H
"hih"
Vieras
Mikä siinä sinua ihmetyttää? Onhan niitä hyvin nuoriakin, jotka ovat raskaana. Joku 13 v. on kyllä vähän surullinen tapaus. Mutta jos 50 v. pitää itsestään hyvää huolta, niin miksikäs ei.
Hahahaah
Sairas provo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä siinä sinua ihmetyttää? Onhan niitä hyvin nuoriakin, jotka ovat raskaana. Joku 13 v. on kyllä vähän surullinen tapaus. Mutta jos 50 v. pitää itsestään hyvää huolta, niin miksikäs ei.
Alaikäiset (alle 18v hedelmälllisessä iässä olevat eli noin +15v) ovat hehkeitä kuin ruusunnuput ja juuri parhaassa iässä lisääntymisen biologiaa ajatellen. Ei heitä voi rinnastaa mummoikäisiin.
Mihin kysymykseen olen vastannut ilkeästi? En viitsi jankata yhtä ja samaa asiaa moneen kertaan. Vaihdevuodet eivät ole vielä alkaneet.
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH;21930985:Onko laillista edes saada lahjamunasolua yli 40v?
Luulin että se raja oli jotain 38-42 tms...![]()
Olisi varmaan optimi että kaikilla vauvoilla olisi 25-30-vuotiaat älykkäät, terveet, fiksut ja filmaattiset vanhemmat. Totuus on usein tarua karumpi. Omat vanhempani olivat niukin naukin yli 20 kun saivat minut; toisen lapsensa ja perheen kuopuksen. Isä kiskoi viinaa ja äiti piti pystyssä kulisseja. Ei tullut kovin hyvää jälkeä.
Vanhempani ovat nyt 50:n hujakoilla. Isäni täysraitistui 9 vuotta sitten ja vanhemmillani on vihdoin unelmiensa avioliitto. Uskoisin että vanhempani olisivat parempia vanhempia nyt. Ottaisin mieluummin 20 hyvää vuotta kuin vaihtoehdon jonka minä sain.
Onnea ap:lle. Erilaisuus on rikkaus ja "normaalin" rajat ovat onneksi hyvin väljät. Niin monella tapaa voi onnistua hyvin, ei kaikkien tarvitse valita samaa polkua.
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä;21931317:En kyllä mitenkään saa väännettyä BitchAlin (vai AI:n?) juttua täystyrmäykseksi. Itse käsitin, että hän sanoo: tottakai on parempi, että vanhemmat olisivat nuorempia, mutta ikä ei ole ainoa eikä ehkä edes tärkein juttu, mikä asiaan vaikuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja 2 lasta ikä:33;21842974:50 vuotta
ei sun helvetti