olenko hirveä tiukkapipo kun en halua viedä ystävätärtäni pettämään miestään

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
ja yksi syy siihen miksi en halua sen lisäksi viedä ystävätärtä tällaiselle reissulle, etten hyväksy pettämistä. mutta vielä pahemmalta tuntuu se että ystävättäreni on niin sinisilmäinen, että ei huomaa, että mies käyttää häntä vain hyväksi ja vie siltä rahat :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
ja yksi syy siihen miksi en halua sen lisäksi viedä ystävätärtä tällaiselle reissulle, etten hyväksy pettämistä. mutta vielä pahemmalta tuntuu se että ystävättäreni on niin sinisilmäinen, että ei huomaa, että mies käyttää häntä vain hyväksi ja vie siltä rahat :headwall: :headwall:

se rakastaja vie rahat?
ymmärsinkö oikein.
mut joo. eli eräs 'kaverini' teki samaa. eli miehelleen esitti et juu u lähetään tyttöjen kanssa kaljalle. kaikki muut lähti bussilla kotiin niin hän jää viel yhelle ja kävelee kotiin.... tuli tosi paska olo kun miehensä oli viel mun hyvä ystävä. loppujen lopuksi en enään lähtenyt mukaan. nyt pari eronnut ja mies minun parhaimpia ystäviä. ja harmittaa et nämä muutamat kerrat minua pidettiin kulissina panoreissuilla.

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Et ole tiukkis. Sano, ettet halua sekaantua heidän suhteeseensa.
se mua tässä harmittaa kans, että käytti sitten hyväkseen. tyttömme kysyi häneltä eilen, että tulisko katsomaan ratsastustuntia. lupasi tulla ilomielin, nyt sitten ilmoitti, että on hyvä tilaisuus päästä reissulleen, kun muu perhe luulee, että on mun mukana tallilla. tyttö oli aika pettynyt kun sanoin, ettei tulekaan katsomaan tuntia vaan menee jonkun kaverinsa tykö

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:

se rakastaja vie rahat?
ymmärsinkö oikein.
mut joo. eli eräs 'kaverini' teki samaa. eli miehelleen esitti et juu u lähetään tyttöjen kanssa kaljalle. kaikki muut lähti bussilla kotiin niin hän jää viel yhelle ja kävelee kotiin.... tuli tosi paska olo kun miehensä oli viel mun hyvä ystävä. loppujen lopuksi en enään lähtenyt mukaan. nyt pari eronnut ja mies minun parhaimpia ystäviä. ja harmittaa et nämä muutamat kerrat minua pidettiin kulissina panoreissuilla.
joo tällä viikollakin nainen on antanut 80 euroa miehelle. kun se haluua aina 20 euroa, että voi soittaa naiselle, kun täytyy ostaa aina puheaikaa. kerran päivässä soittaa jos soittaa, tai oikeestaan tää nainen soittaa. eikä nainen nää mitä tapahtuu, eikä usko. no asia ei mulle kuulu. mutta tuntuu vaan pahalle. neljänä päivänä peräkkäin sanoo antaneensa tuon 20 euroa

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Et ole tiukkis. Sano, ettet halua sekaantua heidän suhteeseensa.
se mua tässä harmittaa kans, että käytti sitten hyväkseen. tyttömme kysyi häneltä eilen, että tulisko katsomaan ratsastustuntia. lupasi tulla ilomielin, nyt sitten ilmoitti, että on hyvä tilaisuus päästä reissulleen, kun muu perhe luulee, että on mun mukana tallilla. tyttö oli aika pettynyt kun sanoin, ettei tulekaan katsomaan tuntia vaan menee jonkun kaverinsa tykö.

Sano sille kaverillesi, että antoi olla viimeinen kerta, kun käyttää sun tyttöä hyväksi |O .