Olenko friikki? K18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hanne"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hanne"

Vieras
Olenko siis joku ihme friikki, kun pidän anaaliseksistä? Olen nimittäin eroni jälkeen ollut kolmen eri miehen kanssa sängyssä ja joka kerta miesten hämmästys on ollut suuri, kun olen jossain vaiheessa yhdyntää itse ohjannut kalun nk. "kakkoseen". Jossain vaiheessa vaan tulee olo, että haluan sen nimenomaan sinne.

Nyt viime viikonloppuna mies otti asian jälkeenpäin puheeksikin ja sanoi, että ei ole koskaan törmännyt naiseen, joka itse nimenomaan haluaa anaalia. Tuli jotenkin friikki olo. Aikaisemmassa pitkässä suhteessa ehdin tottua siihen, että anaaliyhdyntä oli normaali osa seksiä ja nyt sitten törmään lähinnä ihmetykseen tämän asian suhteen. Kaikki miehet sinänsä ovat olleet suostuvaisia (tai oikeastaan enemmänkin, he ovat olleet suorastaan innoissaan), mutta en haluaisi, että he jälkeenpäin muistelevat minua jonain kummallisena friikkinä.

Eli sanokaa nyt edes joku muukin, että pitää anaaliseksistä ja haluaa sitä ihan itse! :/

No et ole! Anaaliseksi- ja orgasmihan tuntuvat hyvälle. Mä tykkään sen lisäksi vielä tunkea sormeni tai kieleni miehen takapuoleen enkä silti tunne itseäni kovinkaan omituiseksi :D

No enpä tiedä.
Ehkä sen paremmin ymmärtäis pitkässä parisuhteessa. Tai no, itselleni on semmoinen juttu, missä tarvii olla suuri luottamus kumppania kohtaan.

Me ollaan miehen kanssa tässä kymmenen vuoden aikana muutaman kerran koitettu, eikä kumpikaan siitä ihmeempiä kiksejä ole saanut. Nautitaan enemmän kun jätetään ne peräreiät rauhaan :D

En oikein ymmärrä missään satunnaisjutuissa. Ihan ookoo joskus pitkässä suhteessa, mutta millekään puolitutulle en perääni tarjois.

Voih, tämä ei kyllä tee oloani yhtään helpommaksi... :(

Mutta onko oikein sekään, että leimaa toisen omituiseksi sen perusteella, että tämä tykkää jostain sellaisesta, josta itse ei pidä? Tuolla perusteella minäkin voisin leimata omituiseksi aikamoisen joukon ihmisiä...

No miltä tuntuisi, jos seuraavalla kerralla yhden yön juttu sanoisikin että annahan sitä persettä kun kuulemma sitä tykkäät jakaa?
Sehän siinä on riskinä, kun noin käyttäytyy. Kiva olla sitten muistettuna perseenjakajana.

Ja kai sentään kumia käytitte?

[QUOTE="eeva";30306189]Mitä eroa perseen ja pillunjakajalla? Mainehan siinä menee joka kerta kun seksiä harrastaa.[/QUOTE]

No kyllähän se perseen tarjoaminen on "rajumpaa" kuin pimpsan antaminen.
Ja antaa naisesta erilaisen kuvan, tarjoatko pillua vai persettä.

Mutta ei siinä mitään, jokainen jakaa mitä haluaa ja mistä parhaat kiksit saa.

[QUOTE="hanne";30306227]Tuollaiset "tarjoamiset" ja "antamiset" eivät kuvaa omaa suhtautumistani seksiin oikeastaan millään tasolla.[/QUOTE]

No mutta onhan se antamista ja saamista. Vai miten sä sen itse ajattelet?
Ja tarjoamista siinä vaiheessa jos mies ei ole älynnyt sellaista edes pyytää.

Mutta onko sillä oikeastaan väliä, onko se friikkiä vai ei? Jos sä kerran siitä tykkäät ja haluat jatkossakin pyllyseksiä harrastaa, niin onko muiden mielipiteillä oikeasti väliä?

Oleellisempaa maineen kannalta varmaankin on se, kenen kanssa touhuaa kuin mitä touhuaa.

