Olenko ihan tyhmä vaimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimoke"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mie";24660631]Totta tuokin - mutta ihan kaikki kyllä lähtee ihmisestä itsestään ensisijaisesti. Ei se niinkään voi mennä että toista on jatkuvasti oltava kehumassa että se toinen pysyisi tolpillaan. Mollata ei saa eikä väheksyä. Se heikentää itsetuntoa, mutta jatkuva kehuminenkaan ei ole rakentavaa. Jokaisen täytyy löytää itse oma arvonsa.[/QUOTE]

Harvoin saan mieheltä kehuja ja vain ainoastaan silloin saan muutaman kerran kehuja kun olen meikannut itseni mutta en muuten, ja sekin ainoa kehu minkä saan on "Kaunis" ja "Kultsilla isot tissit", siinäpä nuo. Muut onki sitten tuohon laihduttamiseen viittaavia, että pitää imettää vauvaa tosi pitkään että hoikistun, alkaa käymään lenkillä jokapäivä yms. Ei tuommosta ole kiva kuunnella kun muutenkin on jo masennus huonosta itsetunnosta. :(

"Laita sinäkin joku kuva itsellesi. Joku, missä muna vähän vilahtaa. Joku sellainen mies, millainen sinun miehesi ei koskaan tule olemaan. Joku ihan ylikomea. Ihan vaan huvikseen, koska jos noissa kuvissa ei ole mitään pahaa, niin miksi sinullakin ei voisi olla sellaisia."

:D :D Tää on kyl loistava idea. missä muna vähän vilahtaa.." :D

[QUOTE="vaimoke";24660682]Harvoin saan mieheltä kehuja ja vain ainoastaan silloin saan muutaman kerran kehuja kun olen meikannut itseni mutta en muuten, ja sekin ainoa kehu minkä saan on "Kaunis" ja "Kultsilla isot tissit", siinäpä nuo. Muut onki sitten tuohon laihduttamiseen viittaavia, että pitää imettää vauvaa tosi pitkään että hoikistun, alkaa käymään lenkillä jokapäivä yms. Ei tuommosta ole kiva kuunnella kun muutenkin on jo masennus huonosta itsetunnosta. :([/QUOTE]

kannattaako sun laihduttaa, jos saat kehuja vaan tisseistäsi? Sittenhän nekin pienenee. Mun vilpitön neuvo on se, että älä tyydy mieheen, joka ei halua tehdä sua onnelliseksi.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
[QUOTE="judith";24660653]Laita sinäkin joku kuva itsellesi. Joku, missä muna vähän vilahtaa. Joku sellainen mies, millainen sinun miehesi ei koskaan tule olemaan. Joku ihan ylikomea. Ihan vaan huvikseen, koska jos noissa kuvissa ei ole mitään pahaa, niin miksi sinullakin ei voisi olla sellaisia.[/QUOTE]

Mietin sitä myös vähän tältä kannalta. Miehillä voi olla römpsän kuvia roikkumassa julkisilla paikoilla, mutta jos naisella roikkuis munan kuvia pitkin seiniä, niin se olisi muka jotenkin pahempi. Vaikka teoriassa on sama asia. Onneksi suurimmalla osalla naisista on sen verran järkeä (kummassakin) päässä, ettei roikottele sellaisia näkyvillä.

Itse en välitä tietää mulle ulkopuolisten seksifantasioista tms, ja jos jollakin on sellaisia kuvia, tulee äkkiä mielikuva ko. henkilöstä vetämässä käteen naama punaisena :x

Mieluiten kukin hoitais vapaa-ajallansa seksi asiat, ellei sitten tee töitä seksi busineksen parissa.

[QUOTE="vaimoke";24660590]Kyllä mieheni osoittaa sillä tavalla että olen epäseksikäs, nyt kun odotan sille toista lasta joka syntyy nytten marraskuussa niin on sanonut että sitten kun olen synnyttänyt niin saan alkaa laihduttamaan, arvatkaapa miltä se kuulostaa kun on muutenkin jo huono omatunto. :'([/QUOTE]
Tartun yhteen sanaan tässä kirjoituksessa - haluan varmistua. Eli onko miehesi sanonut että SAAT alkaa laihduttaa vaiko että sinun PITÄÄ laihduttaa?

Saat-sanasta vaan saa äkkiä senkin ajatuksen että oletko keties puhunut laihduttamisesta nyt kun olet raskaana? Mies on ehkä ajatellut asian niin että "nyt et saa laihduttaa"- kun sinulla on teidän lapsi matkassa. Mutta kun lapsi on syntynyt, saat hänen puolestaa laihdutta mikäli sinusta niin tuntuu.

