Olen tänään syönyt 865kcal kalorilaskurin mukaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Plösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Plösö

Vieras
Laskuri myös sanoi että se on epäterveellisen vähän. Imetän 3 kuista vauvaa.

Olen tänään syönyt turkkilaista jogurttia 200g + banaanin aamiaiseksi ja päivälliseksi tonnikalasalaatin (tonnari öljyssä). Mitä laihduttaja voisi vielä syödä hyvällä omatunnolla?

Pähkinöitä
*muoks* Ai imetät. Yrittäisit kuitenkin syödä terveellisesti ja liikkua enemmän.

Imetysaikana ei sais laihduttaa, kun ne myrkyt mitä rasvaan on sitoutuneena voi kulkeutua äidinmaitoon. Tuo sun syömäsi ruokamäärä on aivan liian vähän, pelkkä imetys kuluttaa n. 500kcl/päivä.

Tarvitset huomattavasti enemmän kaloreita!! Yksistään imetys vie noin 300 kaloria lisää! Ja nyt vauvasi saa kaikki sinun kehosta tulevat myrkyt, koska sinun kehosi käyttää vararavintoa, johon kaikki "paska" on varastoitunut. SYÖ hyvä ihminen!

vosit vielä syödä vaikka puuron, tai leipää ja hedelmiä lisäksi, kuulostaa kyllä hirveän vähältä noi sun päivän syömiset, jos vielä imetät, toivottavasti et jokapäivä syö noin hepposesti...

Olen juuri lukenut tutkimuksen jossa todettiin että puheet vauvan saamista myrkyistä on liioiteltuja. Vauva ei saa laihduttavan äidin maidosta sen enemmän myrkkyjä kun kaupungissa oleskelusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Olen juuri lukenut tutkimuksen jossa todettiin että puheet vauvan saamista myrkyistä on liioiteltuja. Vauva ei saa laihduttavan äidin maidosta sen enemmän myrkkyjä kun kaupungissa oleskelusta.

Mutta meinaatko, että maito riittää??

Ei pidä paikkaansa että äidit olis jotaki pirun myrkkytynnyreitä, moni laihtuu imettäessä vaikkei tahtoiskaan eikä niilläkään mitään myrkkyjä tule. Tuo on ihan höpötystä!!! Ainoastaan maito voi loppua kun et syö,minä itse meinaan välillä unohtaa syödä vauva nyt 5kk.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ei pidä paikkaansa että äidit olis jotaki pirun myrkkytynnyreitä, moni laihtuu imettäessä vaikkei tahtoiskaan eikä niilläkään mitään myrkkyjä tule. Tuo on ihan höpötystä!!! Ainoastaan maito voi loppua kun et syö,minä itse meinaan välillä unohtaa syödä vauva nyt 5kk.

lisään kuiten että sen verta hyvin tulku raskaus aikana vararavintoa ettei ihan heti lopu..

lisään kuiten että sen verta hyvin tulku raskaus aikana vararavintoa ettei ihan heti lopu..

Itse asiassa minua pyydettiin mukaan tutkimukseen imettäessäni lastani, jossa tutkittiin näitä ympäristömyrkkyjä ja niiden siirtymistä lapsiin. Tulokseksi saatiin, että pohjoismaissa on yllättävän paljon ympäristömyrkkyjä, etenkin rasvaan sitoutuneita. Ne lähtevät liikkeelle laihtuessa. Etsi googlesta, varmasti löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja e:

Itse asiassa minua pyydettiin mukaan tutkimukseen imettäessäni lastani, jossa tutkittiin näitä ympäristömyrkkyjä ja niiden siirtymistä lapsiin. Tulokseksi saatiin, että pohjoismaissa on yllättävän paljon ympäristömyrkkyjä, etenkin rasvaan sitoutuneita. Ne lähtevät liikkeelle laihtuessa. Etsi googlesta, varmasti löytyy.

Ympräistömyrkkyjä meissä ihmisissä siis.

tuollaisella syömismäärällä, sulla on pian masennus, huono-olo..syö vauvasi/itsesi takia ihan normaalisti, tavan ruokalautasmalleja mitä netti on pullollaan...kyllä ne kilot ihan oikeasti lähtee pois..ajan kanssa. Älä ole itsellesi liian rankka.