Olenko kohtuuton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua

Vieras
Perusasetelma:minä 6v,3v ja vauvan kanssa kotona ilman mitään hoitoapua koskaan mistään,mies työttömänä ja masennukseen (kai) syö mielialalääkitystä.

Mies lähtee milloin mihinkin reissuillensa ex tempore,eikä KOSKAAN pysty tulemaan takaisin silloin,kun on luvannut,enkä puhu tunneista,vaan vuorokausista.Hänelle ilmaantuu aina kaikenlaista,eikä pääsekään kotiin lupaamaansa aikaan.Kuitenkin jos minä käyn joskus lääkärissä,on aika hyvin rajattu ja heti on tultava takaisin kotiin.Muuten ei sitten mies juuri mihinkään osallistukaan kyllä,mutta joskus valvoo sentään vauvan kanssa.Jotenkin kaipaan myös välillä aikuista seuraa ja häntä kotiin ja ottaa päähän,kun aikataulut eivät ikinä pidä.Toisaalta joka kerta olen sitten pettynyt ja ajattelen,että pysyisikin poissa.

Eilen oli tärkeä merkkipäivä.Päivällä hän sanoi tulevansa illaksi.Ei ehtinyt kuitenkaan,mutta sanoi,että tänä iltana viimeistään.Kysyin varmistusta monta kertaa ja hän jankkasi ja syyllisti,kun en luota.Keskimmäisellä oli rankka päivä tänään,istuskeli jatkuvasti jäähyllä,kiukutteli ja itkeskeli.Odotin iltaa ja jotakin vastuunjakoa.Puoli kuusi mies soitti,että mitä jos hän tulisikin vasta huomisaamuna,kun tuli jotakin tosi tärkeää eteen...Ei kuunnellut,miltä musta tuntuu.Kertoi kuitenkin,että epäilläkseen masennuslääkitys vaikuttaa orgasmin saantiinsa ja että pallit ovat hirveän täynnä niin,että pakottaa ja että lopettanee typerän lääkityksen.

Mulle tuli taas jotenkin totaalisen vähäpätöinen olo ja mies tuntuu minusta tavattoman itsekkäältä.Olenko vain vauvan ja valvomisen vuoksi ihan kohtuuton?Jos näin on,en tiedä kuinka näitä negatiivisia tunteita pitäisi käsitellä.Petyn mielettömästi joka kerta,kun hän ei pidä lupauksiaan ja kun hän ei todellakaan tajua sitä itse,vaan hänellä on oikeus tulla ja mennä.Kun minä kyselen,olen vain holhoava prinsessa :((

ei kuulosta parisuhteelta tuo teidän suhde. parisuhteessa pitäisi jakaa vastuu ja olla toisen arvostuksen ja luottamuksen arvoinen.

kauanko te olette olleet yhdessä? itse en olisi päivääkään kuvailemasi miehen kanssa.

voimia paljon sinulle :hug:

Kertoi kuitenkin,että epäilläkseen masennuslääkitys vaikuttaa orgasmin saantiinsa ja että pallit ovat hirveän täynnä niin,että pakottaa ja että lopettanee typerän lääkityksen.

Selventäisitkö hieman??????

No ainakin hänelle on oma seksuaalinen tilanteensa tärkeämpää kuin lasten tai minun vointi/jaksaminen.Pitkään hänellä on ollut ongelmia sen kanssa,että minä en jaksa tarpeeksi seksiä tai kun yritän kaikkeni,on huono asia,kun minuun sattuu,enkä ole tarpeeksi intohimoinen.Joka ikinen päivä seksi on puheenaiheena ja viimeisimpien viikkojen ongelma on ollut se,että hän ei saa orgasmia,vaikka himottaisi koko ajan.Itsestäni tuntuu kohtuuttomalta,että kaikki kaatuu minun niskaani:lastenhoito,kodinhoito,raha-asiat,valvomiset jne.sekä lisäksi vielä hänen fyysiset ongelmansa sekä huonossa hoitotasapainossa oleva mielenterveys.Yhtään mistään hän ei vastuuta kanna :((

Olemme ihan rauhassakin puhuneet siitä,että yrittäisi sitten käydä tyhjentämässä pallinsa muualla,mutta kun ei sekään käy,koska hänestä uskollisuus on miehisyyden mitta.Minusta on tosin alkanut tuntua,että hänestä on miehisyys niin kaukana.