Mietin sitä myös vähän tältä kannalta. Miehillä voi olla römpsän kuvia roikkumassa julkisilla paikoilla, mutta jos naisella roikkuis munan kuvia pitkin seiniä, niin se olisi muka jotenkin pahempi. Vaikka teoriassa on sama asia. Onneksi suurimmalla osalla naisista on sen verran järkeä (kummassakin) päässä, ettei roikottele sellaisia näkyvillä.

Itse en välitä tietää mulle ulkopuolisten seksifantasioista tms, ja jos jollakin on sellaisia kuvia, tulee äkkiä mielikuva ko. henkilöstä vetämässä käteen naama punaisena :x

Mieluiten kukin hoitais vapaa-ajallansa seksi asiat, ellei sitten tee töitä seksi busineksen parissa.

Niinpä. Se on omituista minustakin, että miehellä kaikenlainen luokaton käytös on ikäänkuin itsestäänselvää, kun vastaavasti käyttäytyvää naista pidettäisiin ihan omituisena.

[QUOTE="vaimoke";24660711]Mieheni on ainut työntekijä sielä töissä hänen pomon lisäksi, muita sielä ei ole.[/QUOTE]

No pomohan on sen kuvan sinne asettanut ja miehesi ei uskalla poistaa, eikä kehtaa myöntää sinulle ettei uskalla uhmata pomoa.

Älä nyt pistä niin kovasti vastaan kun yritän selittää tän sun kannalta parhain päin. :D

mun on oikeesti pakko kysyä nyt naisena että miksi meillä on näin huono itsetunto? oikeesti? miesten takiako? ei minusta..

voin kertoa hieman itsestäni, mä oon kalju (sairaudesta johtuvaa) ja siis mulla ei oo mitään ihokarvoja, mut jostain syystä mä en tunne itseeni siltikään rumaksi :confused: ja en oo missään mallin mitoissa, on mulla jopa selluliittiä reisissä!! mä en vaan tajua sitä, että miksi tää aika pitää pilata sillä että murehtii yhtä pehanan mahamakkaraa tai löllyvää reittä? tämän olen oppinut lyhyen elämän varrella, ja ei, en kävele nokka pystyssä, mulla on ollu huono itsetunto aikanaan, varsinki ku tukka lähti, mutta miksi mun pitäis jäädä sitä märehtiin? tai mun mahamakkaraa?

mä oon satavarma että kun ja jos katsotte vanhoja valokuvia, ajattelette että olinpa kaunis tuolloin, miksi et ajattelisi nyt niin? eli kun katsot taas 20 vuoden kuluttua kuvaa jossa olette nyt, ajattelette että olinpa kaunis silloin ja tuhlasin aikaani märehtimiseen.. miksi? elämä menee minusta siinä ihan pilalle!

minusta kauneus lähtee siitä kun itsellä on hyvä olla, jos tuntee itsensä kauniiksi, muutkin sen huomaa :) ei sillä oo musta painolla tai muullakaan mitään tekemistä, ne on vaan ihmisten kauneusihanteita ja jokaisella on omansa!

mitä tulee mallikuviin ja muihin, kuinkahan moni oikeesti kuolaa sellasen perään? tai miehillä kun on tissikalentereita töissä, oikeesti meneekö ne joka kerta himo silmissä kiiluen ohi? tuskin, SE ON VAIN KUVA! mutta toki rajansa kaikella niinku aikasemmin jo sanoin niin minusta ei oo asiallista jos perheellisen miehen koneella on tissikuva taustalla.. ja jos mies kehottaa laihduttamaan, kannattaa ensin kysyä johtuuko tereysasioista vai ulkonäöstä.. ja jos mies haukkuu ulkonäöllisesti yms. lyttää maahan, olisko aika laittaa vaihtoon?

meni vähän aiheen vierestä, mutta sitä vaan haluan sanoa, hakekaa hyvät naiset apua itsetunto-ongelmiin, miksi niiden kanssa pitäis elää?????

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="hei";24660679]Mä voin uskoa miltä susta tuntuu, mulla kanssa kauean huono itsetunto, oksettaa koko oma keho. Mun mies on kanssa kehottanut mua laihduttamaan yms ja se tuntuu järkyttävän pahalta. Mä en esim. enää käy uimahelleissa, baareissa, en pue mitään tyköistuvaa päälle, en mene naistenkaan kanssa saunaan yms en vaan pysty. itseinho on tosi korkealla.[/QUOTE]

Musta välillä tuntuu ihan siltä että en halua mennä miehen kanssa samaan aikaan edes saunaan enään kun mietin mitä hän ajattelee minusta jos olen alasti hänen naaman edessä, makuuhuoneen puolellakin haluan että valot on aina kiinni jos kerran/pari kahdessa viikossa seksiä harrastamme, en halua valot päällä enkä pysty valot päällä harrastamaan seksiä miehen kanssa kun hän on loukannut minua sanomalla että pitää laihduttaa. Laitan yleensä pitkän yöpaidankin nopeesti illalla päälle ettei mies vain nää.

