Olenko inhottava,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä kysymys

Vieras
jos sanon anopille, että kun meille tullaan niin pimpotetaan ja odotetaan, että joku tulee avaamaan oven (Nykyään tullaan vaan sisälle)? Siis varmasti olen anopin mielestä inhottava, mutta pakkohan mun on sanoo asiasta, kun ei mieskään saa sanotuksi.

Kannattaa laittaa ovi lukkoon, voihan se tulija olla vaikka suttari (jos asut maalla, niin kaikki tulevat sisään ilman soittamisia) Siinä on sitten kiva sipsutella pikkarit jalassa.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Kiljaise seuraavan kerran kovaa kun tulee sisälle ja sano että "kamala kun pelästyin, en kuullut yhtään että koputit" jospa ymmärtäisi vihjeestä? ;) :D

Kerran kyllä vihjasin. Olin juuri lopettelemassa imetystä, kun anoppi tuli suoraan makuuhuoneseen. Kysyin sitten että ai oliko ovi auki. Sano, että kyllä hän koputti mutta ei ilmeisesti kuultu. Eli täytyy sitten ihan suoraan sanoa.

Meijän faija tunkee siälle jos on vain ovi auki.. Ja olen sentäs 4-kymppinen ja ei olla niin läheisiäkään...Eikä millään ota opikseen vaikka mitä sanois. Niin se menee kaikkialle muuallekkin jos on vain ovi auki,kokeilee ensin onko ovi lukossa,pimputtaa sitten vasta.

Miksi ihmiset ei voi sanoa suoraa! Minä suorastaa vihaan ihmisiä, jotka ei PUHU suoraan, vaan sitten jossain selän takana itketään! Tosi rasittavaa sellainen. Meidänkin talyhtiössä maristaan koko ajan yhdestä tyypistä, mutta ainoa jotka sille on asiasta suoraan sanonut on minä ja mieheni. Tämä ihminen onkin sitten sanonut, että tosi kiva kun tullaan suoraa sanomaan, kun muut vaan juoruaa ja kyräilee seläntakana!

Mua kans ärsyttää jos meille tullaan kun kotiinsa mutta yleensä se ei keneltäkään onnistu kun meillä on koiria :D

Ei kyllä häiritse jos joku tuttu tulee sisään vaikka oma äitini tai vaikka anoppi, joka on muutenkin tosi mukava.

Yhteistyössä