Olen päättänyt elää vain itselleni ja lapsilleni! (ehkä vähän turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja strongerthanever
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

strongerthanever

Vieras
Olen 25-vuotias kahden lapsen yh. Olen koko pienen ikäni elänyt miellyttäen muita. Tehnyt aina kuten olen ajatellut että muut haluavat minun tekevän ja sanonut asioita vain saadakseni muille paremman mielen.

Elin sekä henkisesti että fyysisesti väkivaltaisessa suhteessa lasten biologisen isän kanssa yli 3 vuotta, kunnes pääsin hänestä mutkien kautta eroon. Ja nyt olen vahvempi kuin koskaan! On aivan ihanan vapauttava tunne kun ei tarvitse miettiä mitä muut haluaa ja tarvitsee, vaan ainoastaan sitä mitä minä ja lapset haluamme ja tarvitsemme!

Eipä tässä nyt ollut varmaan mitään pointtia, kunhan julistin täälläkin tämän :D Mutta kannustuksena varsinkin huonoissa suhteissa eläville, että yksinoleminen voi oikeasti olla todella ihanaa ja vapauttavaa!!!!

Kiitos kannustavista kommenteista!! :) Erostamme on jo melkein 9kk, mutta olen yksin selvinnyt tämän ajan kahden alle 2v. lapsen kanssa ja vaikka se on ollut raskainta mitä minulle on ikinä tapahtunut, niin silti nämä 9kk ovat olleet opettavaisimmat ja vahvistavimmat kuukaudet tähänastisessa elämässäni :) On aivan uskomattoman ihana tunne kun katsoo lapsia ja voi selkä suorassa todeta että MINÄ olen selvinnyt heidän kanssaan yksin :) (lasten isä juopotellut koko 9kk).

Toivon oikeasti, että joku joka elää huonossa suhteessa saisi kirjoituksestani edes hiukkasen kipinää ajatella asioita toisin.

Nyt minulla on sellainen tilanne, että en välttämättä edes haluaisi tähän miestä sotkemaan meidän kuvioitamme :D Mutta eihän sitä tidä jos joku jossain vaiheessa saa munultakin jalat alta :)

Mutta tällä hetkellä nautin aidosti yksinolosta ja tästä ihanasta rauhasta mistä saan iltaisin nauttia :)

Yhteistyössä