Missä vaiheessa tapailusta tulee seurustelua ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierass

Vieras
Mikäs on mielipide asiasta ? Että milloin suhteesta tulee sellainen, että uskollisuutta odotetaan ja ei ole enää soveliasta tapailla ainakaan deittailumielessä muita miehiä tai naisia, saati sitten, että mentäisiin pidemmälle.

Moni sanoo, että kyllä sen vaan tietää. No olen sitten typerä, mutta en minä ainakaan tiedä, että olenko miehen kanssa samalla aaltopituudella asian suhteen, vai onko toisen mielestä kyseessä seurustelusuhde ja toisen mielestä ei, jos asiasta ei missään vaiheessa edes puhuta.

Tuo onkin kiperä kysymys.
Riippuu aina tilanteesta ja henkilöistä (ihastuuko helposti, onko millä mielellä liikkeellä, missä on tavattu, millaisia treffejä yms yms), muuta noin keskimääräisenä heittona: jos on kuukauden ajan tapailtu useamman kerran viikossa ja vietetty viikonloppua/öitä yhdessä, niin aletaan siirtyä seurustelun puolelle.

[QUOTE="shane";30710959]No, minä aukaisin suuni ja kysyin mieheltä, sillä se selvisi.[/QUOTE]

Itse olen sen verran suorapuheinen, että varmaan ottaisin asian puheeksi, mutta tiedän monia, jotka eivät kehtaisi kysyä.

Tjaa-a. Empä miettinyt moista. Ajattelin, että vietetään yhdessä aikaa sen aikaa kun tuntuu sopivalta. Loppuraskaudesta sitten kysyin josko mentäisi naimisiin.

Minusta on yhdentekevää, millä nimellä tilannetta kutsutaan. Luulisi, että olisi luontevaa lopettaa muiden tapailu deittailumielessä silloin, jos on siitä toisesta tosissaan kiinnostunut - oli kyseessä sitten tapailu tai seurustelu. Koska miksi tapailla muita, jos kerran haluaa suhteen jo jonkun tietyn kanssa? (pois lukien polyt, mutta ei nyt mennä siihen.)

Me ollaan tapailtu muutama kk eikä olla sovittu seurustelusta mutta sovittu ettei muita tapailla. Mutta nyt harmittaa että näin on sovittu, olen tavallaan kiinnostunut näkemään kahta muutakin.
Ja seksiä olen harrastanut erään kolmannen kanssa jonka kanssa ei tule muuta,on varattu :ashamed:

Joo, mä oletin, että seurustelen. Oltiin yhdessä tiiviisti ja öitä toistemme luona. Lapset tutustuivat toisiinsa jne. ja yhtäkkiä mies pamautti jossain sivulauseessa tapailevansa minua :O siihen loppui tapaamiset. Ei kuulemma halunnut seurustella ja seurustelu on kuulemma yhteisen tulevaisuuden miettimistä (johon hänellä menee vuosikausia asennoitua...)

Otin uuden joka halusi seurustella ja olla vakavissaan.

Yhteistyössä