Olen rakastunut toiseen mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AinaOikeessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AinaOikeessa

Uusi jäsen
16.11.2007
4
0
1
Ja olen naimisissa. :ashamed: :(

Ihan ekaks kuitenkin haluan sanoa, että EN ole pettänyt miestäni. Olen vain rakastunut toiseen. Enkä haluaisi olla, mutta en voi näille tunteille mitään.

Aamulla ensimmäisenä ajattelen tätä toista, ja koko päivän. Haluaisin koskea jne, mutta en kuitenkaan halua. En edes voisi, olenhan naimisissa.

Ja mielestäni vieläpä onnellisesti. Mieheni on ihana ja kiva, hyvä isä lapsillemme, mutta silti kaipaan tätä toista.

Vihaan jo nyt itseäni kun tunnen näin. Tekisi mieli kertoa miehelleni, mutta en voi. En halua särkeä hänen sydäntään, en halua että hän jättää minut.

Tiedän, että lupasimme alttarilla rakastaa toisiamme vaikeissakin hetkissä, mutta kyllä tää nyt on niin vaikee etten pysty kertomaan sitä miehelleni.

Alkuperäinen kirjoittaja gfd:
usko pois, se menee ohi ajan kanssa. ja sitten olet kiitollinen kun et tehnyt mitään. :)

Mä haluan että tää menee ohi. Mutta miten ihmeessä??

Mul on jo nyt ihan kauheet syyllisyyden tunteet, enkä mä kestä tätä oloa. Mua itkettää koko ajan ja oon ihan sekasin.

Mä en edes uskonu että näin voi käydä. :(

hei, olisiko mitenkään mahdollista sun avautua (kuten tässä kirjoituksessa) miehellesi? jotainhan teidän suhteessa on pielessä, kun näin on käynyt? voimia.

Sä voit myös kanavoida rakkauden tunteita omaan mieheesi. Ja oletko varma, että kyse on rakkaudesta ko. mieheen, vai vaan rakastumisesta rakkauden tunteeseen? Jos teillä on pitkä parisuhde takana, niin tuollaiset tunteet ovat ihan odotettavissa. Mutta ne menevät ohitse, kun ei niitä millään tavalla ruoki.
Ja onhan se tärkeää säilyttää lapsilla ehjä kotikin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
hei, olisiko mitenkään mahdollista sun avautua (kuten tässä kirjoituksessa) miehellesi? jotainhan teidän suhteessa on pielessä, kun näin on käynyt? voimia.

Mä haluaisinkin kertoa mihelleni. Kyllä se on ihmetelly miks oon outo, mutta mä en halua satuttaa sitä.
Enkä mä ymmärrä mikä tässä liitossa on pielessä, mun mielestä kaikki on hyvin. Ollaan kaikki terveitä, ei oo rahahuolia, lapset on ihania, oon pärjänny hyvin opiskeluissa, mies saa tammikuussa ylennyksen, meillä on ollut ihanaa yhdessä eikä oikeestaan yhtään vähempää aikaa kun kuuden ja puolen vuoden aikana.

Kerro ihmeessä miehellesi tunteistasi. Ole avoin. Ole rehellinen alusta asti. Toivottavasti menee pian ohi. Uskon että jos kerrot miehellesi tästä ensi reaktioiden jälkeen suhteenne vain paranee ja lähenee. Tsemppiä! :hug: Ja ei se ruoho kuulemma ole aidan toisella puolella sen vihreämpää... ainakaan pitemmän päälle! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja AinaOikeessa:

Mä haluaisinkin kertoa mihelleni. Kyllä se on ihmetelly miks oon outo, mutta mä en halua satuttaa sitä.
Enkä mä ymmärrä mikä tässä liitossa on pielessä, mun mielestä kaikki on hyvin. Ollaan kaikki terveitä, ei oo rahahuolia, lapset on ihania, oon pärjänny hyvin opiskeluissa, mies saa tammikuussa ylennyksen, meillä on ollut ihanaa yhdessä eikä oikeestaan yhtään vähempää aikaa kun kuuden ja puolen vuoden aikana.

Sä kaipaat vaan jännitystä ja jotain uutta elämääsi.

Samaa venettä soudetaan, paitsi että tämä mies johon olen korviani myöten rakastunut, laittelee mulle viestejä,soittaakin joskus..

