että sexi on 1 osa parisuhdetta ja 1 toinen määräävä tekijä on ystävyys puolison kanssa, mikäs sen parempaa kun molemmat on samalla aaltopituudella jolloin voipi harrastaa kohtalaisen ronskia läppää kotioloissa/maailmalla daamin kera...
Toivotan Morsiamelle Palio Onnea :D

jaa mua on oma isä ahdistellut 10-18v ikä välin,yrittänyt raiskata useamman kerran,olen herännyt siihen kun minua kosketellaan yms. mutta miestäni rakastan ja luotan häneen, haluan häntä. niin en mä nyt ymmärrä keskustelun aloittajan ongelmaa ollenkaan, jos rakastaa niin haluaakin ainakin joskus. ja jos on terve ihminen ymmärtää kyllä että oma mies ei ole sama mies joka on seksuaalisesti häirinnyt. tää on nyt musta ihan käsittämätöntä. mee ap hoitoon,jos tää on tosi tarina. mäkin pelkäsin miehiä, mutta hellän ja rakastavan luotettavan miehen kanssa pelot katosivat. jos on neitsyt niin tottakai se sattuu, eikä välttämäti ole kovin mukavaa aluksi, sitten kun oppii sen minkälainen tahti yms tuntuu hyvältä, sitten se tuntuu tosi hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja itse:
käsitelty ommien vanhemoien tiomesta kuus vuotisena ja nyt reilusti vanhempana silti viiden äiti.. ja naimisissa...se että ei pysty ja pelottaa pitää purkaa pois ihan terapiassa ja sitä rataa..

miulla vieläkin tulee jaksoja jolloin ihan kaikki on hankalampaa. varsinkin jos pitää pyytää mummoa katsomaan lapsia yön yli.. ja varsinkin jos lapset siinä iässä missä mie olin kun sekaannuttiin miuhun..

se ei oo helppoo puhua jos oikeesti on tuommosta sattunut mutta sanompa vaan että muuten siitä ei yli päse kuin puhumalla ja tekemällä.. ja se seksi sen oikeen kanssa tulee oikeestaan ihan luonnostaan jos ei kerran painosteta ja muuta sellasta.. no miulla ainakin niin kävi..

Siis ymmärsinkö oikein, että sun vanhemmat on sua käyttäneet hyväksi kun olet ollut lapsi?

Ja silti annat äitis vahtia sun omia lapsia yön ylikin?!!?!

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja morsian:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Siis ootte olleet yhdessä 8 vuotta, ettekä ole seksiä harrastaneet...

kyllä vain.

Ois kannattanu koeajaa etukäteen. Voi, mitä ajan haaskausta, jos homma nyt tähän kaatuu
:/

Toisaalta, mikä muuttuu ? ;)

Samaa mietin ma... Ketjua tämän pidemmälle lukematta...

Ihmettelen vaan, että miksi neitsyt, tuore morsian pyörii kaksplussalla... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja himolukija:
Rouvahab sä nyt olet, onnea vaan. Hyvä olisi opetella myös sänkyhommia tai saattaa lopulta mies eksyä vieraaseen petiin.

Mä veikkaan että on käyny jo. Tuskin kukaan terve mies 8 vuotta odottaa... Tää neitohan on ollu 19 kun ovat alkaneet seukkailla ja mies silloin 33 vee, mies parhaassa iässä...

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja itse:

Siis ymmärsinkö oikein, että sun vanhemmat on sua käyttäneet hyväksi kun olet ollut lapsi?

Ja silti annat äitis vahtia sun omia lapsia yön ylikin?!!?!

Samaa ihmettelin minäkin. En päästäis sellaisia ihmisiä lähellekään lapsiani.

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
tai sitten tositosi pieni kirkko, ap ja sen mies :laugh:

Joo, molemmat on miehiä ja Pietari-nimisiä. :D

Mua on ärsyttänyt kun jokaiseen aloitukseen tulee vähintään kymmenen provoepäilyä, mutta alan pikku hiljaa ymmärtämään miksi..

Kun mä kuolen, vanhan piippuni sä saat ...
Sillä luona taivaan portin Pyhä Pietar tarjoo nortin ... :)
jippi jai jai jippi jippi jai ...

Mutta voihan olla, ettette edes ole laillisesti naimisissa:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1633329
Tällöinhän voitte viettää uuden hääyön paremmalla menestyksellä...

Yhteistyössä