Olen raskaana ja työpaikalla tupakoidaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/ en kestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hoppu";29418633]Samaa mieltä siitä, että raskaana ei tarvitse itseään tupakansavulle altistaa, mutta ehkä henkilö, joka tarvitsee henkilökohtaista avustajaa ainakin 8 tuntia päivässä ei elä ihan "normaalielämää"[/QUOTE]

Ei varmasti eläkään. Tuo mun kommentti normaalielämästä koski "wieras" nimimerkin vastausta, jossa tuntui pitävän normaalina tuota jatkuvaa sisällä polttamista ja että asiasta huolissaan oleva odottaja olisi täysin hysteerinen välttäessään tupakansavua...

Eipä sillä, en mä haluaisi ikinä altistua noin pitkiä aikoja tupakansavulle, raskaana tai muutenkaan.

[QUOTE="vvieras";29422666]Jos kieltäydyt työstä niin saat taatusti potkut. Työntekijöitä kyllä riittää.[/QUOTE]

Jos sulla on vakituinen työsopimus, niin et taatusti saa potkuja. Ja se ei ole työstä kieltäytymistä, sulle vaan pitää osoittaa muita hommia, kuin sen tupakkakopin siivous. Tosta voi ottaa vaikkapa ammattiliittoon tai oman työpaikan työsuojeluvaltuutettuun yhteyttä! Ei ne ammattiliitot huvikseen työtaisteluja käy, vaan juurikin saadakseen työntekijöiden työoloja paremmiksi.

Yhteistyössä