Olen koittanut jäähdytellä tunteitani,mutta välistä iskee sellainen kaipuu ettei tosikaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:

Sä kaipaat vaan jännitystä ja jotain uutta elämääsi.

Niin kai. Mä oon miettiny, että jos se on se tunne. Miestäni kyllä rakastan, mutta sitä alkuhuuman tunnetta ei enää ole, valitettavasti.

Olen myös miettinyt mitä jos... Tiedän ettei elämäni muuttuisi paremmaksi tai mitään jos miestä vaihtaisin. Enkä edes halua vaihtaa. Näen tulevaisuuteni vain mieheni kanssa, en sen toisen. Ja lastenkin takia.

Ei suhteessa tarvitse mitään PIELESSÄ olla, jos alkaa toiseen ihastumaan.. on vaan tylsä tasapaksu arki. Kuten ap tuumasi, se rakastumisen ihana tunne on ohi. Nyt pitäisi sitten osata ja jaksaa rakastaa ja se on eri asia.

Samalla tavalla sen ihastuksenkin kanssa kävisi: alkuhuuma ja rakastumisen menisi ohi, kestääkö sen kanssa rakkaus, arki. tavallinen..

Ja sitten tämä : en voi tunteelleni mitään. Rakkaus vaan tuli ja vei mukanaan, en mahtanut itse sille mitään.

HALOOOO!!
Ihan älytöntä, jos tervejärkinen ihminen ei pysty hallistemaan omia tunteitaan!!???!!

Onko myös niin, että viha tuli jostain yläviistosta, tarttui kiinni ja vei mukanaan ja niin tuli ajettua autolla jalankulkijan yli tai iskettyä puukolla paskaa naapuria tai poltettua koulu.. EI. Vihan tunteet hallitaan, niin kuuluu tehdä, näin on meidän yhteiskunnan normistossa opetettu. Rakastumisen tunne on hyväksytty ja sen takia sen annetaan "viedä", "sille ei voi mitään"

KAIKILLE TUNTEILLEEN VOI JOTAKIN.

Alkuperäinen kirjoittaja gfd:
usko pois, se menee ohi ajan kanssa. ja sitten olet kiitollinen kun et tehnyt mitään. :)

Mä haluan että tää menee ohi. Mutta miten ihmeessä??

Sorry, tää ei varmaankaa auta, mut rakastumalla uudelleen miehees? Mulla kyllä kävi ajan kans sillee, että rakastuinkin ihan hillittömästi "kolmanteen" mieheen :D

Alkuperäinen kirjoittaja joopasjoo:
Ei suhteessa tarvitse mitään PIELESSÄ olla, jos alkaa toiseen ihastumaan.. on vaan tylsä tasapaksu arki. Kuten ap tuumasi, se rakastumisen ihana tunne on ohi. Nyt pitäisi sitten osata ja jaksaa rakastaa ja se on eri asia.

Samalla tavalla sen ihastuksenkin kanssa kävisi: alkuhuuma ja rakastumisen menisi ohi, kestääkö sen kanssa rakkaus, arki. tavallinen..

Ja sitten tämä : en voi tunteelleni mitään. Rakkaus vaan tuli ja vei mukanaan, en mahtanut itse sille mitään.

HALOOOO!!
Ihan älytöntä, jos tervejärkinen ihminen ei pysty hallistemaan omia tunteitaan!!???!!

Onko myös niin, että viha tuli jostain yläviistosta, tarttui kiinni ja vei mukanaan ja niin tuli ajettua autolla jalankulkijan yli tai iskettyä puukolla paskaa naapuria tai poltettua koulu.. EI. Vihan tunteet hallitaan, niin kuuluu tehdä, näin on meidän yhteiskunnan normistossa opetettu. Rakastumisen tunne on hyväksytty ja sen takia sen annetaan "viedä", "sille ei voi mitään"

KAIKILLE TUNTEILLEEN VOI JOTAKIN.

Mä ymmärtäisin tämän niin, että tuntea voi tosiaan suurtakin vihaa, mutta tunteensa pitää hallita, aggressiiviset teot toista kohtaan eivät ole oikein. Samoin ihastumista on mahdotonta estää, mutta teoilleen voi: puolison pettäminen on aina tietoinen valinta. Se ei tule mistään takavasemmalta ja yllätä.

Yhteistyössä