Miksi melkein aina käy niin, että hampurilainen tuodaan myöhemmin pöytään? Olen huomannut, että vielä joskus 10 vuotta sitten tuo oli tosi harvinaista. Nykyään melkein aina käy niin, että hampurilainen tuodaan erikseen pöytään. Ranskalaiset ehtivät kylmyä ja ei ole kiva odottaa sitä hampurilaista. Miksei voi tehdä niin, että koko ateria tuotaisiin kerralla tai sitten niin, että asiakkaat itse odottavat kassan lähellä ja hakevat aterian kun se on valmis? Tuntuu, että monesti myyjällä menee kauheasti aikaa kun etsii tarjottimen kanssa sitä kenelle piti mikin hampurilainen viedä, kaikki paikat eivät käytä edes niitä numerojuttuja. Eikä tämä koske pelkästään Hesburgeria vaan McDonald'sissa on ihan sama juttu.
Toinen kysymys, mitä ajattelette jos asiakas tilaa tuplajuustohampurilaisen ilman juustoa? Itse tykkään siitä Hesen tuplajuustohampurilaisesta ilman juustoa, mutta kun kerran ostin sen, niin myyjä alkoi jotenkin ihmetellä asiaa ja kävi vielä kysymässä joltain muulta henkilöltä voiko sen myydä ilman juustoa. No, kyllä myi ilman juustoa, mutta hieman inhottava tilannehan se oli, mutta hampurilainen oli kyllä hyvänmakuinen ilman juustoa.
Miksi muuten Hesessäkin on niin vähän hampurilaisia ilman juustoa?
Kysyn nyt lisää, kun mieleen kysymyksiä juolahtaa, miksi kampanjatuotteina kiertää koko ajan samat tuotteet? Nytkin taas Megamättö tullut uudestaan. Fiestahampurilaista ei ole näkynyt vuosiin, samoin kuten valkosipulihampurilaista. Noista tykkäsin hirveästi, mutta eipä ole noitakaan tainnut kuin kerran olla kumpaakin.