Olen rakastunut varattuun mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miss Stellelibero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miss Stellelibero

Vieras
Sanokaa nyt että tää on niin väärin ja että lopetan sala-suhteen!!!
Lapsiakin kuviossa on!
Itse tässä olen yrittänyt puhua tälle mun uudelle rakkaudelle että tämä pitäis lopettaa, mutta hän on 100% sitä mieltä että meistä tulee perhe.

se lupaa sulle perheen ja kaiken ihanan maan ja taivaan väliltä niin kauan kun annat sille etkä vaadi enempää :) sitten kun haluat suhdetta eteenpäin, mies huomaakin rakastavansa vaimoaan enemmän ja lemppaa sut poijes..

No kuule, rakastuminen on valinta.
Jos uskot, että saat jostain itsellesi ihan oman miehen, lopeta tuo suhde heti. Jos taas olet epätoivoinen reppana, jonka on vaikea saada itselleen miestä, voithan sä jäädä tuon miehen riepoteltavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sammahär;25652580:
Täällä sama. Tosin hänellä ei ole lapsia. Minulla ei ole pienintäkään aikomusta pistää tälle loppua. En edes koe tekeväni väärin.

Onnea ja menestystä valitsemallesi tielle.

Jos uskot, että saat jostain itsellesi ihan oman miehen, lopeta tuo suhde heti. Jos taas olet epätoivoinen reppana, jonka on vaikea saada itselleen miestä, voithan sä jäädä tuon miehen riepoteltavaksi.

Ehkei kaikki halua "ihan omaa miestä", rivitalonpätkää, farmaria, lisää lapsia ja asuntolainaa. Itse en ainakaan ole kovin kiinnostunut muuttamaan nykytilannetta, kun tämä toimii niin hyvin.

Ei olle reppanoita, ollaan ehkä sielunkumppaneita. Molemmilla sama intohimo harrastukseen. Kaikki asiat vaan on niin helppoa tän miehen kanssa.
En ole naivi ja ymmärrän kyllä arjen tullessa monen asian muuttuvan, mutta en usko että kovinkaan huonoon suuntaan. Kumpikaan ei toistaan kyllä riepottele.

Alkuperäinen kirjoittaja Sammahär;25652607:
Ehkei kaikki halua "ihan omaa miestä", rivitalonpätkää, farmaria, lisää lapsia ja asuntolainaa. Itse en ainakaan ole kovin kiinnostunut muuttamaan nykytilannetta, kun tämä toimii niin hyvin.

No ei tietenkään. Mäkään en halua noita yllä mainittuja, enkä luultavasti tule koskaan haluamaan, mutta olen siitä huolimatta onnistunut pysyttelemään sellaisissa miehissä, jotka eivät ole muille varattuja. Ja hyvin on toiminut.

Ei olle reppanoita, ollaan ehkä sielunkumppaneita. Molemmilla sama intohimo harrastukseen. Kaikki asiat vaan on niin helppoa tän miehen kanssa.
En ole naivi ja ymmärrän kyllä arjen tullessa monen asian muuttuvan, mutta en usko että kovinkaan huonoon suuntaan. Kumpikaan ei toistaan kyllä riepottele.

Tuo sielunkumppanuusjuttu on täyttä skeidaa. Typerät sinisilmäiset eukot hokevat sitä ja pelimiehet osaavat käyttää sitä hyväkseen. Varmasti miehen vaimokin koki alkuun sielunkumppanuutta tämän miehen kanssa. Samoin tulee kokemaan hänen seuraava höynäytettävä rakastajattarensa.

Tuo sielunkumppanuusjuttu on täyttä skeidaa. Typerät sinisilmäiset eukot hokevat sitä ja pelimiehet osaavat käyttää sitä hyväkseen. Varmasti miehen vaimokin koki alkuun sielunkumppanuutta tämän miehen kanssa. Samoin tulee kokemaan hänen seuraava höynäytettävä rakastajattarensa.

Ja vaimojen tulee hokea mantraa siitä, että rakastajatar on höynäytetty uhri ja mies on playeri?

En kehota salasuhteen lopettamiseen, koska ihan selvästi se olisi jo myöhäistä! Olisit tullut palstalle kysymään jo ennen kuin sekstasit ja menit rakastumaan, niin vastaukseni olisi toinen...

Yritä nyt edes saada salarakkaasi kertomaan vaimolleen mikä on tilanne. Muutoin salarakkaasi vaimo joutuu elämään valheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sammahär;25652696:
Ja vaimojen tulee hokea mantraa siitä, että rakastajatar on höynäytetty uhri ja mies on playeri?

Mies napsii rusinat pullista ja vedättää kahta naista yhtä aikaa. Höynäytyksestähän silloin on kyse. Et voi tietää, mitä satuja hän vaimollensa kertoo. Jos mies olisi rehellinen, eikä höynäyttäjä, niin hän olisi jo ottanut eron vaimostaan. Eropaperin kirjoittamiseen ei mene yhtä päivää kauempaa.

Mies napsii rusinat pullista ja vedättää kahta naista yhtä aikaa. Höynäytyksestähän silloin on kyse. Et voi tietää, mitä satuja hän vaimollensa kertoo. Jos mies olisi rehellinen, eikä höynäyttäjä, niin hän olisi jo ottanut eron vaimostaan. Eropaperin kirjoittamiseen ei mene yhtä päivää kauempaa.

Mikä vedätys se on, jos en haaveile yhteisestä perheestä? Olen oma itsenäinen nainen, joka on suhteessa naimisissa olevaan mieheen. En ole ottanut vastaan valheita. Minua ei pidättele tässä muu kuin oma haluni olla tässä tilanteessa.

Oletko miettinyt, että voi minullekin olla rusinoita olla rakastettu ja haluttu, mutta ei 24/7 asua toisen kanssa tai ottaa vastaan parisuhteen arkea?

Alkuperäinen kirjoittaja Sammahär;25652696:

Vaimothan hokee sitä että kauhea vamppi on iskenyt kyntensä viattomaan perheenisään. Ja siksi tuo tuleva puoliso saa tulevan exän vihat päällensä. :D

• Tykkää
Reactions: orion's belt
Alkuperäinen kirjoittaja Sammahär;25652756:
Oletko miettinyt, että voi minullekin olla rusinoita olla rakastettu ja haluttu, mutta ei 24/7 asua toisen kanssa tai ottaa vastaan parisuhteen arkea?

Varmasti onkin sinulle kivaa. Mutta hetken huuma sen arvoista, että perheet revitään rikki tai särjet sydämesi, kun mies kyllästyy sinuun.

Yhteistyössä