Olen yläkerrassa, yksin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no ei sitten
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

no ei sitten

Jäsen
22.02.2010
432
0
16
Tapasin erään miehen 10 vuotta sitten. Hän vaikutti mukavalta ja ihanalta. Tein hänen kanssaan lapsen. Muutimme 2-kerroksiseen omakotitaloon.

Nyt mies katselee alakerrassa jääkiekkoa ja minä olen täällä koneella aivan yksin. Lapsemme nukkuu. Porraskäytävässä ei ole valoa, ainoa valo on tietokonepöydän lukuvalo.

Mitä teen?

Jos sammutan valon, olen aivan pimeässä!!! En voi soittaa kenellekkään kun puhelin on alakerrassa!

Alkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:
Tapasin erään miehen 10 vuotta sitten. Hän vaikutti mukavalta ja ihanalta. Tein hänen kanssaan lapsen. Muutimme 2-kerroksiseen omakotitaloon.

Nyt mies katselee alakerrassa jääkiekkoa ja minä olen täällä koneella aivan yksin. Lapsemme nukkuu. Porraskäytävässä ei ole valoa, ainoa valo on tietokonepöydän lukuvalo.

Mitä teen?

Jos sammutan valon, olen aivan pimeässä!!! En voi soittaa kenellekkään kun puhelin on alakerrassa!

Sama tilanne, mutta mies katsoo Avatarta poikien kanssa. Ne on ihan oma heimonsa... :/ Onneksi aika valoisa yö tulossa. Pitää pysyä nyt vaan valppaana!

sori, mutta mun mielestä aika mautonta kettuilua tuon yhden ketjun aloittajalle, oli se sitten provo tai ei..tai sitten mulla on liikaa herneitä mennyt nekkuun ja taidan lähteä koittamaan josko ne lähtis nukkumalla pois..

1. Katso jos huoneesta löytyy jokin aseeksi kelpaava kuten veitsi tai muu.
2. Linnoittaudu huoneeseen; naulaa lautoja oven ja ikkunoiden eteen, laita tuoleja ja pöytiä oven eteen.
3. Soita poliisille
4. Chillaa
5. Kun poliisi saapuu, sano, että miehesi vangitsi sinut huoneeseen.
6. Mies joutuu putkaan ja sinä saat naiset ja lapset ja rahat.
7. Chillaa

Yhteistyössä