Olenko mä huono ja vaativa ystävä kun mua ottaa päähän muutaman kaverin käytös.
Tapaus 1: tämä ystävä on lapseton, eikä tällä hetkellä työelämässä, mutta ei kerkee koskaan tapaamaan. Aina se kyllä lupaa tulla kylään, mut koskaan ei näy, eikä pahemmin ilmottele ettei ole tulossakaan. Ja pari kertaa käynyt niin, että se on kutsunut meidät kylään ja sit kun ollaan jo oltu matkalla niin ilmottaa ettei ole kotona.
Tapaus 2: Laitoin synttäripaketin kaverille kun se asuu niin hankalan matkan päässä, etten viitsinyt lähteä asioikseen viemään. Ei ole edes tekstarilla kiitelly.
Kumpaakaan ei tunnu kiinnostavan tavata. Ystävänpäivänä kyllä lähetellään kiitos kun olet ystäväni kortteja ja viestejä ja kun on ongelmia niin soitetaan ja itketään.
Alkaa pänniä kun aina oletetaan, että mua kiinnostaa olla toisten lohduttajana kun on vaikeeta, mut muuten ei ollakaan tekemisissä.
Tapaus 1: tämä ystävä on lapseton, eikä tällä hetkellä työelämässä, mutta ei kerkee koskaan tapaamaan. Aina se kyllä lupaa tulla kylään, mut koskaan ei näy, eikä pahemmin ilmottele ettei ole tulossakaan. Ja pari kertaa käynyt niin, että se on kutsunut meidät kylään ja sit kun ollaan jo oltu matkalla niin ilmottaa ettei ole kotona.
Tapaus 2: Laitoin synttäripaketin kaverille kun se asuu niin hankalan matkan päässä, etten viitsinyt lähteä asioikseen viemään. Ei ole edes tekstarilla kiitelly.
Kumpaakaan ei tunnu kiinnostavan tavata. Ystävänpäivänä kyllä lähetellään kiitos kun olet ystäväni kortteja ja viestejä ja kun on ongelmia niin soitetaan ja itketään.
Alkaa pänniä kun aina oletetaan, että mua kiinnostaa olla toisten lohduttajana kun on vaikeeta, mut muuten ei ollakaan tekemisissä.