Olenko hullu jos rakastun maahanmuuttajaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten joku voi langeta noihin "You are very beautiful"-kommentteihin :eek:

Paha sanoa miksi. Siis sehän ylitsevuotavaa mutta ehkä just siksi. Sen vaikka tietää se silti jotenkin imartelee. Mutta tuota on todellakin vain alussa. Se ei lopu, vaan alkaa kohdistumaan toisiin naisiin. Mun kehuminen loppui heti kun muutettiin yhteen ja mitä tarinat ja pikkulinnut lauloi, niin muita naisia kehuttiin kyllä sitten vuolaasti mun selän takana.

Isis-morsiametkin kuuntelivat sydäntään ja kuinkas kävikään. Ehkä vähän kannattaisi käyttää kuitenkin järkeäkin. Uskonto ja kulttuuri todellakin vaikuttaa ihmiseen.
Näinhän se on. Ja vaikka olisi kuinka rakastunut, kannattaa aina pitää myös järki mukana, ja miettiä sitä vaihtoehtoa, että mitä jos rakkaus loppuu, ja pitää esim järjestää mahdollisten lasten jatkoelämä.

Vain hemmetin heikolla itsetunnolla varustettu ihmien lankeaa matuihin. Omalla hengellään leikitään ihan vaan koska halutaan uskoa ne kauniit asiat joita ei ole.

Hanki itsetunto ja järkeä. Ehkä onnistut paremmin "miesmarkkinoilta" löytämään nekin miehet jotka eivät halua sinusta nyrkkeilysäkkiään ja ulkohuussia.

Oman hengen lisäksi vaarantuu lähipiirin henki, kuten Sellon tapauksessakin kävi.

Sellainenkin tuli mieleen kun luin tarinasi että tuohan on tyypillinen tapa etsiä "uhri". Sun irakilaismies siis ensin kertoo sulle että vaimo ja lapsi on kuolleet pommi-iskussa. Tällä voitetaan sun sääli ja empatia. Sitten sulle tulee suojeluvaisto ja haluat auttaa miestä. Sitten hän sanoo ettei odota sinulta mitään kääntymystä tai muutakaan, ja että kovasti haluaisi sopeutua suomalaiseen yhteiskuntaan. Eli myötää sinua, on sinulle mieliksi ja mielistelee. Vetoaa tunteisiin ja saa sinut ihastumaan, jopa rakastumaan.

Jos hän olisi tosissaan, tulisi teille jo tässä vaiheessa jotakin kärhämää. Kulttuurierot törmää teidän suhteessa jo alkuvaiheessa ja jos ei, niin toinen esittää roolia. Näitäkin pareja on tullut nähtyä useampia. Mielistely loppuu kun nainen on kiikissä, eli avioliitto, lapsi ja muutakin taloudellista sidettä löytyy ja kun mies kokee olevansa turvallisilla vesillä oleskeluluvan suhteen.

Ja ihan oikeasti, kunnon irakilaismiehet ei mene baariin. Mutta kaksinaamaiset hyväksikäyttäjät kyllä vetää viinaa ja iskee sieltä suominaisia.

Jos mies ilmoittaisi tässä vaiheessa että toivoo sinun kääntyvän muslimiksi, ja että teidän pitää mennä naimisiin imaamin kanssa, olisin rohkaisevampi. Ja jos mies kertoisi suoraan mitä sinulta odottaa, ja sinulle tulee siitä ristiriitainen olo, ainakin hän olisi sulle rehellinen.

Mutta että puoli vuotta Suomessa ja jätkä on muka noin länsimaalaistunut - hohhoijaa!!

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miten jotkut naiset on ihan myytyjä kun joku ulkomaalainen lirkuttelee heille. Musta se on ällöttävää, ja tosi luotaantyöntävää. Mua alkais ahdistaa jatkuva kehuminen ja rakkaudentunnustukset.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miten jotkut naiset on ihan myytyjä kun joku ulkomaalainen lirkuttelee heille. Musta se on ällöttävää, ja tosi luotaantyöntävää. Mua alkais ahdistaa jatkuva kehuminen ja rakkaudentunnustukset.

Veikkaan, että näillä naisilla on poikkeuksellisen huono itsetunto ja ovat vähän yksinkertaisia.

Itse nuoruudessani halusin kokeilla kaikkea mahdollista ja kävin myös pari kertaa treffeillä muutaman 'etelämaalaisen' miehen kanssa. Ei kyllä se touhu napannut yhtään. Suomimies on rehellinen, fiksu ja ehdottomasti paras mahdollinen kaikissa asioissa, myös rakastajana.

Ei ole minkäänlaista vaaraa siinä, että menee naimisiin länsimaalaistuneen muslimin jonka perhe on kuollut pommituksissa, kanssa. Kuuntele tunteitasi ja anna mennä!

Ei ole minkäänlaista vaaraa siinä, että menee naimisiin länsimaalaistuneen muslimin jonka perhe on kuollut pommituksissa, kanssa. Kuuntele tunteitasi ja anna mennä!

Älä todellakaan anna mennä. Tuo tarina on hyvin todennäköisesti täyttä puppua. Kiire saada oleskelulupa ja ensimmäinen nainen kelpaa. Ääni voi muuttua kellossa myöhemmin, ja tästä nyt sääliin vetoavasta oman sanomansa mukaan maallistuneesta muslimista voi paljastua AIVAN toisennäköinen puoli.

Ole varovainen, ole avoliitossa tarpeeksi pitkään, että miehen todellinen luonne paljastuu. Äläkä missään tapauksessa tee lapsia miehen kanssa, hän voi viedä heidät omaan maahansa koska vain, ja sieltä sinä et heitä takaisin saa. Minäkin tunnen kyllä ihan kunnollisia muslimimiehiä, niitä oikeasti maallistuneita, mutta tuosta kertomastasi ei voi vielä päätellä mitään, vaan kuten muutkin ovat sanoneet, niin vaikuttaa vähän kummalliselta.