A
apee
Vieras
Minun on vaikea luoda uusia ihmissuhteita ja siksi olen ollut vailla hyvää ystävää vuosikaudet. Muutama naispuolinen ystävä minulla on, mutta menneisyyteni takia en pysty luottamaan naisiin, joten ystävyys on aika pintapuolista enkä osaa puhua naisten kanssa... Onnellisesti naimisissa olen ollut kohta 10 vuotta ja lapsiakin on.
Olen vuosien varrella lähentynyt mieheni ja minun yhteisen miespuolisen tuttavan kanssa, joka myös on perheellinen. Viettäisimme mielellämme aikaa joskus myös kahden kesken niin kuin ystävillä on tapana, mutta mieheni on mustasukkainen, siksi kahdenkeskistä aikaa ei ole juuri ollut. Ymmärrän tietysti miestänikin mutta on sekin väärin / epäreilua että hän saa viettää aikaa tämän tuttumme kanssa mutta minä en.
Mitä tehdä? Millä saada mieheni luottamaan?
Olen vuosien varrella lähentynyt mieheni ja minun yhteisen miespuolisen tuttavan kanssa, joka myös on perheellinen. Viettäisimme mielellämme aikaa joskus myös kahden kesken niin kuin ystävillä on tapana, mutta mieheni on mustasukkainen, siksi kahdenkeskistä aikaa ei ole juuri ollut. Ymmärrän tietysti miestänikin mutta on sekin väärin / epäreilua että hän saa viettää aikaa tämän tuttumme kanssa mutta minä en.
Mitä tehdä? Millä saada mieheni luottamaan?