Olen pian 30 v. ja elämää ei ole

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taiga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taiga

Vieras
Ei lapsia, ei kihloja tai kosintaa mieheltä pitkästä yhdessäolosta huolimatta.
Tuntuu, että kaikilla muilla on elämää, lapsia ym.
Jään sivuun kaikesta, kun en ole äiti, kuten kaikki ystäväni alkavat olla.

Hei, mä oon pian 33 v. ja samassa tilanteessa sun kanssa. Sillä erotuksella, että pidän elämästäni ja olen onnellinen. En koe jääväni sivuun mistään. Mulla on hyvä elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei, mä oon pian 33 v. ja samassa tilanteessa sun kanssa. Sillä erotuksella, että pidän elämästäni ja olen onnellinen. En koe jääväni sivuun mistään. Mulla on hyvä elämä.

Haluaisitko mennä naimisiin tai saada lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No en B ) Siinä se meidän ero taitaa ollakin.

On mulla sentään vakkarityö ja rahaa tehdä mitä haluan.

Mut haluaisin ehkä kuitenkin lapsen, mut ollaan niin aikaansaamattomia ettei varmaan sellaistakaan saatais alulle... :(

Alkuperäinen kirjoittaja taiga:
Ei lapsia, ei kihloja tai kosintaa mieheltä pitkästä yhdessäolosta huolimatta.
Tuntuu, että kaikilla muilla on elämää, lapsia ym.
Jään sivuun kaikesta, kun en ole äiti, kuten kaikki ystäväni alkavat olla.

Ei äitiys ole yhtä kuin kaiken keskipiste tai elämä, vaikka siltä se saattaa näyttää jos ympärilläsi on paljon tuoreita äitejä.
Puhu asiasta miehesi kanssa, mitä mieltä hän on teidän tilanteestanne ?
Keksi itsellesi jotain uutta elämääsi ja nauti nuoruudestasi !

Mut haluaisin ehkä kuitenkin lapsen, mut ollaan niin aikaansaamattomia ettei varmaan sellaistakaan saatais alulle... :(

No kai te seksiä harrastatte, ei siihen sen enempää aikaansaamattomuutta tarvita :D

noin laiska tuskin sitten selviäisi lapsenhoidostakaan...

Alkuperäinen kirjoittaja reipasahkera:

noin laiska tuskin sitten selviäisi lapsenhoidostakaan...

Ehkä meidän sitten pitää unohtaa koko asia.
Hyvä kun se täällä keskustelupalstalla selvisi.

Alkuperäinen kirjoittaja äö:
Voisiko siihen elämään keksiä jotain muuta kuin avioliiton ja lapsia? Itselläkään ei kyllä kolmikymppisenä ollut lapsia. Eikä edes miestä.

Lomareissu jonnekin ulkomaille olis kiva. Ongelma on ollut lähinnä se, ettei olla saatu miehen kans lomia järjestymään samaan aikaan, ja muuten mulla ei ole ketään reissukaveria. Kaikki naiskaverit on pienten lasten äitejä, jotka ei pääse lähtemään, tai sitten niillä joilla ei ole lapsia, ei ole rahaa lähteä matkoille.

Mitä se auttaa mennä naimisiin? Itse olen myös 30. "Pääsin" onnellisesti naimisiin, mutta nyt olemme eronneet... Nyt olen sitten eronnut nainen haavoineni ja edelleenkään ei ole perhettä...

Yhteistyössä