Paljon ei miehestä apua ole,mutta hieman skarppaa silloin,jos lapset sairastavat.Pelottaa,miten selviäisin,jos olisin ihan yksin,koska tukiverkkoa ei ole ollenkaan,ei ketään.En oikein osaa ajatella vanhempainiltojakaan tms.,koska koskaan en lapsia mihinkään saa.Mies on tehnyt selväksi,että hän suuttuu liikaa voidakseen eron jälkeen osallistua enää yhtään mihinkään.

Onko sillä enää mitään väliä vaikka suuttuisi...Tunnut olevan kuitenkin aika yksin vaikka mies muka olisikin siinä. Ei ole helppoa aloittaa "uutta" elämää mutta jos se avaisi kuitenkin uusia mahdollisuuksia ja ihmissuhteita joista saisi voimaa. Rohkeasti mukaan kotiäideille järkättyyn toimintaan muita äitejä (tai isiä) tapaamaan.

On kuulema autossa,vanhemmillaan ja missä milloinkin.Ei kuitenkaan pidä siitä,vaan haluaisi,että maksaisin hänelle asuntovaunun,koska sitä hän tarvitsisi mahdollisilla työreissuillaankin,jos töihin pääsisi (mutta jos en osta,ei sitten pääse töihinkään,kun ei autossa nuku tarpeeksi hyvin).

mä en oikeesti suostuis katselee tollasta miestä yhtään.. varmasti pärjäät paljon paremmin ilman. et ole koskaan aatellut esim palkata lapsenvahtia siksi aikaa kun käyt jossain? ei kaikkien pää kestä olla vaan lasten kanssa päivästä toiseen. mll:n hoitajat voivat olla vaikka öisinkin jos on tarvetta.

Toki olen ajatellut palkata lastenhoitoapua,mutta vauvaa ei oikein vielä voi kenellekään jättää.Asumme myös ihan korvessa ja mieskin on uhonnut,etten tänne jumalan selän taakse ketään saa tai ainoastaan kovalla rahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
On kuulema autossa,vanhemmillaan ja missä milloinkin.Ei kuitenkaan pidä siitä,vaan haluaisi,että maksaisin hänelle asuntovaunun,koska sitä hän tarvitsisi mahdollisilla työreissuillaankin,jos töihin pääsisi (mutta jos en osta,ei sitten pääse töihinkään,kun ei autossa nuku tarpeeksi hyvin).

Ei hyvää päivää :o
Ja et todellakaan ole kohtuuton vaan sitkeä ja pitkäpinnainen kun moista jaksat katsella. Miehesi ei ole mies!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

No et todellakaan osta tuollaiselle mitään asuntovaunua!!! :o
Avustatko häntä rahallisesti muutenkin? :/
Kuullostaa siltä että mies tekee ihan mitä huvittaa ja sinä hoidat nyt jo liki yksin lapset niin miksi et saman tien pistäisi "miestä" pihalle?

jos sinä olisit yh, niin sinun ei tarvitsisi huolehtia miehesi tekemisistä. Ei mene pitään, kun itse huomaat olevasi masentunut ja ahdistunut. Voin luvata et elämäsi tulee paremmaksi ilman tuollaista paskaläjää.

Ei tuollaiselle edes asuntovaunua voi ostaa johan se häviää moneksi viikoksi reissuilleen sitten :D Tai no... ehkä se olisikin hyvä, niin pääsisit eroon. Ihan yököttää tuollainen ukko. en kattos päivääkään. lapset saa varmaan tosi hyvän miehen mallin tuosta...huoh

Yhteistyössä