Olen tunnistanut täältä yhden vanhan tutun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pieni

Vieras

Ja mun on pakko myöntää, että en uskalla paljastaa sitä hänelle :ashamed: En kyttää hänen juttujaan, luen jos huomaan tässä muuten vaan niitä, en etsimällä etsi.

Mua vaivaa se, että onko se tunnistanut mua vai ei, ja mietin että jos se on tunnistanut mutta ei halua olla yhteydessä, niin nolaan itseni jos laitan viestiä että moi, minä tässä :/ Ei olla nähty 15 vuoteen, mä olen kyllä usein miettinyt että mitä hänelle kuuluu mutta en tosiaan tiedä että millä fiiliksillä se itse on mun suhteen.

Miten mä oon näin nolo tyyppi :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Jaa taas joku tunnistanut jonkun.Eikä taaskaan sanota kenet on tunnistanut. :whistle:

No en kehtaa, jos se on tunnistanut mut mutta ei halua olla yhteydessä niin noloa mun on sitä täällä huudella. Sen takia mä olen nyt harmaana :ashamed:

Mulla on hirveän huono itsetunto :(

Haluaisitkon itse, että jos joku sinut tuntee, kertoo sen sinulle? Varmaan suurin osa haluaa kuitenkin moikata vanhojakin tuttuja. Ei kai se mihinkään velvoita jos vaan toista tervehtii!?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Haluaisitkon itse, että jos joku sinut tuntee, kertoo sen sinulle? Varmaan suurin osa haluaa kuitenkin moikata vanhojakin tuttuja. Ei kai se mihinkään velvoita jos vaan toista tervehtii!?

No ei velvoita, mutta mä olen niin nolo, että ajattelen että jos se ei tykkää että mä tunnistan sen tai jotain :D Ja että sit mua nolottais olla täällä. Mun kuva on ollut täällä esillä, mut en tiiä että tunnistaako mua samaksi ihmiseksi tai että onko se nähnyt mun kuvia vai ei.

Te saatte kaikki mut tunteen itseni ihan hölmöksi näiden juttujeni kanssa :laugh: :ashamed: Inhottavaa olla näin hankala ihminen :ashamed:

Yhteistyössä