Pukeudun pitkään tunikaan ja löysiin housuihin kun en hyväksy itseäni tämmöisenä kuin olen ja varsinkaan mieheni takia jolle tunnun olevani ällötys. Mies on kehoittanut minua pukeutumaan tiukkiin farkkuihin, tiukkaan toppiin ja saappaisiin mutta en vain kerta kaikkiaan halua/pysty, itsetuntoni on huono. En kehtaa käydä kaupungilla etteikö mulla olis pitkä tunika päällä tai pusero.

[QUOTE="judith";24660731]Niinpä. Se on omituista minustakin, että miehellä kaikenlainen luokaton käytös on ikäänkuin itsestäänselvää, kun vastaavasti käyttäytyvää naista pidettäisiin ihan omituisena.[/QUOTE]

On naisillakin omat kotkotukset jotka on miehisestä näkökulmasta vähintäänkin naurettavia ja lapsellisia. Ja jos mies käyttäytyisi niin, häntä pidettäisiin todella outona.

• Tykkää
Reactions: Jaska-
[QUOTE="vieras";24660696]Mistä tiedät mikä taustakuva koneella on, käytkö työpaikalla katsomassa konetta vai?[/QUOTE]

Siis yleensä menen tytön kanssa hakemaan iskää töistä kun tyttö aina haluaa mennä sisälle asti hakemaan ja menee aina sinne huoneeseen missä on tietokone ja tietokoneen näyttö sattuu olemaan päällä että taustakuva näkyy siinä.

[QUOTE="sesama";24660775]On naisillakin omat kotkotukset jotka on miehisestä näkökulmasta vähintäänkin naurettavia ja lapsellisia. Ja jos mies käyttäytyisi niin, häntä pidettäisiin todella outona.[/QUOTE]

Se ei silti anna tekosyytä sille, että miehen on hyväksyttyä pitää esillä kuvia sukuelimistä.

[QUOTE="vaimoke";24660772]Musta välillä tuntuu ihan siltä että en halua mennä miehen kanssa samaan aikaan edes saunaan enään kun mietin mitä hän ajattelee minusta jos olen alasti hänen naaman edessä, makuuhuoneen puolellakin haluan että valot on aina kiinni jos kerran/pari kahdessa viikossa seksiä harrastamme, en halua valot päällä enkä pysty valot päällä harrastamaan seksiä miehen kanssa kun hän on loukannut minua sanomalla että pitää laihduttaa. Laitan yleensä pitkän yöpaidankin nopeesti illalla päälle ettei mies vain nää.

Pukeudun pitkään tunikaan ja löysiin housuihin kun en hyväksy itseäni tämmöisenä kuin olen ja varsinkaan mieheni takia jolle tunnun olevani ällötys. Mies on kehoittanut minua pukeutumaan tiukkiin farkkuihin, tiukkaan toppiin ja saappaisiin mutta en vain kerta kaikkiaan halua/pysty, itsetuntoni on huono. En kehtaa käydä kaupungilla etteikö mulla olis pitkä tunika päällä tai pusero.[/QUOTE]

Kuulostaa niin tututlta..samojen asioitten kanssa elän minäkin..Välillä tuntuu et onko tää elämisen arvoistakaan tää tämmönen

[QUOTE="judith";24660700]kannattaako sun laihduttaa, jos saat kehuja vaan tisseistäsi? Sittenhän nekin pienenee. Mun vilpitön neuvo on se, että älä tyydy mieheen, joka ei halua tehdä sua onnelliseksi.[/QUOTE]

Kerran sanoin miehelle että laitan silikoni rinnat niin ei suotunu siihen, sanoi että ne on ällöttävät.

[QUOTE="vaimoke";24660797]Kerran sanoin miehelle että laitan silikoni rinnat niin ei suotunu siihen, sanoi että ne on ällöttävät.[/QUOTE]

Niinhän ne onkin. Onkos sillä koneen naisella silikonit kumminkin?

[QUOTE="tiina";24660723]Tartun yhteen sanaan tässä kirjoituksessa - haluan varmistua. Eli onko miehesi sanonut että SAAT alkaa laihduttaa vaiko että sinun PITÄÄ laihduttaa?

Saat-sanasta vaan saa äkkiä senkin ajatuksen että oletko keties puhunut laihduttamisesta nyt kun olet raskaana? Mies on ehkä ajatellut asian niin että "nyt et saa laihduttaa"- kun sinulla on teidän lapsi matkassa. Mutta kun lapsi on syntynyt, saat hänen puolestaa laihdutta mikäli sinusta niin tuntuu.[/QUOTE]

Siis mies on sanonut että mun pitää laihduttaa sitten kun olen tämän synnyttänyt, niin hän hoki esikoisen syntymän jälkeenkin.

