Olen vihdoin saanut ystävän - mutta se on mies. Ongelma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olet siis VIHDOIN löytänyt ystävän jonka kanssa olet ollut ystävä jo vuosien ajan? Ymmärsinkö oikein? Koita hakea kavereita muista kuin miehesi ystävistä. Paskapuhetta ettet tulisi naisten kanssa juttuun, oikeasti sulla on vaan tarve tunkea miehesi ja sen ystävän väliin.

No meillä on kaveripariskunta, joiden kanssa viihdytään ja tullaan kaikki erittäin hyvin juttuun. Tiedän että mieheni ja tämä kaveriperheen nainen ovat aika samalla aaltopituudella ja tulevat hyvin juttuun. Kuitenkin me ollaan naisen kanssa oltu pitkään hyviä ystäviä ja puhutaan kaikesta. Kyllä loukkaantuisin, jos mieheni alkaisikin yhtä äkkiä viettämään hänen kanssaan kahdestaan aikaan. Hän saa kyllä hommata ihan omat ystävät, eikä viedä niitä minulta. Ja onneksi mieheni on niin fiksu, että tajuaa tämän itsekin. Ja kannattaisi ehkä alkaa työstää sitä asiaa ettet voi naisiin luottaa ja sitoa ystävyyttä heidän kanssaan.

mieti asia toisinpäin että jos miehesi viettäisi aikaa naispuolisen kaverin kanssa niin miltä se sinusta tuntuis?

Joo minulla onkin hyvä vertailukohde; toinen tuttu pariskunta. En ihmettelisi jos mieheni viettäisi sen naisen kanssa aikaa samalla tavalla kuin minä tämän miespuolisen ystävän kanssa. En muista olisiko jopa viettänytkin joskus. Ei haittaa minua. Ja vielä vähemmän ihmettelemistä on mielestäni minun ja miespuolisen kaverin ystävyydessä, koska olemme olleet enemmän yhdessä.

[QUOTE="akka";30384898]Olet siis VIHDOIN löytänyt ystävän jonka kanssa olet ollut ystävä jo vuosien ajan? Ymmärsinkö oikein? Koita hakea kavereita muista kuin miehesi ystävistä. Paskapuhetta ettet tulisi naisten kanssa juttuun, oikeasti sulla on vaan tarve tunkea miehesi ja sen ystävän väliin.[/QUOTE]

Vuosia oltu kavereita, nyt voi jo sanoa ystävyydeksi.

Mutta jos miehesi on viettänyt tämän kaverin kanssa aikaa kahdestaan, ja tekevät asioita kahdestaan, saatat ikään kuin viedä tämän ystävän mieheltäsi. Se on minusta tärkeää. Ei Se, että Se on mies.

Yhteistyössä