S
strongerthanever
Vieras
Olen 25-vuotias kahden lapsen yh. Olen koko pienen ikäni elänyt miellyttäen muita. Tehnyt aina kuten olen ajatellut että muut haluavat minun tekevän ja sanonut asioita vain saadakseni muille paremman mielen.
Elin sekä henkisesti että fyysisesti väkivaltaisessa suhteessa lasten biologisen isän kanssa yli 3 vuotta, kunnes pääsin hänestä mutkien kautta eroon. Ja nyt olen vahvempi kuin koskaan! On aivan ihanan vapauttava tunne kun ei tarvitse miettiä mitä muut haluaa ja tarvitsee, vaan ainoastaan sitä mitä minä ja lapset haluamme ja tarvitsemme!
Eipä tässä nyt ollut varmaan mitään pointtia, kunhan julistin täälläkin tämän
Mutta kannustuksena varsinkin huonoissa suhteissa eläville, että yksinoleminen voi oikeasti olla todella ihanaa ja vapauttavaa!!!!
Elin sekä henkisesti että fyysisesti väkivaltaisessa suhteessa lasten biologisen isän kanssa yli 3 vuotta, kunnes pääsin hänestä mutkien kautta eroon. Ja nyt olen vahvempi kuin koskaan! On aivan ihanan vapauttava tunne kun ei tarvitse miettiä mitä muut haluaa ja tarvitsee, vaan ainoastaan sitä mitä minä ja lapset haluamme ja tarvitsemme!
Eipä tässä nyt ollut varmaan mitään pointtia, kunhan julistin täälläkin tämän