Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä sinä tarkalleen ottaen teet?
Alkuperäinen kirjoittaja minähi kysyn;28712810:Onko hautausmaalla kummituksia?onko töissä tapahtunut koskaan mitään mille ei löytynyt järjellistä selitystä? Pelottaako koskaan töissä?
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28712869:Harvoin, oikeestiViime kesänä vitutti kun oikeesti satoi melkein joka päivä.. Jos sataa 8 tuntia niin aivan sama mitä on päällä, kastuu kuitenkin. Pieni sade ei haittaa mutta viikkotolkulla käy nyppimään..
Valittavatko asiakkaat useinkin?
Etkö pelkää että ne kuolleet hermostuvat siihen että sinä häiritset heidän hautarauhaansa ja tulevat kummittelemaan sinulle? En minä ainakaan uskaltaisi hautausmaalle mennä etteivät kuolleet tule kummittelemaan minulle.
Alkuperäinen kirjoittaja löytyykö;28712928:Nouseeko maasta ikinä haudankaivuun ym. Mylläämisen seurauksena jäänteitä ruumiista? Sukulaiset kerran löysivät maatumattajääneet hiukset ja letin omaisemme haudan läheisyydestä, kun laittoivat kukkia haudalle, ja tämä ei ollut mitään urbaanilegendaa![]()
Etkö pelkää että ne kuolleet hermostuvat siihen että sinä häiritset heidän hautarauhaansa ja tulevat kummittelemaan sinulle? En minä ainakaan uskaltaisi hautausmaalle mennä etteivät kuolleet tule kummittelemaan minulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28712842:Voi olla, mä en ole tavannut yhtään =) Ei pelota, päinvastoin, tuolla on erittäin seesteistä..