Olenko ainoa joka ei ole facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "dille"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No juu, en mä nyt ajatellut että mä ihan ainoa olen... mutta oikeasti olen 30v ja lähes kaikki mun kaverit on siellä niin nuoremmat kun vanhemmatkin.

Tiedän itseni lisäksi kolme jotka eivät ole... :D

[QUOTE="vieras";25885903]Et ole ainoa, en ole minäkään. Enkä tule ikinä menemään.[/QUOTE]

Saanko kysyä miksi ajattelet näin?

En siis moiti enkä muuta, miten voisinkaan kun omat ajatukset on vähän samankaltaisia... ;)

Et ole. On meitä vielä joitakin. Oikeasti välillä nolottaa vastata, että "en ole facebookissa", kun ihmiset ovat katsovat aivan hämmästyneenä ja kysyvät että miksi ihmeessä et ole.

Ja ei minulla mitään erityistä syytä ole, ei vain kiinnosta. Mielummin soittelen ja tekstailen kavereiden kanssa ja toisaalta ei kiinnosta joidenkin ikivanhojen koulukavereiden kummin kaimojen tapahtumat ja toisaalta en halua jakaa omaa elämääni joka ainoan kyläläisen kanssa.

Minä en halua olla koko ajan tavoitettavissa, enkä halua jakaa elämääni puolituttujen kanssa.

Ja toisaalta mitä minä siellä edes tekisin?

Tosiystävien kuulumiset kuvittelen kuulevani muutenkin...?

Facebookki koukuttaa, nyt on jopa meikäläisen mummotkin siellä... ja käyttävät päivittäin... :laugh:
Mutta toisaalta siellä on helppoa pitää yhteyttä vanhoihin ystäviin joita ei nää paljoa enään... :)

Yhteistyössä