Olen ollut töissä hesellä 5 vuotta. Kysykää mitä haluatte.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko ne ranskalaiset perunaa vai jtn ihan muuta?

En ole Hesellä töissä, mutta on niissä muutakin kyllä kuin perunaa:

Ranskanperuna: peruna, kasviöljy, kuorrute (muunneltu perunatärkkelys, riisijauho, perunadekstriini, suola, nostatusaine (natriumdifosfaatti, ruokasooda), maltodekstriini, stabilointiaine (ksantaanikumi)).

Hesen ketsupissa on muuten ketsuppiaromia. :)

Onko oikeasti niitä aikarajoja, jonka jälkeen tuotteet pitäisi heittää roskiin?

Itse pidän hyvin kätevinä niitä näyttöjä, joista näkee mitä on valmiina. Tietää ainakin mitä ei valitse. :whistle:

• Tykkää
Reactions: as if

Itse pidän hyvin kätevinä niitä näyttöjä, joista näkee mitä on valmiina. Tietää ainakin mitä ei valitse. :whistle:

En ole ap mutta Hesellä olen ollu töissä.
Uskokaa tai älkää, niitä aikarajoja noudatetaan suunnilleen sekuntikellon kanssa! Ranskikset saattaa joskus jäädä pari minuuttia yli (huom: minuuttia) siihen altaaseen, mutta hampurilaiset ei todellakaan.

Niitä ei myös "lämmitellä", siihenhän menis enemmän aikaa kuin uuden hampurilaisen tekemiseen!

En muista enää kauanko ne siinä "pinnissä" (joka siis pitää niitä lämpimänä) sai olla, mutta niissä on merkitty aina tietyllä tagilla se kellonaika (vaikka: 5 yli -> 5) kun ne on sinne laitettu, ja niitä myös heitellään pois tosi tehokkaasti.

Ite olin 2 vuotta kahdella eri hesellä opiskelujen aikana ja kertaakaan en muista että kukaan olisi
a) sylkenyt hamppariin
b) myynyt vanhentunutta hampurilaista.

Siis come on, nehän menee tosi nopeesti vanhaksi, ei noin isolla lafkalla ole varaa mihinkään ruokamyrkytystapauksiin (joita ei ikinä ole heselle asti ilmoitettu koko historiassa).

• Tykkää
Reactions: Aliisa.82
[QUOTE="akka";25617256]Paljonko saat palkkaa?Montako tuntia päivässä teet töitä?[/QUOTE]

Teen viikonloppu työtä normi 8päivillä (sunnuntait tuplana) ja saan vajaa 1000e kuussa.

Syljeksittekö useinkin epämiellyttävien asiakkaiden hampurilaisiin?
Pystytkö itse syömään Hesen ruokaa?

Ei en sylje :) vaikka olisi kuinka inhottava ihminen siellä tiskin toisella puolen.
En itse juurikaan syö hesen ruokaa, siis hamppareita&ranskiksia, koska en liiemmin välitä. Sen sijaan toisinaan syön useinkin salaatin jos ei ole tullut omat eväät mukaan.

On olemassa ja jokaisella hampparilla on oma aikansa. Niiden säilytys tiskissä on kuitenkin vain enintään 30min jonka jälkeen ne PITÄÄ lyödä hävikkiin ja nakata bioon.
Ja totta on se että se hamppari joka on ollut tiskissä sen 30min ei maistu samalle kuin se joka on juuri tehty.

[QUOTE="esd";25617316]onko karppurilainen yhtä nuivakka kuin kuva antaa ymmärtää?[/QUOTE]

Itse en ole ollut nyt töissä kun tämä uusi karppihamppari on tullut, joten en osaa sanoa.

[QUOTE="a.p";25617426]Miehet joskus veivaa mällit majoneesiin, mut sehän on vain protskua. Sopii karppaajille.[/QUOTE]

ja tämähän ei ole minun kirjoittamani, joten voit mennö tekemään tylsyyttäsi kiusaa johonkin toiseen ketjuun :)

Yhteistyössä