Täysijärkistä aikuista miestä ei akti sen vertaa järkytä, että siihen kaveripiiristään vertaistukea tarvitsee hakea.
Kannattaa oppia tunnistamaan ja välttämään äidissään kiinni olevat jonnet, joille naisen kosketus on niin tärisyttävä asia että siinä on aina koko itsetunto pelissä. He aina purkavat pahan olonsa julkisesti hakien syitä heistä, jotka eivät ole puolustautumassa. Parempi ettei sekaannu.

[QUOTE="Rane";30306271]Oleellisempaa maineen kannalta varmaankin on se, kenen kanssa touhuaa kuin mitä touhuaa.

Täysijärkistä aikuista miestä ei akti sen vertaa järkytä, että siihen kaveripiiristään vertaistukea tarvitsee hakea.
Kannattaa oppia tunnistamaan ja välttämään äidissään kiinni olevat jonnet, joille naisen kosketus on niin tärisyttävä asia että siinä on aina koko itsetunto pelissä. He aina purkavat pahan olonsa julkisesti hakien syitä heistä, jotka eivät ole puolustautumassa. Parempi ettei sekaannu.[/QUOTE]

Nimenomaan! Aikuiset osaavat käyttäytyä. Penskat ovat sit asia erikseen.

[QUOTE="Krisu";30306241]No mutta onhan se antamista ja saamista. Vai miten sä sen itse ajattelet?
Ja tarjoamista siinä vaiheessa jos mies ei ole älynnyt sellaista edes pyytää.

Mutta onko sillä oikeastaan väliä, onko se friikkiä vai ei? Jos sä kerran siitä tykkäät ja haluat jatkossakin pyllyseksiä harrastaa, niin onko muiden mielipiteillä oikeasti väliä?[/QUOTE]

Tarkoitin sitä, että en oikein hahmota, miksi siinä seksissä jompi kumpi antaisi ja toinen saisi. Toki noin voi halutessaan ajatella, että molemmat antavat ja molemmat saavat, mutta itse ajattelen jotenkin siihen tapaan, että se tilanne ikään kuin tehdään yhdessä, ilman ettö kummankaan tarvitsee ajatella antavansa tai saavansa. Ok, vähän semanttistahan tämä on. :)

Ja joo, en toki tarvitsekaan muiden mielipiteitä tämän "omituisuuteni" jatkamiseen, mutta jostain ihmeen syystä vaan tuntuu helpommalta, kun tietää, että ei nyt sentään ole ihan ainoa laatuaan. :)

Olet sä siinä mielessä että sulla on maailman ihanin märkä mätäs olemassa, mutta ohjaat kalun jäteviemäriosastolle. En ymmärrä.
Vaikka oisin homo, niin en harrastais anaaliseksiä, pelkkä ajatus..

[QUOTE="hanne";30306281]Tarkoitin sitä, että en oikein hahmota, miksi siinä seksissä jompi kumpi antaisi ja toinen saisi. Toki noin voi halutessaan ajatella, että molemmat antavat ja molemmat saavat, mutta itse ajattelen jotenkin siihen tapaan, että se tilanne ikään kuin tehdään yhdessä, ilman ettö kummankaan tarvitsee ajatella antavansa tai saavansa. Ok, vähän semanttistahan tämä on. :)

Ja joo, en toki tarvitsekaan muiden mielipiteitä tämän "omituisuuteni" jatkamiseen, mutta jostain ihmeen syystä vaan tuntuu helpommalta, kun tietää, että ei nyt sentään ole ihan ainoa laatuaan. :)[/QUOTE]

Sun olisi ehkä kannattanut kysyä, että onko friikkiä antaa peppua yhden, kahden yön miehille?

Monet pyllyttelijät taitaa kuitenkin parisuhteessa harrastaa tuota.

Enpä ole ikinä osannut pitää itseäni friikkinä, vaikka aivan kaikki onkin suunnilleen tullut jo kokeiltua sängyssä. Anaaliseksi niitä kesyimpiä juttuja ja sekin erittäin vakio-ohjelmistoa. Puolin ja toisin.

Yhteistyössä