olenko ainoa jota ahdistaa yksin kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
kaikki aina puhuu kuinka olis ihanaa olla yksin kotona,mutta musta tää on kamalaa. ollu niin kauan kun muistan. en ole mikään läheisriippuvainen tms,mutta tyhjä ja hiljanen koti ahdistaa mua valtavasti. en pysty tekeen mitään,en saa aikaseks alotettua mitään jne saati että pystyisin esim.leffaan keskittyyn.. koko ajan kamalan levoton olo :ashamed:
en tiedä mikä tässä näin kamalaa on,varmaan mun ylivilkas mielikuvitus ja se et mä haluun jutella ja tuntea sen toisenkin läsnäolon..
en mä nyt sitä meinaa et pienetkin yksinolohetket ahdistais,mut just siis tälleen et koko lauantai-ilta ja yö yksin :(

mitä mä tekisin?
älkääkä sanoko et lähde jonnekin,kun en jaksa :D

Mulla on vaan 2v tyttö mun selustanturvaajana ku mies lähti viihteelle ja tiedän jo etukäteen että ensyönä ei nukuta :/ Ahistaa,pelottaa ja mun mielikuvitus on aika veemäinen ja mä OIKEESTI pelkään pimeetä :ashamed: Jätän aina telkkarin ja valot päälle ku mies pois.Ja sit tietysti toi läheisriippuvuus.... :/

Tottunu varmaan siihen rtt on elämää ympärillä niin tuntuu oudolta olla ihan yksin. Mulla itellä toi yksin olo on niin harvinaista että se tuntuu tosiaan oudolta. Miehen poisolo ei niin järkytä ,mut jos muksut ois yön pois niin ois eri juttu

Täällä yks! Olen kans aina ollut tälläinen. Päivällä asia ei siis haittaa, mutta illalla tulee tosi orpo olo. Viime viikonlopun mies ja 4v poika oli pois ja olin 2v tytön kanssa kotona kaksin. Oli ihanaa olla tytön kanssa kahdestaan, mutta illalla iski taas se outo olo ja annoin tytönkin valvoa tooooosi pitkään, että oli mun seurana.

Asuin vielä kotona, kun joskus uhosin muuttavani pois niin isäni sanoi, että minä en pystyisi ikinä asumaan yksinäni. En tiedä mistä sekin sen oli päätellyt. Kysyin syytä niin isäni sanoi, että olet tuollainen taivaanrannan maalari. :)

mulla ei ole edes sitä 3vuotiasta selustanturvaajana :ashamed:
mullaki on kaikki valot päällä ja ovi lukossa ja telkkari lujalla :ashamed:
ja ens yönä en nuku,torkahtelen vaan. herään joka kolaukseen ja rysäykseen ja oon koko ajan kuulevinani et ovi käy ja mies tulee.. mut turha luulo,se on kotona ehkä 5aikaan |O

Nuorempana en tykännyt, mielikuvitus laukkas jne..

Nykyään oon mielelläni ja pakostakin, kun miehellä on 3-vuorotyö.
Paitsi onhan täällä useimmiten noi pienet pojat turvanani :)

En ole ollut yksin kotona pitkiä aikoja vuosiin. Mies on ollut poissa lyhyempiä ja kerran aika pitkänkin ajan.

Se taas on ollut toisaalta ihan mukavaa.

Ensikesänä saan varmaan kokea sen, miltä tuntuu olla ihan yksin kotona.
Alkuhuuman jälkeen voi tulla orpokin olo.

me ollaan koiraa hankkimassa kesällä,mut nää mun lisääntyneet yksinäiset illat ja yöt on alkanu mietityttää et hankkisko sen koiran jo nyt.. kaiken muun lisäks se tois niin valtavan turvallisuudentunteen :) eikä tarvii nyt kenenkää alkaa vänkään että ei sen takia koiraa oteta et kestetä yksinoloa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
me ollaan koiraa hankkimassa kesällä,mut nää mun lisääntyneet yksinäiset illat ja yöt on alkanu mietityttää et hankkisko sen koiran jo nyt.. kaiken muun lisäks se tois niin valtavan turvallisuudentunteen :) eikä tarvii nyt kenenkää alkaa vänkään että ei sen takia koiraa oteta et kestetä yksinoloa :xmas:

ota koira, mutta suosittelen sitten jotain ihan koiran kokoista: tuosta spanielista ei ihan hirveästi iloa ole, voin kertoa, niinä yksinäisinä ahdistavina iltoina ja öinä. :snotty: :whistle:

Jos suoraan sanotaan niin mä pelkään olla yksin kotona yöllä.
Sitten kun tulee pimeä, niin mielikuvitus alkaa laukkaamaan ja sitä säpsähtää pientäkin narinaa ja tuulen tuhahdusta.
Yksin mennessäni nukkumaan, pidän aina keittiössä ja eteisessä valot päällä ja laitan kaikista ikkunoista sälekaihtimet kiinni.

Yhteistyössä