Olen varattu ja ihastunut itseäni huomattavasti nuorempaan mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "varattu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"varattu"

Vieras
Olen töissä koulumaailmassa (lukiossa) ja oon kolmikymppinen kahden lapsen äiti.
Koululla olen tutustunut yhteen mukavaan abiturienttiin, joka on mua reilu 10v. nuorempi.
Jutellaan aina ja ollaan juteltu facebookin chatissäkin. Meillä on tosi kivaa juttua aina ja meillä on samanlainen huumorintaju jne. ja hän on sanonut mua nätiksi. jne. Huomaan odottavani häntä keskusteluun ja petyn aina jos hän ei ookaan siellä. Olen siis ihastunut...
Miten tästä pääsee eroon?!? En pysty olemaan vastaamatta hälle. Hän vaikuttais kiinnostuneelta ja jos en olis varattu, yrittäisin häntä varmasti.

vaikka olisit vapaa, ei olis mielestäni oikeen korrektia sekaantua oppilaitoksen työntekijän sen opiskelijoihin, vaikket opettaja oliskaan. Jos olet, niin ihan hullu juttu.

Eikä se ole vielä ihastumista, jos joku antaa sulle myönteistä huomiota ja huomaat odottavasi sitä. Hevonenkin odottaa tohkeissaan leipää, jos sitä edes kerran sille vien, mutta ei se silti ole minuun ihastunut vaan siihen leipään.

No siis minä suosittelen kyllä vakavasti että menet nyt ja paneskelet sitä ihanaa abiturienttia, parhaassa tapauksessa menetät parisuhteesi lisäksi myös työpaikkasi!
WUHUU, go for it!

Miten niin "et pysty olemaan vastaamatta"?? Missä on äidin itsehillintä? Jos ei muu auta niin älä avaa nettiä. Tai sitten (jos siis haluat jatkaa elämää nykyisen miehesi&perheesi kanssa) rehellisesti kerrot miehellesi että olet ihastunut toiseen mutta haluat siitä eroon. Jatkossa annat miehesi lukea sun ja tän pojan chattikeskustelut ja muutenkin olet avoin siitä mitä juttelet/teet toisen kanssa.
Kannattaa miettiä myös,oletko varattu=estynyt yrittämään tätä abia vai varattu=elämäsi kuuluu jo toiselle. Ja jossitellakin voi - haluaisitko todella vaarantaa nykyisen elämäsi? Mitä jos antaisitkin tän ihastuksen kehittyä,eroaisit miehestäsi ja alkaisit seurustella tän pojan kanssa? Sitten vuoden päästä poikakaverisi ihastuu toiseen ja haluaa lopettaa seurustelun..mitä sitten?

[QUOTE="vieras";23006774]Miten niin "et pysty olemaan vastaamatta"?? Missä on äidin itsehillintä? Jos ei muu auta niin älä avaa nettiä. Tai sitten (jos siis haluat jatkaa elämää nykyisen miehesi&perheesi kanssa) rehellisesti kerrot miehellesi että olet ihastunut toiseen mutta haluat siitä eroon. Jatkossa annat miehesi lukea sun ja tän pojan chattikeskustelut ja muutenkin olet avoin siitä mitä juttelet/teet toisen kanssa.
Kannattaa miettiä myös,oletko varattu=estynyt yrittämään tätä abia vai varattu=elämäsi kuuluu jo toiselle. Ja jossitellakin voi - haluaisitko todella vaarantaa nykyisen elämäsi? Mitä jos antaisitkin tän ihastuksen kehittyä,eroaisit miehestäsi ja alkaisit seurustella tän pojan kanssa? Sitten vuoden päästä poikakaverisi ihastuu toiseen ja haluaa lopettaa seurustelun..mitä sitten?[/QUOTE]

Voi kun saisin yhden yön vain olla tämän henkilön kanssa. siihen se jäis. Nykyisen mieheni kanssa haluan kuitenkin elää. Mietin jo tuotakin että kerron miehelleni ihastumisestani. Vaikka kyllä se kertomattakin ohi menee...
En ole käynyt kuppiloissakaan kun tiedän HÄNEN olevan siellä. PElkään etten hillitse itseäni :(

Tässä taas yksi todiste siitä että kaikki naiset ovat huoria. Pitää vain olla riittävän komea/rikas/nuori/mikä tahansa sopiva adjektiivi niin se on siinä. Itsestään hieman tai paljon epävarmat naiset (lue: tyypillinen palstaämmä) ovat niitä pahimpia koska he hakevat huomiota sieltä mistä sitä helpoiten saavat.

Ap toivot vain yhtä yötä ihastuksesi kanssa.... Mieti mitä se oikeasti tarkoittaisi. Jos se olisi romanttisten mielikuviesi mukaisesti älytöntä, niin jäisikö se todella yhteen yöhön?

Todennäköisempänä pidän sitä, että saisit laimeaa kyytiä kokemattomalta pojalta, jonka jälkeen tuntisit itsesi todella tyhmäksi. Ovatko miehet yleensä olleet unelmien täyttymyksiä ekalla kerralla? Ja jos todella olisi tiedossa vain se yksi yö, niin saisitko intensiivisen hellän rakastelun vai kökön panon?
Mistä minäkään tiedän, mutta rahani laittaisin pantiksi tuolle jälkimmäiselle vaihtoehdolle.

Koet myös ettet ole pettänyt. Kyllä sä mun mielestä silti hyvin harmaalla alueella liikut. Miltä tuntuisi jos miehesi chattaisi kaikesta luvallisesta himottavan lukiolaistytön kanssa?

Luulis kyllä aikuisen ihmisen pystyvän hillitsemään itsensä.Pari vuotta sitten ihastun mun ja miehen yhteiseen kaveriin,pientä seksuaalista kipinää oli,mutta hillitsin ihastumisen ja halut,enkä lähtenyt pettämään miestä.Pian meni ohi,olisin katunut koko loppuelämäni jos olisin pilannut parisuhteeni ihastumisen ja yhden seksikerran takia.

Jos ette olisi ope-oppilas-asemissa, niin tilanne olisi eri. Silloin olisit heikoilla jäillä vain parisuhteesi kanssa. Mutta olette samassa koulussa ja sinä opettaja. Jäitä hattuun nyt - ja pöksyihin ;)

Voi kun saisin yhden yön vain olla tämän henkilön kanssa. siihen se jäis. Nykyisen mieheni kanssa haluan kuitenkin elää. Mietin jo tuotakin että kerron miehelleni ihastumisestani. Vaikka kyllä se kertomattakin ohi menee...
En ole käynyt kuppiloissakaan kun tiedän HÄNEN olevan siellä. PElkään etten hillitse itseäni :(

Jumaliste, jos minä kuulisin tuollaista omasta vaimostani, niin se lentäisi hankeen ilman että jalat rappusiin koskisivat ja takaisin ei olisi tulemista.

Yhteistyössä