Olenko kohtuuton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt vaan pitäs päättää jätänkö sen lapun sinne aamiaises kun mies lähtee kuudelta työmaalle. Saisi kyllä miettiä käytöstään, mitä muutakaan voi tehdä jos puhuminen rauhallinen puhuminen ei auta?

"Itsekeskeisyys on avain onnettomaan elämään." En mä nyt osaa mitään, enkä jaksais "jankuttaa" rauhallisesti kun se ei todellakaan auta. Poistun näyttämöltä ja annan paperin puhua. Vai annanko? :/

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ei mitään lappuja, toisella vaan kiukku nousee pitkin päivää kun ei pääse vastaamaan heti..

Ei se vastannut tänäänkään. Puhuminen vaan ei auta, testailtu on. :/ Arg kun tuolla ois omatkin aivot.

No mulla ei niitä kyllä just nyt ole, mutta pitäs nyt puhua kun toinen nätisti pyytää ja ennen kaikkea on rauhallinen. Ei sekään näyttäny kiukustuneelle, kunhan varmaan vaan oli kiva kiusata.

Ja siis asia josta tää lähti, oli sellainen kun mieheni katsoi jotakuta, ja siinä sitten töröhuulin sen tilanteen jälkeen olin "esillä" niin ei sitten kelvannu. Ja tämä toinen ihmetys oli se asia joka meni minun edelle. Kerrankin osasin olla suuttumatta toisten kuolaamisesta. Teinkö mä sit väärin kun minäkin oisin halunnu huomiota? Yleensä se suukkoja antaa kyllä ihan pyytämättä, mut tais olla ukkosella haaveilut kesken. :( En käsitä, joten antaa olla. Mököttää sitten koko illan ja jättää kaiken toisarvoises.

Ja jos se olis älynny etten ole vihainen, vaan tarvitsen minäkin hänen silmiään, hän olisi huomannut rentouden. Minä sentään ylitin itseni, eikä itsetunto korjaudu tuollaisella tuella. Kai se olin MINÄ joka teki väärin. Tästä opitaan. Ei pidä tunkeutua näytille jos miehellä on paremmasta haaveilut kesken. :( Aika mennä nukkumaan..

Olisi kyllä pitänyt tehdä erilainen aloitus mutta ajattelin ettei se asia "joka meni minun edelle" ole niin tärkeä vaan se miten saan tuon pysähtymään ja kuuntelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
ei mitään lappuja, toisella vaan kiukku nousee pitkin päivää kun ei pääse vastaamaan heti..

Ei se vastannut tänäänkään. Puhuminen vaan ei auta, testailtu on. :/ Arg kun tuolla ois omatkin aivot.

no laita sitten lappu, jos tuo sais päivän aikana mietittyä mitä vastaa..

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:

no laita sitten lappu, jos tuo sais päivän aikana mietittyä mitä vastaa..

Yleensä toimii se että vetäytyy syrjään ja antaa asian olla, mutta siinähän se vaan ehtii unohtaa mikä mun mielessä mättää, ja ihmettelee kun asia nousee ehkä joskus jälleen astialle. Mikä siinä puhumisessa on niin vaikeaa kun kerrankin olen sinut itteni kanssa? :/

Mä pistän vähän hienovaraisemman: et viittiny edes vierees kuttua että olisi parempi olla, sen sijaan annat olettaa että joku ventovieras on tärkeämpi kuin minä.. huoh, ei tästäkään tuu mitään. Yhtä mökötystä vaan. :/

Siis oon tätä ketjua lukenut, en kommentoinut ennen kuin nyt, mut jotenkin tosi sekava juttu... Siis miehesi katseli jotakuta toista eikä kiinnittänyt suhun mitään huomiota sen jälkeen ja hermostuit nyt siitä? Nyt sitten valvot ja pohdit miten saat tilanteen ratkaistua? Ehkä kannattaisi nyt mennä nukkumaan, vauvan oot varmaan jo syöttänyt ja jaksat huomennakin sitten olla paremmin seurana lapsellesi ja keskustella fiksummin miehesi kanssa. Voithan jättää lapun, jos luulet siitä olevan apua. Ei teidän oikeastaan muuta tarvisi tehdä kuin vaan puhua kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Siis oon tätä ketjua lukenut, en kommentoinut ennen kuin nyt, mut jotenkin tosi sekava juttu... Siis miehesi katseli jotakuta toista eikä kiinnittänyt suhun mitään huomiota sen jälkeen ja hermostuit nyt siitä? Nyt sitten valvot ja pohdit miten saat tilanteen ratkaistua? Ehkä kannattaisi nyt mennä nukkumaan, vauvan oot varmaan jo syöttänyt ja jaksat huomennakin sitten olla paremmin seurana lapsellesi ja keskustella fiksummin miehesi kanssa. Voithan jättää lapun, jos luulet siitä olevan apua. Ei teidän oikeastaan muuta tarvisi tehdä kuin vaan puhua kunnolla.

Vauva menee siskolleni hoitoon vähäksi aikaa (koska haluaa valmentautua vanhemmaksi tuloa ja saadaan levätä). Valvominen vain sekavasta rytmistä, onneksi on apua ollut. Ja voi että kun asiat olisi niin paljon paremmin jos puhuminen tepsisi. Hellurei vaan!

Yhteistyössä