Olen ollut psykoosissa töissä, haluatko kysyä jotakin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mutsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Joopanoo";25846727]Hui! Kuinka kauan ehdit olla psykoosissa töissä? Miten huomattiin?[/QUOTE]

En ehtinyt olla kuin yhden vuoron. Itse huomasin, ettei kaikki ole kunnossa. Soittelin koko ajan pomolle ja itkin puhelimessa. Enpä kuitenkaan voinut kotiin lähteä kesken vuoron. Kukaan ei varmaan tajunnut, mistä on kyse.

[QUOTE="Mutsi";25846747]En ehtinyt olla kuin yhden vuoron. Itse huomasin, ettei kaikki ole kunnossa. Soittelin koko ajan pomolle ja itkin puhelimessa. Enpä kuitenkaan voinut kotiin lähteä kesken vuoron. Kukaan ei varmaan tajunnut, mistä on kyse.[/QUOTE]

Jouduitko siis heti sairaalaan?

[QUOTE="vieras";25846870]Saitko jonkin sairauden diagnoosin, siis muun kuin psykoosin? Pystyitkö palaamaan takaisin töihin? Miten työkaverit suhtautuivat ?[/QUOTE]

Ensin sain diagnoosiksi akuutin psykoosin, mutta myöhemmin se muutettiin skitsofreniaksi. Palasin kyllä töihin ja työkaverit suhtautuivat todella hyvin, eli ei mitään muutosta entiseen suhtautumiseen.

Itselläni on nyt ollut vakava masennus puoli vuotta, ja parannusta ei ole tapahtunut. Olen nyt ruvennut kuulemaan harhoja, olen lopettanut myös suurimman osan lääkkeiden syönnin, koska aloin lääkkeiden sekakäytöstä mennä sekasin. Tärinää - jaloissa vapinaa - muistamattomuutta vielä enemmän kun masennuksessa. En suostu syömään enää yletön määrää pillereitä, ja meinaan lähemmäs 2otbl/pvä

Yhteistyössä