No pomohan on sen kuvan sinne asettanut ja miehesi ei uskalla poistaa, eikä kehtaa myöntää sinulle ettei uskalla uhmata pomoa.

Älä nyt pistä niin kovasti vastaan kun yritän selittää tän sun kannalta parhain päin. :D

Mutta kun pomolla on oma toimisto ja oma tietokone siellä. Edellinen työntekijä oli tuon alastoman naisen kuvan laittanut sinne näytölle, ei pomo. Kysyin mieheltäni että miks hän ei voi poistaa tuota kuvaa tai vaihtaa vaikka johonkin moottoripyörän kuvaan kun hän on ostanut moottoripyörän ja on niin kiintyny siihen, kysyi vain tyhmänä että "no" ja hymyili samalla vittumaisesti kun hän tiesi että en tykkää koko kuvasta.

[QUOTE="vaimoke";24660772]

Pukeudun pitkään tunikaan ja löysiin housuihin kun en hyväksy itseäni tämmöisenä kuin olen ja varsinkaan mieheni takia jolle tunnun olevani ällötys. Mies on kehoittanut minua pukeutumaan tiukkiin farkkuihin, tiukkaan toppiin ja saappaisiin mutta en vain kerta kaikkiaan halua/pysty, itsetuntoni on huono. En kehtaa käydä kaupungilla etteikö mulla olis pitkä tunika päällä tai pusero.[/QUOTE]

mut eikö tää ennemmin kuulosta siltä että miehesi pitää sua seksikkäänä ja haluaa että pukeutuisit sen mukaisesti? :)

[QUOTE="vaimoke";24660772]Musta välillä tuntuu ihan siltä että en halua mennä miehen kanssa samaan aikaan edes saunaan enään kun mietin mitä hän ajattelee minusta jos olen alasti hänen naaman edessä, makuuhuoneen puolellakin haluan että valot on aina kiinni jos kerran/pari kahdessa viikossa seksiä harrastamme, en halua valot päällä enkä pysty valot päällä harrastamaan seksiä miehen kanssa kun hän on loukannut minua sanomalla että pitää laihduttaa. Laitan yleensä pitkän yöpaidankin nopeesti illalla päälle ettei mies vain nää.

Tämä on ehkä hieman rumasti sanottu - mutta en tarkoita pahalla vaan koitan potkaista sua takamukselle tuki mielessä. Itse olen tuon suon kokenut missä vellot ja siksi uskallan sanoa.

Mietippä miestäsi, mitä vaihtoehtoja jätät hänelle? Jos peittelet alati itseäsi, häpeilet jopa inhoat omaa kroppaasi. Puhut siitä kenties paljon miehellesi, valitat. Kukaan ei kauaa jaksa toisen jatkuvaa valitusta samasta aiheesta - silloin suusta saattaa tulla sammakko: No laihduta. Ei sen sen vuoksi että miehesi haluaa sinua toisen mallisena - vaan siksi että ei jaksa kuunnella samaa narina viikosta toiseen. Mies saattaa ajatella näinkin yksinkertaisesti: jos sä laihdutat, loppuu narina.

Sä luultavammin olet edelleen kaunis miehesi silmää ja hän haluaisi sinut nähdä muissakin vaatteissa kuin tunikassa ja lököhousuissa. Hän ei mieti mitä muut sinusta ajattelee, vaan hän tykkäisi siitä kun hieman panosta. Hyvinkin runsaat naiset on kauniita kun vaatteet on oikeat - ja itsetunto kasassa.

Käveleppä kauppaan ja sovita kerrankin sopivia vaatteita, pyydä myyjän apua (äläkä mene mihinkään teinihelvettiin hakeen 0-koon farkkuja). Kun ulkopuolinen sut vaatettaa, hän saattaa löytää vaatteita joita et voinnut kuvitellakaan pitäväsi päällä. Ja ne on kauniita - sinulla.

Ja sängyssä: Älä rakastele omankuvasi kanssa, vaan miehesi kanssa. Anna hänen päättää mikä häntä himoittaa, älä sinä päätä hänen puolesta.

• Tykkää
Reactions: Oisku ja tiuhti_
Kai kiellät sitten tv:n katselun , lehdet , tietokoneilun kotona.. ym .. kaupungilla silmät kiinni talutat kädestä pitäen.. kauniita naisia on joka puolella ! Hormoonit varmasti vaikuttaa tuohon mielipahaasi, mutta todellisuudessa en näe siinä oikeasti mitään pahaa. Kannattaa hoidattaa tuo sinun alemmuuskompleksi pois tai tuhoat parisuhteesi ja lapsilta perheen .. En halua loukata, mutta näin näen asiat..