H
"huhhuh"
Vieras
Mulla on itsellä nyt puolivuotias vauva ja tietysti oman lapsen myötä olen alkanut kiinnittää eri tavalla huomiota lapsiin ja vauvoihin liittyviin asioihin. Lähdimme eilen miehen kanssa vauvan nukahdettua piipahtamaan jazz-kadulla Porissa kun kaveri tuli vahtimaan vauvaa pariksi tunniksi. Olin jotenkin ihmeissäni, että kun kävimme yhdellä drinkillä terassilla kello 22, siellä oli pienen pieni vauva äidillä rintarepussa (varmaan parin kuukauden ikäinen) ja lisäksi perhe johon kuului vanhemmat sekä noin 6kk ja 2v lapset. Huomasin muutenkin, että kadulla oli monilla vanhemmilla noita ihan pieniä joko vaunuissa tai sylissä mukana menoissa. Eivät vanhemmat humalassa olleet, mutta kadulla oli järkyttävä melu ja tuo kellonaika ihmetyttää.
Tietysti voi olla, että olen kovin kriittinen tällaisten asioiden suhteen vielä kun itselläni on vain yksi lapsi ja mietin kaikki menoni vauvan mukaan, eikä minulle tulisi pieneen mieleenkään viedä vauvaa jazzeille kello 22.. Toimivatko normaalisti vanhemmat näin ja olenko vain ylihuolehtiva nipottaja? Pieniä oli siellä siis aika paljon ja siksi ihmettelenkin, että onko tuo aivan normaali käytäntö.
Tietysti voi olla, että olen kovin kriittinen tällaisten asioiden suhteen vielä kun itselläni on vain yksi lapsi ja mietin kaikki menoni vauvan mukaan, eikä minulle tulisi pieneen mieleenkään viedä vauvaa jazzeille kello 22.. Toimivatko normaalisti vanhemmat näin ja olenko vain ylihuolehtiva nipottaja? Pieniä oli siellä siis aika paljon ja siksi ihmettelenkin, että onko tuo aivan normaali käytäntö.