Olenko ainoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
.. viitaten Porvoolaisäidin haalaripulmaan ja siitä minulle mieleentulevaan kysymykseen , tai useampaan

Olenko mä tosiaan ainoa äiti jonka mielestä kuravaattet on ihan kätevät.
Ainakin ne Rukan vaatteet on pehmeitä ja ei ne mitään kiristä eikä ahdista jos ovat vain riittävän isot.

ja olenko ainoa, jonka mielestä reiman värit on tänä vuonna rumat,
ja ainoa, jonka mielestä ne ticketin vaatteet ei edes ole nättejä.

Mä nimenomaan olin ilonen et pk:s painotettiin kuravaatteita sinne. Jos hakee lapsen ulkoilusta suoraan niin on musta ainaki kätevämpää kuorii ne kurikset pois ja ottaa puhdas ja kuiva muksu autoon. Jos sellasta kosteussuojattuu pukuu alkaa siivoomaan niin sit kuitenki istuin/auto kostuu.
Toppahaalaris on sit eri ku sillon lumi on edes toivottavasti joskus maassa ja se kosteus ei välttämättä tarvi kuriksia mut on kiva et natiainen on kuiva silti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
.. viitaten Porvoolaisäidin haalaripulmaan ja siitä minulle mieleentulevaan kysymykseen , tai useampaan

Olenko mä tosiaan ainoa äiti jonka mielestä kuravaattet on ihan kätevät.
Ainakin ne Rukan vaatteet on pehmeitä ja ei ne mitään kiristä eikä ahdista jos ovat vain riittävän isot.

ja olenko ainoa, jonka mielestä reiman värit on tänä vuonna rumat,
ja ainoa, jonka mielestä ne ticketin vaatteet ei edes ole nättejä.

Et ole ainoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGonagall:
Mä nimenomaan olin ilonen et pk:s painotettiin kuravaatteita sinne. Jos hakee lapsen ulkoilusta suoraan niin on musta ainaki kätevämpää kuorii ne kurikset pois ja ottaa puhdas ja kuiva muksu autoon. Jos sellasta kosteussuojattuu pukuu alkaa siivoomaan niin sit kuitenki istuin/auto kostuu.
Toppahaalaris on sit eri ku sillon lumi on edes toivottavasti joskus maassa ja se kosteus ei välttämättä tarvi kuriksia mut on kiva et natiainen on kuiva silti

Joo, mä kanssa tykkään, että ne kuravaatteet voi jättää päiväkotiin kuivumaan, ja autoon saa ihan edustuskuntoisen lapsen, ilman että se pitää suihkuttaa ja kuivata :D

mä ostin just itellenikin semmosen rukan sadeasun, kirkkaan keltasen. :D se on niin helppo suihkuttaa puhtaaksi eikä tartte koko haalaria/takkia ja housuja laittaa koneeseen.

Meillä on myös käytössä kurikset. Välikausihaalarit on kosteuden kestävät, mutta pahimmille rapakeleille kurikset on ehdottomat. Ja viime talvena puin reimatecinkin päälle kurikset, koska oli niin surkea talvi. Turhaan kuluu kallis puku hiekalla ja asvaltilla möyriessä, kun lunta ei ole. Säästyy puku sitten seuraavalle käyttäjälle.

Reimatekcin värejä en voi kommentoida, kun en ole uusia vielä nähnyt, mutta ticketin puvut on musta ollu aina rumia.

Yhteistyössä