Olen ylpeä saavutuksestani!! (turhis) Sis. kuvan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HAPPY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HAPPY

Vieras
Hehkutan nyt täällä vähän, kun ei ole nyt muita kelle hehkuttaa. 4,5 kk synnytyksestä ja 12 pudotettua kiloa. Sain vatsani taas entiseen kuntoon! :) Turhamaista, tiedän, mutta kesä saa tulla ja olen hyvillä mielin!

http://www.aijaa.com/v.php?i=4021797.jpg

:flower: Hieno saavutus. Ei siinä ole mitään turhamaista jos itsestään pitää huolta. Tuskin olisit sen parempi ihminen vaikka kuvassa olisi höllynyt läskimaha. Joillain vain pipa kiristää :xmas:

miksi noin ilkeitä kommentteja? Kateellisia mammoja taas palstalla. Hieno saavutus! Minä olen pudottanut vasta reilut 13 kg, mutta työtä vielä on. Kesäksi ei toivoakaan ja synnytyksestäkin jo 2,5v. Kaunis vartalo sinulla, toivottavasti joskus saisin itsekin kroppani kuntoon, tosin noita pahoja raskausarpia en saa ikinä pois, mutta ei se haittaa, kunhan läskit lähtisi =)

Onnea sinulle :flower:

Hienoa että joku pitää myös itsestään huolta ja onnistuu saavuttamaan sen mitä hakee.
Täällä nyt vaan on sallittua vain kaivata entistä kroppaa takaisin 27liikakilon alta. Muuten olet turhamainen ja huono äiti.
Hyvät äidit kun ei itseään ja ulkomuotoaan ajattele.

Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnittelut. Miten noin pitkillä kynsillä voi hoitaa vauvaa :O

Samaa katsoin minäkin. Mutta hieno saavutus! Kuvasta ei uskoisi, että olet ikinä vauvaa tehnytkään.

Vielä en oo vauvaa raappassu kynsillä, mutta just mietin, että vähän vois tosiaan jo lyhentää... :D

Alkuperäinen kirjoittaja HH:
Kai ne kylkiluut näkyy kun vatsaa vedetään sisäänpäin.

Tossa kuvassa seison hyvässä ryhdissä ja kierrän yläkroppaa kameraan päin. Ehkä sen takia kylkiluut "törröttää", mutta ei ne kyllä läpi kuulla...

Yhteistyössä