olen saamaton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaa

Vieras
enkä tiedä miksi olen tälläi paska.. mitään en jaksa tehä.. mies tekee meillä kaikki, lapsen hoidan päivisin kun mies töissä... mies kun tulee niin tekee ruoan ja tiskaa jne... mäki haluaisin olla energinen ja tehä mut jotnekin en pysty.. toinen lapsi syntyy loppuvuodesta ja sitä enenn pitäs ryhdistäytyä mutta miten?? pyykkiä pesen harvoin lapsella aina puhtaat päällä.. mutta mies joutuu välillä kysyy josko voisin pestä kun ei ole esim puhtaita alkkareita... enkä kaipaa haukkuja vaan ''selviytymiskeinoja'' haluan olla hyvä vaimo.. en ansaitse miestäni

Tarkastele hieman ruokailutottumuksia, juotko riittävästä vettä syötkö hedelmiä. KOita saada mies ja lapsi esim. mummolaan viikonlopuksi ja lepää, tai vietä yksi lauantai päivä likkakavereiten kanssa ulkona(ei siis ryyppäämässä), käykää vaikka leffassa ja syömässä.
Sen jälkeen vaan päätät, ettet enää vetkuttele JA ALAT TOIMIA!!! Muista ei Roomaakaan päivässä rakennettu, ei sununkaan tarvitse päivässä muuttua pirteäksi vaan päätät että tänään pesen vessan huomenna teet ruokaa, siitä see lähtee.

Poistappa ruokavaliostasi kaikki turhat hiilarit, ne väsyttää ja sen huomaa kun on hetken ilman ja pitää vaikka hyväpäivää. Eli sokeri, vaalea vilja ja peruna vähemmälle, kun raskaana olet älä poista kokonaan esim. perunaa mutta muut kokonaan eli viljat tummiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käy testeissä. Mahdollisesti ADD? Itse saan kotihommat tehtyä mutta työt ja opiskelu kärsii :/
Alkoi lasten synnyttyä ja siitä asti olen ollut saamaton.

mä olen aina ollut ja nyt rupee pikku hiljaa ärsyttää.. mikä on ADD

Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
mitä testejä vieras tarkoitti?

Oman lääkärin kautto neurologille. Siis nimenomaan neurologille, ei psykiatrille/psykologille. ADHD/ADD (tarkkavaisuushäiriö) on fyysinen häiriö aivoissa, ei psykologinen. Terapeutit eivät yleensä osaa erottaa ADD oireita. Neurologi voi sitten tutkia onko ominaisuus synnynnäinen, sairauden tulosta vai psykologinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käy testeissä. Mahdollisesti ADD? Itse saan kotihommat tehtyä mutta työt ja opiskelu kärsii :/
Alkoi lasten synnyttyä ja siitä asti olen ollut saamaton.

mä olen aina ollut ja nyt rupee pikku hiljaa ärsyttää.. mikä on ADD

Ehkä se johtui siitä että vasta lasten tultua on joutunut keskittymään asioihin ja kantamaan vastuuta.

voiko netissä missään tehä sellasta suuntaa antavaa testiä`?

http://www.addresources.org/article_adhd_checklist_amen.php

Tuo on englanninkielinen. Tämän mukaan minulla olisi vahva taipumus, mutta en ole itse varma tuloksesta.

mies ei voi ymmärtää että haluasin siivota ja nytkin suunnittele n mitä pitää tehä ennen ku vauva syntyy, mut en vaan jotenki pysty alka tekee vaikka kuinka haluasin :( ja sitten jos teen niin teen kymmentä asiaa yhtä aikaa hermostun ja rupeen vaan pillittää

Yhteistyössä