Jotenkin näiden pettämisketjujen seassa pitää olla ketju myös meille yksiavioisille 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mäki oon yhden miehen nainen. Välillä tosin tekis mieli vetää sitä kirveellä päähän, mutta enhän niin haluaisi tehdä jos en rakastaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29875988:Hamaralla vai terällä, mietin vain että terä lopettaa kärsimykset turhan sutjakasti. Hamara kirpasee pirusti ja sit voit hivauttaa uudestaan, toki keittiöstä tuttu muusinuijja aka astalo ajaa saman tylpä kipua aiheuttavan esineen ongelman. Muusinuija myös kauttaaltaan pyöreä joten ei tartte katella miten päin morkula on kourassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29876067:Hassua, että edes Data palstamiehistä ei ole ilmoittautunut mukaan näihin kinkereihin, etten vain olisi poikkeus palstalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näin;29876079:Hassua että olet yhden naisen mies ja sulla on kuitenkin rakkaan eksäsi kanssa 3 lasta