P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:"Ettet toipunut viikossakaan."Huvittavaa.
Seuraavan kerran, kun törmäät naistentautien erikoislääkäriin, kysypä häneltä, voiko naisen elimistö palautua täysin synnytyksestä kahdessa päivässä tai edes viikossakaan. :xmas:
Samaa tässä kattelinEi taida olla vieraalla faktat ihan kohillaan.. :xmas:
Kyllä te reppanat olette tehneet niin luonnollisesta asiasta kuin synnytys ittellenne jalustan!!!! Miehenne ilmeisesti uskoo kans tuon " ei toivu, ei toivu" Laulun. Mulle sitä on turha laulaa, olen kaksi lasta synnyttänyt että en ole vielä saanut vastausta että mikä siinä sitten toipumista tarvitsee? Teidän pää?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:"Ettet toipunut viikossakaan."Huvittavaa.
Seuraavan kerran, kun törmäät naistentautien erikoislääkäriin, kysypä häneltä, voiko naisen elimistö palautua täysin synnytyksestä kahdessa päivässä tai edes viikossakaan. :xmas:
Kyllä te reppanat olette tehneet niin luonnollisesta asiasta kuin synnytys ittellenne jalustan!!!! Miehenne ilmeisesti uskoo kans tuon " ei toivu, ei toivu" Laulun. Mulle sitä on turha laulaa, olen kaksi lasta synnyttänyt että en ole vielä saanut vastausta että mikä siinä sitten toipumista tarvitsee? Teidän pää?
Alkuperäinen kirjoittaja kätilönä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:"Ettet toipunut viikossakaan."Huvittavaa.
sanoisin tähän kiistaan sen verran, että synnytys on luonnollista ja äiti voi hyvinkin kokea toipuneensa vaikka kahdessa tunnissa täysin. Keho ei kuitenkaan toivu kahdessa tunnissa, päivässä tai viikossa. Esim kohdun supistuminen ja lihasten palautuminen ottaa oman aikansa. Lisäksi hormonit saa aikaa sen, että yleensä ensin ei väsytä, mutta väsymys kotona voi iskeä vielä viikkojenkin päästä. Joten itse voi kokea olevansa täysin toipunut, mutta kehon oikea palautuminen ja toipuminen vie kyllä aikansa.
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmiesj:vaikka aloitus on porvoosta niin aika vanhoillisia akkoja täällä on. Miehet osaavat hoitaa ja rakastaa lapsia ihan yhtä hyvin kuin äiti. äidinmaitoa saa tuttipullostakin. Keskoset ovat ilman äitiä useita kuukausia, siis öisin ja osin päivisin.
Ja parasta, naisetkin voivat olla taloudellisesti hyvin toimeentulevia. Jotkut tienaavat jopa siippaansa paremmin.
Miten miehet voivat hankkia lapsia ja mennä heti syntymän jälkeen tiöhin. Eivätkö he yhtään ajattele lastaan kun hylkäävät sen puolison kontolle?
Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjä:Ap..minulla on yritys. Olen ollut 2 viikkoa kokonaan kotona molempien lasten syntymän jälkeen. Töissä olen ollut 5-6pv viikossa aina 3-4h päivässä. Paljon yrityksen asioita hoidan päivisin lasten kanssa ja öisin lasten nukkuessa. Lasten isä eli mieheni hoitaa lapset minun ollessa töissä. Koen olevani hyvä äiti ja lapset ovat minulle tärkeintä elämässä, mutta ei tietenkään voinnut yritystäni kiinni laittaa lasten vuoksi (vuosien investoinnit, velat, työ jne ).
Mieheni on päivätyössä ja minä illat. Rankkaa ehkä muiden mielestä, mutta meillä ei vaihoehtoja niin ei tunnu raskaalle. Olen kuitenkin työssä vain n. 20-25h/vko entisen jopa 60-70 sijaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:Alkuperäinen kirjoittaja kätilönä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:"Ettet toipunut viikossakaan."Huvittavaa.
sanoisin tähän kiistaan sen verran, että synnytys on luonnollista ja äiti voi hyvinkin kokea toipuneensa vaikka kahdessa tunnissa täysin. Keho ei kuitenkaan toivu kahdessa tunnissa, päivässä tai viikossa. Esim kohdun supistuminen ja lihasten palautuminen ottaa oman aikansa. Lisäksi hormonit saa aikaa sen, että yleensä ensin ei väsytä, mutta väsymys kotona voi iskeä vielä viikkojenkin päästä. Joten itse voi kokea olevansa täysin toipunut, mutta kehon oikea palautuminen ja toipuminen vie kyllä aikansa.
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä teet työksesi?
Kovasti halauksia vaikeaan tilanteeseen.
olen yrittäjä.
Ai, millaisella alalla?
Mitäs jos pistäisit sen miehes töihin, kummia lusmuja nykyään viljellään, eikö miestäs hävetä olla ilman työtä?
mieheni tekee myös työtä, mutta hän on hankkinut jo tuuraajan ja tarpeen vaatiessa mieheni voi ottaa lapsen mukaan töihin, mutta hän ei usko tekevänsä niin.
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:Jep mä totesinkin heti alkuun et suljen pois ne joilla on lääketieteellisiä syitä voihkia.. eli keisarinliekkaukset, repeämät yms.. mut jos ei oo mitään ja silti voihkitaan siellä näiden joukossa joilla oikeesti voihkittavaa.. ihan vaan kun ollaan niin kovasti synnytetty..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:haluan kasvattaa lapsestani itsenäisen, mutta tiedän, että lapsi atrvitsee äitiään, mutta minulla on niin vaativa työ. en halua menettää tärkeitä töitä, mutta halun olla samalla hyvä äiti. onhan kuitenkin lapsella isä hoitamassa. olen vain niin sekaisin, etten tiedä mitä pitäisi tehdä.