Olen suorastaan järkyttynyt (perhekodeista )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja darkstarmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi! Oon 23 vuotias kundi oulusta jolla on todella pitkä historia perhekotielämästä sekä rikollisuudesta.. Oon alottanut vbloggaamisen nyt youtubessa ja ois tarkotus auttaa edes muutamaa nuorta ymmärtämään kuinka vakavat seuraamukset voi olla teoilla joita he tekevät nuorina. Itse nykyään perheenisä, on työ, auto, nainen ja koira. Mutta se kuinka pääsin tähän oli pitkän taivalluksen takana. Jos voisit, käy jakamassa ja tykkäämässä. Haluan kertoa tarinani kaikille. Tässä kooste jonka tein miksi teen tätä. Vlog osa.3 - Miksi avaudun? - YouTube

aloitus on vanha, mutta tässä on dokumentti samanlaisesta paikasta, kuin aloituksessa kerrottiin.

http://areena.yle.fi/tv/2150670

Tämä ohjelma on nähtävillä enää 2päivää, että jos haluaa katsoa mistä siinä on kyse kun nuori saa "eristysrangaistuksen" kuukaudeksi, niin katsokaa heti. Se on usein niin itseaiheutettua ettei tosikaan.

Siellä perhekodissa missä lapseni on, saa polttaa useamman kerran vuorokaudessa. Tyttö on sanonut että pari jätkää menevät yölläkin tupakalle (ovi laitetaan lukkoon 2 yöllä) ja polttavat päivälläkin.

Yhteistyössä