Olenko kohtuuton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Mies siis ei välittänyt missä menen (jälleen) ja suutuin ja tulin sohvalle nukkumaan. Yritin rauhallisesti puhua mutta hän on puoli tuntia hiljaa ja painu pehkuihin, sanoo vaan että minun täytyy antaa hänen nukkua. Ei sitten halunnut selvittää tilannetta ja pilasi mökötyksellään illan, näitä riitoja on ollut jo ihan liikaa. Kirjoitin pöydälle lapun: et sitten viitsinyt edes kutsua minua viereesi nukkumaan, vaan asia x meni minun edelle, ei tule ikävä itsekeskeisyyttä. Otanko ton lapun pois? :(
Lähdin ulos ennen kun mies rupes nukkumaan, eikä ees kysyny mihin menen. Laitoin viestiä sille että olen surullinen kun se ei välitä. Onko toi lappu siis kohtuuton/liikaa? :/

:laugh: ootsä aika kohtuuton kyllä, montaks ketjua sä olet jo yksinäs jaksanut kirjoitella - ja aina vaan nukut homeisella sohvalla, kun se mieskin mököttää :)

mees nyt nukkumaan jo, savannakin meni...ja mäkin meen, hyviä öitä :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja omg:
:laugh: ootsä aika kohtuuton kyllä, montaks ketjua sä olet jo yksinäs jaksanut kirjoitella - ja aina vaan nukut homeisella sohvalla, kun se mieskin mököttää :)

Tää on kyllä ihan eka minkä ihan ylös kirjaan. Kiitti vaan. :/

minäkin mietin ihan samaa, että onko tää se sama joka on tyylii joka keskusteluun jonkun ruikutusviestin käyny laittaa, ku joutuu paskasella sohvalla nukkuu ja mies mököttää... hohhoijjaa.. jotkut on vaan huomionkipeitä

Voi kun voisinkin, kohta on syötön aika...

Alkuperäinen kirjoittaja ....:

minäkin mietin ihan samaa, että onko tää se sama joka on tyylii joka keskusteluun jonkun ruikutusviestin käyny laittaa, ku joutuu paskasella sohvalla nukkuu ja mies mököttää... hohhoijjaa.. jotkut on vaan huomionkipeitä

En, ajattelin laittaa oman ketjun niin ne ruikuttajat voi tulla tänne. Itse heräsin puolisen tuntia sitten koska kohta on syöttö. Tänne vaan kaikki kanssasisaret, ilkeilijöitä kukaan ei tarvitse!

Ne ei sitä ois ihan ketjua tarvinnut, mutta ihan miten vaan. Ihmiset kirjoittelee turhemmistakin asioista. Mikäs siinä jos mieltä saa purkaa. :/ T. yksi ruikuttaja lisää

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Meilläkin noita ongelmia on, mutta kyllä minä ajattelin mennä sänkyyn, sano ukko mitä vaan. :D

Minä en ilkeä, ärsyttää vaan. Ja olettaa että annan taas vaan anteeksi hällä väliä käytöksen. Jaa a.

Alkuperäinen kirjoittaja noh ei jaksa kirjautua:
teiniprovoilta nyt ollut, mutta :hug: kyllä susta kirjoittaja sit varmaan tulee vielä

Mutta tarvitseeko lyötyä enää lyödä?

Ps. miten niin kirjoittaja? En pysy mukana, ehkä on aika jo mennä nukkumaan. Yötyöt pistää tosiaan rytmin vapaallakin sekaisin. :D

BTW. Itse kirjoitan kun tuntuu pahalle, jos lappu oli neutraalisävyinen eikä syyttävä niin asia ok. Ehkä hän ymmärtää asian paremmin kirjattuna ja ymmärtää myös ettei ole uhattu/joudu huutotilanteeseen kun asia on sillä lapulla tai viestissä. Toisten on vaikea jutella. Hali sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja noh ei jaksa kirj.:
BTW. Itse kirjoitan kun tuntuu pahalle, jos lappu oli neutraalisävyinen eikä syyttävä niin asia ok. Ehkä hän ymmärtää asian paremmin kirjattuna ja ymmärtää myös ettei ole uhattu/joudu huutotilanteeseen kun asia on sillä lapulla tai viestissä. Toisten on vaikea jutella. Hali sinne.

Ennemminkin surullinen, loppu aika herättävä. Ajattelin muotoilla asian niin että on helppo ymmärtää tunteet, kun on puhuminen niin helkkarin vaikeata aikuiselle miehelle. Mutta niin kai se avioliitto kai menee kun tarpeeksi on toista kattellu...

Keskustelun täytyy olla kehittävää, ei haukkumista. Sama pätee tällä palstalla. Ikävä kyllä se ei ainakaan tähän aikaan onnistu, on nääs niin paljon väsyneitä kärttyilijöitä liikkeellä. ;) Minusta on todella väärin huudella aina provoilijaksi, varsinkin kun ei mustana kirjoita eli you never can't know!

Kuitenkin sanoisin että on tyhmää ja lapsellista pitää lappuilua yllä. Istuutukaa alas kun molemmilla on päät kylmänä ja jutelkaa. Yritä vielä. Tuskin naimisissa asti olisitte jos se olisi aina noin vaikeaa ollut..?

Yhteistyössä